Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Mar 2011
    Περιοχή
    .
    Μηνύματα
    150

    Προεπιλογή Θόρυβος σε ψυγείο

    Καλημέρα σε όλους!
    Στο ψυγείο μου (ΙΤΤ κλασικό δίχωρο-πάνω κατάψυξη- 20ετίας) εδω κ 2 μήνες ακούγεται καθε λίγες ώρες μονιμα ένας μικρός "κρότος" σαν αυτός που ακούμε όταν σκάμε χαρτοσακούλα με αέρα!
    Φυσικά ο κρότος είναι άσχετος με τον κλασικό ήχο και δόνηση που ξέρουμε, του συμπιεστή και που ακούγεται κι αυτός κανονικά, και σε διαφορετικές στιγμές.
    Πιθανολογώ πως προέρχεται πιο πολύ απο το κάτω μέρος.
    Επίσης, δεν του έχω κάνει φέτος απόψυξη, αλλά και πάλι δεν μπορώ να πω πως ο πάγος που σχηματίστηκε στην κατάψυξη έχει και σημαντικό πάχος.
    Απο την άλλη, στο χώρο της ψύξης το πάνω μέρος οπου μπορεί να σχηματίζεται ένα σημείο με πάγο είναι καθαρό...

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Απόστολος
    Εγγραφή
    Apr 2015
    Περιοχή
    Καρδίτσα
    Μηνύματα
    446

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από goosey Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημέρα σε όλους!
    Στο ψυγείο μου (ΙΤΤ κλασικό δίχωρο-πάνω κατάψυξη- 20ετίας) εδω κ 2 μήνες ακούγεται καθε λίγες ώρες μονιμα ένας μικρός "κρότος" σαν αυτός που ακούμε όταν σκάμε χαρτοσακούλα με αέρα!
    Φυσικά ο κρότος είναι άσχετος με τον κλασικό ήχο και δόνηση που ξέρουμε, του συμπιεστή και που ακούγεται κι αυτός κανονικά, και σε διαφορετικές στιγμές.
    Πιθανολογώ πως προέρχεται πιο πολύ απο το κάτω μέρος.
    Επίσης, δεν του έχω κάνει φέτος απόψυξη, αλλά και πάλι δεν μπορώ να πω πως ο πάγος που σχηματίστηκε στην κατάψυξη έχει και σημαντικό πάχος.
    Απο την άλλη, στο χώρο της ψύξης το πάνω μέρος οπου μπορεί να σχηματίζεται ένα σημείο με πάγο είναι καθαρό...
    Ο θόρυβος που ακούς νομίζω ότι είναι από το θερμικό προστασίας του μοτέρ....
    αυτό σημαίνει ότι: η/ δεν κλείνει ο θερμοστάτης (στην συντήρηση) με αποτέλεσμα το ψυγείο να δουλεύει πολλές ώρες ασταμάτητα ώσπου το μοτέρ ανεβάζει πολύ θερμοκρασία με αποτέλεσμα να πέφτει το θερμικό....
    η/ το μοτέρ το ίδιο έχει πρόβλημα....γήρανσης..

    παρακολούθησε να δεις πόση ώρα δουλεύει κι αν σταματά την στιγμή που ακούς τον θόρυβο...

    μια λύση (αν δεν πρόκειται για τον θερμοστάτη) είναι να τον ρυθμίσεις σε μικρότερη ψύξη....(μικρότερη απαίτηση)...

