Λοιπον, μετα απο πολλες δοκιμες και επειδη δεν γινοταν να κοπαναει ετσι κουνιοταν ολο το πλυντηριο, σκεφτηκα να παιζω με την βανα on-off κατα την πληρωση ωστε να κοψω τυχον φουσκωμα νερων στον πρεσσοστατη. Τελικα ετσι πηρε το σωστο νερο και ξεκινησε κανονικα η πλυση σαν καινουριο.
Επειτα ελυσα την ιμιτασιον βαλβιδα και εβαλα την προβληματικη γνησια και δουλευε αριστα με εμφανη λιγοτερη πιεση και απολυτα ομαλο γεμισμα. Σε οτι ειπες ειχες δικιο και ευχαριστω πολυ.. Τελικα θα παω να αγορασω απο την Bosch αυριο την γνησια να την βαλω πανω γιατι θα ξεκινησει παλι τα κολπα της. Οσο για το μαγαζι στην Αθηνα που διαφημιζεται ως εξειδικευμενο με χρονια εμπειριας στο σερβις δεν εχω λογια. Ακομη και μετα απο εντονη επισημανση μου οτι δεν λειτουργει οπως πρεπει , και 4 πηγαινε-ελα στο μαγαζι, δεν πηραν μυρωδια τιποτα. Κριμα γιατι κατι τετοιοι αμαυρωνουν τους σωστους.
Τωρα το ερωτημα ειναι το εξης, γιατι πουλανε βαλβιδες γενικης χρησης με τοσο κακη λειτουργια? Ο μειωτηρας εδω οπως ειδα παιζει καθοριστικο ρολο στην λειτουργια του πλυντηριου. Σε ψαξιμο στο νετ δεν βρισκω καθολου γνησια περα απο την αντιπροσωπεια, ολες που πουλανε τα μαγαζια για αυτο το μοντελο βαση E-nr ειναι ολες ιμιτασιον.
Να υποθεσω οτι ο ενσωματωμενος μειωτηρας πιεσης ειναι αυτο το εξαρτηματακι στο ρουξουνι της γνησιας βαλβιδας(δεξια)?