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον sofosal για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    goosey (08-06-15)

  4. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Mar 2011
    Περιοχή
    .
    Μηνύματα
    150

    Προεπιλογή

    Xωρίς να έχω πειράξει κάτι ακόμα (αφου λειτουργει κανονικά παρά τον παραπάνω ήχο) κάτι νέο είναι οτι άρχισε να μαζεύει νερό στον πάτο του θαλάμου ψύξης που βγαίνει στη συνέχεια απ έξω,απο το μπροστινό μέρος.
    Αν έχω καταλάβει καλά, το νερό φτάνει στο κάτω μέρος γλύφοντας λίγο λίγο απο την πλάτη του θαλάμου ψύξης, απο ψηλά. Το περίεργο όμως είναι οτι δεν φαίνεται να βγαίνει απο την κατάψυξη. Είναι σαν να δημιουργούνται οι υδρατμοί στο θάλαμο και να υγροποιούνται φτάνοντας κάτω.
    Τι μπορώ να κάνω μ αυτό το νερό?

  5. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.502

    Προεπιλογή

    Δες για καμιά βουλωμένη λεκάνη αποχέτευσης (και αντί να κατευθύνει τα νερά σε κάποια πιθανή λεκάνη πάνω π.χ. στο μοτέρ , δεν πηγαίνουν)

    ακούγεται καθε λίγες ώρες μονιμα ένας μικρός "κρότος"
    Χωρίς να ξέρω αν πρόκειται για ψυγείο με ανεμιστήρες , δεν αν βρίσκει το πτερύγιο ανεμιστήρα πάνω σε διογκωμένους πάγους (και κατά επέκταση υπάρχει πρόβλημα στο γιατί υπάρχουν οι διογκωμένοι πάγοι) κακή λειτουργία συστήματος απόψυξης? χαλασμένη αντίσταση απόψυξης? μειωμένη απόδοση "γενικά" της ψύξης?

  6. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    goosey (08-06-15)

  7. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Απόστολος
    Εγγραφή
    Apr 2015
    Περιοχή
    Καρδίτσα
    Μηνύματα
    446

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από goosey Εμφάνιση μηνυμάτων
    Xωρίς να έχω πειράξει κάτι ακόμα (αφου λειτουργει κανονικά παρά τον παραπάνω ήχο) κάτι νέο είναι οτι άρχισε να μαζεύει νερό στον πάτο του θαλάμου ψύξης που βγαίνει στη συνέχεια απ έξω,απο το μπροστινό μέρος.
    Αν έχω καταλάβει καλά, το νερό φτάνει στο κάτω μέρος γλύφοντας λίγο λίγο απο την πλάτη του θαλάμου ψύξης, απο ψηλά. Το περίεργο όμως είναι οτι δεν φαίνεται να βγαίνει απο την κατάψυξη. Είναι σαν να δημιουργούνται οι υδρατμοί στο θάλαμο και να υγροποιούνται φτάνοντας κάτω.
    Τι μπορώ να κάνω μ αυτό το νερό?
    ....δυστυχώς φίλε μου, το πρόβλημά σου δεν είναι τα νερά, αλλά το ότι το μοτέρ του ψυγείου δουλεύει συνεχώς ώσπου ενεργοποιείται το θερμικό του ....έτσι το "ζεστό" τμήμα του κυκλώματος φτάνει στο στοιχείο του και λειώνει τον πάγο....
    αν δεν βρεις αμέσως!! την αιτία του προβλήματος πας για καινούριο μοτέρ η/ καινούριο ψυγείο...

  8. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον sofosal για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    goosey (08-06-15)

  9. #6
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Μα το θερμικό δεν κόβει αν το μοτέρ δουλεύει για πολλή ώρα... Κόβει αν το μοτέρ τραβάει υπερβολικό ρεύμα...

  10. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον FILMAN για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    goosey (08-06-15)

  11. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Απόστολος
    Εγγραφή
    Apr 2015
    Περιοχή
    Καρδίτσα
    Μηνύματα
    446

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα το θερμικό δεν κόβει αν το μοτέρ δουλεύει για πολλή ώρα... Κόβει αν το μοτέρ τραβάει υπερβολικό ρεύμα...
    γιατί το λένε θερμικό; και γιατί είναι τοποθετημένο έτσι που να πατάει πάνω στο σώμα της μηχανής; και γιατί δεν "κόβει" αν το απομακρύνεις από κει;
    πάντως όπως και να έχει, αν ένα μοτέρ δεν κλίνει από τον θερμοστάτη (επειδή δεν φτάνει ποτέ η επιθυμητή ψύξη) αλλά κλίνει από το "πέσιμο" του θερμικού, .....δύσκολο το μέλλον του...

  12. #8
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από sofosal Εμφάνιση μηνυμάτων
    γιατί το λένε θερμικό; και γιατί είναι τοποθετημένο έτσι που να πατάει πάνω στο σώμα της μηχανής; και γιατί δεν "κόβει" αν το απομακρύνεις από κει;
    πάντως όπως και να έχει, αν ένα μοτέρ δεν κλίνει από τον θερμοστάτη (επειδή δεν φτάνει ποτέ η επιθυμητή ψύξη) αλλά κλίνει από το "πέσιμο" του θερμικού, .....δύσκολο το μέλλον του...
    Έτσι το λένε γιατί αυτό είναι. Μέσα του έχει ένα διμεταλλικό έλασμα και μια αντίσταση σε σειρά που ζεσταίνει το έλασμα. Αυτό μπαίνει σε σειρά με ένα από τα καλώδια τροφοδοσίας του κινητήρα. Δηλαδή ολόκληρο το ρεύμα του κινητήρα περνάει από την επαφή του ελάσματος και την αντίσταση. Όταν το ρεύμα που τραβάει ο κινητήρας είναι στα φυσιολογικά επίπεδα η θερμότητα που παράγει η αντίσταση του θερμικού δεν φτάνει για να ανέβει η θερμοκρασία του τόσο ώστε το διμεταλλικό έλασμα να λυγίσει και να ανοίξει η επαφή διακόπτοντας το κύκλωμα. Όταν όμως το μοτέρ τραβάει αυξημένο ρεύμα (λόγω π.χ. βραχυκυκλωμένων σπειρών στην περιέλιξη ή επειδή δεν μπορεί να εκκινήσει) η αντίσταση του θερμικού διαρρέεται από αυτό το αυξημένο ρεύμα, εκλύει πολλή θερμότητα, και μετά από λίγο χρόνο έχει ζεστάνει τόσο πολύ το διμεταλλικό έλασμα που αυτό λυγίζει και ανοίγει την επαφή διακόπτοντας το ρεύμα.

    Γιατί βλέπεις στο εμπόριο διάφορα μοντέλα θερμικών ανάλογα με την ισχύ του συμπιεστή; Όχι βέβαια επειδή οι διαφορετικής ισχύος συμπιεστές αντέχουν σε διαφορετικές θερμοκρασίες, αλλά γιατί η αντίσταση του κάθε θερμικού πρέπει να ζεσταίνει εξίσου το διμεταλλικό έλασμα με διαφορετικά ρεύματα κανονικής λειτουργίας των συμπιεστών.

    Επίσης η θερμοκρασία του σώματος του συμπιεστή δεν αυξάνει συνέχεια όσο αυτός δουλεύει. Μετά από κάποια ώρα λειτουργίας σταθεροποιείται σε μια τιμή. Οπότε δεν μπορείς με ένα θερμοστάτη πάνω στο σώμα του να τον σβήσεις μετά από π.χ. 3 ώρες λειτουργίας, διότι η θερμοκρασία του θα έχει σταθεροποιηθεί προ πολλού.

    Το θερμικό είναι μεν τοποθετημένο πάνω στο σώμα του συμπιεστή (κάτω από το καπάκι σύνδεσης) αλλά όχι για να αισθάνεται τη θερμοκρασία του. Απλώς εκεί βολεύει να μπει όπως συμβαίνει ας πούμε και με το ρελέ εκκινήσεως (όταν υπάρχει). Δεν μπαίνει εκεί γιατί δεν θα δουλέψει αν το πας παραέξω, απλώς βολεύει πρακτικά να είναι εκεί. Άλλωστε το θερμικό από κάτω είναι ανοιχτό, δεν έχει μεταλλικό καπάκι όπως οι θερμοστάτες που είναι για να τους έχεις σε επαφή με το θερμαινόμενο αντικείμενο. Και αν το βάλεις μακριά από το μοτέρ πάλι κάνει τη δουλειά του. Σίγουρα θα έχεις δει θερμικά κινητήρων κουμπωμένα πάνω στα αντίστοιχα ρελέ ελέγχου των κινητήρων σε πίνακες αυτοματισμού. Το ίδιο είναι και αυτό του συμπιεστή με τη διαφορά ότι αυτό δεν είναι για τριφασικό κινητήρα (έχει μια αντίσταση θερμάνσεως αντί για τρεις) και επιπλέον διαθέτει κύρια επαφή για τη διακοπή του κυκλώματος (ενώ αυτά που μπαίνουν στα ρελέ έχουν βοηθητική επαφή που κόβει τη διέγερση του ρελέ και η διακοπή του κυρίως κυκλώματος γίνεται από το ρελέ το ίδιο).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη FILMAN : 08-06-15 στις 16:17

  13. 6 μέλη ευχαρίστησαν τον FILMAN για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    dimitris1964 (08-06-15), ezizu (08-06-15), goosey (08-06-15), Gregpro (09-06-15), klik (09-06-15), ΣΚΛΗΚΟΣ (03-03-16)

  14. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Mar 2011
    Περιοχή
    .
    Μηνύματα
    150

    Προεπιλογή

    α) για τον κινητήρα, για το αν δουλεύει διαρκώς δεν θα ακούγονταν ο χαρακτηριστικός 'ηχος του συμπιεστή? ή έστω κάποιος ήχος(..!).
    Μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι όχι μόνο δεν δουλεύει διαρκώς (όταν εκκινεί το ακούω κανονικά) αλλά εδω & 2 βδομάδες που βγάζει τα νερά, δεν ξανάκουσα τον κρότο για τον οποίο έκανα το αρχικό post, χωρίς βέβαια να παίρνω όρκο, είναι απλά μια πρώτη εκτίμηση...

    b)ετοιμάζω σύντομα μόλις ευκαιρέσω και φωτος.

  15. #10

    Μέλος
    Όνομα
    Απόστολος
    Εγγραφή
    Apr 2015
    Περιοχή
    Καρδίτσα
    Μηνύματα
    446

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έτσι το λένε γιατί αυτό είναι. Μέσα του έχει ένα διμεταλλικό έλασμα και μια αντίσταση σε σειρά που ζεσταίνει το έλασμα. Αυτό μπαίνει σε σειρά με ένα από τα καλώδια τροφοδοσίας του κινητήρα. Δηλαδή ολόκληρο το ρεύμα του κινητήρα περνάει από την επαφή του ελάσματος και την αντίσταση. Όταν το ρεύμα που τραβάει ο κινητήρας είναι στα φυσιολογικά επίπεδα η θερμότητα που παράγει η αντίσταση του θερμικού δεν φτάνει για να ανέβει η θερμοκρασία του τόσο ώστε το διμεταλλικό έλασμα να λυγίσει και να ανοίξει η επαφή διακόπτοντας το κύκλωμα. Όταν όμως το μοτέρ τραβάει αυξημένο ρεύμα (λόγω π.χ. βραχυκυκλωμένων σπειρών στην περιέλιξη ή επειδή δεν μπορεί να εκκινήσει) η αντίσταση του θερμικού διαρρέεται από αυτό το αυξημένο ρεύμα, εκλύει πολλή θερμότητα, και μετά από λίγο χρόνο έχει ζεστάνει τόσο πολύ το διμεταλλικό έλασμα που αυτό λυγίζει και ανοίγει την επαφή διακόπτοντας το ρεύμα.

    Γιατί βλέπεις στο εμπόριο διάφορα μοντέλα θερμικών ανάλογα με την ισχύ του συμπιεστή; Όχι βέβαια επειδή οι διαφορετικής ισχύος συμπιεστές αντέχουν σε διαφορετικές θερμοκρασίες, αλλά γιατί η αντίσταση του κάθε θερμικού πρέπει να ζεσταίνει εξίσου το διμεταλλικό έλασμα με διαφορετικά ρεύματα κανονικής λειτουργίας των συμπιεστών.

    Επίσης η θερμοκρασία του σώματος του συμπιεστή δεν αυξάνει συνέχεια όσο αυτός δουλεύει. Μετά από κάποια ώρα λειτουργίας σταθεροποιείται σε μια τιμή. Οπότε δεν μπορείς με ένα θερμοστάτη πάνω στο σώμα του να τον σβήσεις μετά από π.χ. 3 ώρες λειτουργίας, διότι η θερμοκρασία του θα έχει σταθεροποιηθεί προ πολλού.

    Το θερμικό είναι μεν τοποθετημένο πάνω στο σώμα του συμπιεστή (κάτω από το καπάκι σύνδεσης) αλλά όχι για να αισθάνεται τη θερμοκρασία του. Απλώς εκεί βολεύει να μπει όπως συμβαίνει ας πούμε και με το ρελέ εκκινήσεως (όταν υπάρχει). Δεν μπαίνει εκεί γιατί δεν θα δουλέψει αν το πας παραέξω, απλώς βολεύει πρακτικά να είναι εκεί. Άλλωστε το θερμικό από κάτω είναι ανοιχτό, δεν έχει μεταλλικό καπάκι όπως οι θερμοστάτες που είναι για να τους έχεις σε επαφή με το θερμαινόμενο αντικείμενο. Και αν το βάλεις μακριά από το μοτέρ πάλι κάνει τη δουλειά του. Σίγουρα θα έχεις δει θερμικά κινητήρων κουμπωμένα πάνω στα αντίστοιχα ρελέ ελέγχου των κινητήρων σε πίνακες αυτοματισμού. Το ίδιο είναι και αυτό του συμπιεστή με τη διαφορά ότι αυτό δεν είναι για τριφασικό κινητήρα (έχει μια αντίσταση θερμάνσεως αντί για τρεις) και επιπλέον διαθέτει κύρια επαφή για τη διακοπή του κυκλώματος (ενώ αυτά που μπαίνουν στα ρελέ έχουν βοηθητική επαφή που κόβει τη διέγερση του ρελέ και η διακοπή του κυρίως κυκλώματος γίνεται από το ρελέ το ίδιο).
    Φίλιππα, έχεις δίκιο. έτσι δουλεύει το θερμικό. νομίζω όμως ότι επηρεάζεται και από την θερμοκρασία του μοτέρ....
    έχω δει, σε επαγγελματικά μοτέρ, να απομακρίνεται από το σώμα για να μην κόβει....
    το θέμα τέθηκε σε σχέση με το φίλο που άκουγε τον συγκεκριμένο κρότο, σε συμβατό ψυγείο δεν μπορώ να φανταστώ άλλο σημείο που να προκαλεί τέτοιο κρότο...η/ έτσι κι αλλιώς είναι το πρώτο πιθανό σημείο που θα κοίταζε κανείς....το πέσιμο λοιπόν του θερμικού δίνει απάντηση στο πρόβλημα....είναι ψυγείο 20ετίας....

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-09-14, 00:19
  2. [Siemens] Θόρυβος σε στεγνωτήριο Siemens E46-30
    από alpennas στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-10-13, 16:47
  3. [Κλιματιστικό Mitsubishi] Θόρυβος από τον συμπιεστή
    από papath στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 28-06-13, 12:49
  4. Θόρυβος Behringer PMP2000
    από Riggs στο forum Υπόλοιπες Λευκές Συσκευές
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-06-11, 21:01
  5. Θόρυβος στα YOKE...!
    από ble στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 18-08-10, 14:17

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας