Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Απόστολος
    Εγγραφή
    Apr 2015
    Περιοχή
    Καρδίτσα
    Μηνύματα
    446

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα το θερμικό δεν κόβει αν το μοτέρ δουλεύει για πολλή ώρα... Κόβει αν το μοτέρ τραβάει υπερβολικό ρεύμα...
    γιατί το λένε θερμικό; και γιατί είναι τοποθετημένο έτσι που να πατάει πάνω στο σώμα της μηχανής; και γιατί δεν "κόβει" αν το απομακρύνεις από κει;
    πάντως όπως και να έχει, αν ένα μοτέρ δεν κλίνει από τον θερμοστάτη (επειδή δεν φτάνει ποτέ η επιθυμητή ψύξη) αλλά κλίνει από το "πέσιμο" του θερμικού, .....δύσκολο το μέλλον του...

  2. #2
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από sofosal Εμφάνιση μηνυμάτων
    γιατί το λένε θερμικό; και γιατί είναι τοποθετημένο έτσι που να πατάει πάνω στο σώμα της μηχανής; και γιατί δεν "κόβει" αν το απομακρύνεις από κει;
    πάντως όπως και να έχει, αν ένα μοτέρ δεν κλίνει από τον θερμοστάτη (επειδή δεν φτάνει ποτέ η επιθυμητή ψύξη) αλλά κλίνει από το "πέσιμο" του θερμικού, .....δύσκολο το μέλλον του...
    Έτσι το λένε γιατί αυτό είναι. Μέσα του έχει ένα διμεταλλικό έλασμα και μια αντίσταση σε σειρά που ζεσταίνει το έλασμα. Αυτό μπαίνει σε σειρά με ένα από τα καλώδια τροφοδοσίας του κινητήρα. Δηλαδή ολόκληρο το ρεύμα του κινητήρα περνάει από την επαφή του ελάσματος και την αντίσταση. Όταν το ρεύμα που τραβάει ο κινητήρας είναι στα φυσιολογικά επίπεδα η θερμότητα που παράγει η αντίσταση του θερμικού δεν φτάνει για να ανέβει η θερμοκρασία του τόσο ώστε το διμεταλλικό έλασμα να λυγίσει και να ανοίξει η επαφή διακόπτοντας το κύκλωμα. Όταν όμως το μοτέρ τραβάει αυξημένο ρεύμα (λόγω π.χ. βραχυκυκλωμένων σπειρών στην περιέλιξη ή επειδή δεν μπορεί να εκκινήσει) η αντίσταση του θερμικού διαρρέεται από αυτό το αυξημένο ρεύμα, εκλύει πολλή θερμότητα, και μετά από λίγο χρόνο έχει ζεστάνει τόσο πολύ το διμεταλλικό έλασμα που αυτό λυγίζει και ανοίγει την επαφή διακόπτοντας το ρεύμα.

    Γιατί βλέπεις στο εμπόριο διάφορα μοντέλα θερμικών ανάλογα με την ισχύ του συμπιεστή; Όχι βέβαια επειδή οι διαφορετικής ισχύος συμπιεστές αντέχουν σε διαφορετικές θερμοκρασίες, αλλά γιατί η αντίσταση του κάθε θερμικού πρέπει να ζεσταίνει εξίσου το διμεταλλικό έλασμα με διαφορετικά ρεύματα κανονικής λειτουργίας των συμπιεστών.

    Επίσης η θερμοκρασία του σώματος του συμπιεστή δεν αυξάνει συνέχεια όσο αυτός δουλεύει. Μετά από κάποια ώρα λειτουργίας σταθεροποιείται σε μια τιμή. Οπότε δεν μπορείς με ένα θερμοστάτη πάνω στο σώμα του να τον σβήσεις μετά από π.χ. 3 ώρες λειτουργίας, διότι η θερμοκρασία του θα έχει σταθεροποιηθεί προ πολλού.

    Το θερμικό είναι μεν τοποθετημένο πάνω στο σώμα του συμπιεστή (κάτω από το καπάκι σύνδεσης) αλλά όχι για να αισθάνεται τη θερμοκρασία του. Απλώς εκεί βολεύει να μπει όπως συμβαίνει ας πούμε και με το ρελέ εκκινήσεως (όταν υπάρχει). Δεν μπαίνει εκεί γιατί δεν θα δουλέψει αν το πας παραέξω, απλώς βολεύει πρακτικά να είναι εκεί. Άλλωστε το θερμικό από κάτω είναι ανοιχτό, δεν έχει μεταλλικό καπάκι όπως οι θερμοστάτες που είναι για να τους έχεις σε επαφή με το θερμαινόμενο αντικείμενο. Και αν το βάλεις μακριά από το μοτέρ πάλι κάνει τη δουλειά του. Σίγουρα θα έχεις δει θερμικά κινητήρων κουμπωμένα πάνω στα αντίστοιχα ρελέ ελέγχου των κινητήρων σε πίνακες αυτοματισμού. Το ίδιο είναι και αυτό του συμπιεστή με τη διαφορά ότι αυτό δεν είναι για τριφασικό κινητήρα (έχει μια αντίσταση θερμάνσεως αντί για τρεις) και επιπλέον διαθέτει κύρια επαφή για τη διακοπή του κυκλώματος (ενώ αυτά που μπαίνουν στα ρελέ έχουν βοηθητική επαφή που κόβει τη διέγερση του ρελέ και η διακοπή του κυρίως κυκλώματος γίνεται από το ρελέ το ίδιο).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη FILMAN : 08-06-15 στις 16:17

  3. 6 μέλη ευχαρίστησαν τον FILMAN για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    dimitris1964 (08-06-15), ezizu (08-06-15), goosey (08-06-15), Gregpro (09-06-15), klik (09-06-15), ΣΚΛΗΚΟΣ (03-03-16)

  4. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Mar 2011
    Περιοχή
    .
    Μηνύματα
    150

    Προεπιλογή

    α) για τον κινητήρα, για το αν δουλεύει διαρκώς δεν θα ακούγονταν ο χαρακτηριστικός 'ηχος του συμπιεστή? ή έστω κάποιος ήχος(..!).
    Μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι όχι μόνο δεν δουλεύει διαρκώς (όταν εκκινεί το ακούω κανονικά) αλλά εδω & 2 βδομάδες που βγάζει τα νερά, δεν ξανάκουσα τον κρότο για τον οποίο έκανα το αρχικό post, χωρίς βέβαια να παίρνω όρκο, είναι απλά μια πρώτη εκτίμηση...

    b)ετοιμάζω σύντομα μόλις ευκαιρέσω και φωτος.

  5. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Απόστολος
    Εγγραφή
    Apr 2015
    Περιοχή
    Καρδίτσα
    Μηνύματα
    446

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έτσι το λένε γιατί αυτό είναι. Μέσα του έχει ένα διμεταλλικό έλασμα και μια αντίσταση σε σειρά που ζεσταίνει το έλασμα. Αυτό μπαίνει σε σειρά με ένα από τα καλώδια τροφοδοσίας του κινητήρα. Δηλαδή ολόκληρο το ρεύμα του κινητήρα περνάει από την επαφή του ελάσματος και την αντίσταση. Όταν το ρεύμα που τραβάει ο κινητήρας είναι στα φυσιολογικά επίπεδα η θερμότητα που παράγει η αντίσταση του θερμικού δεν φτάνει για να ανέβει η θερμοκρασία του τόσο ώστε το διμεταλλικό έλασμα να λυγίσει και να ανοίξει η επαφή διακόπτοντας το κύκλωμα. Όταν όμως το μοτέρ τραβάει αυξημένο ρεύμα (λόγω π.χ. βραχυκυκλωμένων σπειρών στην περιέλιξη ή επειδή δεν μπορεί να εκκινήσει) η αντίσταση του θερμικού διαρρέεται από αυτό το αυξημένο ρεύμα, εκλύει πολλή θερμότητα, και μετά από λίγο χρόνο έχει ζεστάνει τόσο πολύ το διμεταλλικό έλασμα που αυτό λυγίζει και ανοίγει την επαφή διακόπτοντας το ρεύμα.

    Γιατί βλέπεις στο εμπόριο διάφορα μοντέλα θερμικών ανάλογα με την ισχύ του συμπιεστή; Όχι βέβαια επειδή οι διαφορετικής ισχύος συμπιεστές αντέχουν σε διαφορετικές θερμοκρασίες, αλλά γιατί η αντίσταση του κάθε θερμικού πρέπει να ζεσταίνει εξίσου το διμεταλλικό έλασμα με διαφορετικά ρεύματα κανονικής λειτουργίας των συμπιεστών.

    Επίσης η θερμοκρασία του σώματος του συμπιεστή δεν αυξάνει συνέχεια όσο αυτός δουλεύει. Μετά από κάποια ώρα λειτουργίας σταθεροποιείται σε μια τιμή. Οπότε δεν μπορείς με ένα θερμοστάτη πάνω στο σώμα του να τον σβήσεις μετά από π.χ. 3 ώρες λειτουργίας, διότι η θερμοκρασία του θα έχει σταθεροποιηθεί προ πολλού.

    Το θερμικό είναι μεν τοποθετημένο πάνω στο σώμα του συμπιεστή (κάτω από το καπάκι σύνδεσης) αλλά όχι για να αισθάνεται τη θερμοκρασία του. Απλώς εκεί βολεύει να μπει όπως συμβαίνει ας πούμε και με το ρελέ εκκινήσεως (όταν υπάρχει). Δεν μπαίνει εκεί γιατί δεν θα δουλέψει αν το πας παραέξω, απλώς βολεύει πρακτικά να είναι εκεί. Άλλωστε το θερμικό από κάτω είναι ανοιχτό, δεν έχει μεταλλικό καπάκι όπως οι θερμοστάτες που είναι για να τους έχεις σε επαφή με το θερμαινόμενο αντικείμενο. Και αν το βάλεις μακριά από το μοτέρ πάλι κάνει τη δουλειά του. Σίγουρα θα έχεις δει θερμικά κινητήρων κουμπωμένα πάνω στα αντίστοιχα ρελέ ελέγχου των κινητήρων σε πίνακες αυτοματισμού. Το ίδιο είναι και αυτό του συμπιεστή με τη διαφορά ότι αυτό δεν είναι για τριφασικό κινητήρα (έχει μια αντίσταση θερμάνσεως αντί για τρεις) και επιπλέον διαθέτει κύρια επαφή για τη διακοπή του κυκλώματος (ενώ αυτά που μπαίνουν στα ρελέ έχουν βοηθητική επαφή που κόβει τη διέγερση του ρελέ και η διακοπή του κυρίως κυκλώματος γίνεται από το ρελέ το ίδιο).
    Φίλιππα, έχεις δίκιο. έτσι δουλεύει το θερμικό. νομίζω όμως ότι επηρεάζεται και από την θερμοκρασία του μοτέρ....
    έχω δει, σε επαγγελματικά μοτέρ, να απομακρίνεται από το σώμα για να μην κόβει....
    το θέμα τέθηκε σε σχέση με το φίλο που άκουγε τον συγκεκριμένο κρότο, σε συμβατό ψυγείο δεν μπορώ να φανταστώ άλλο σημείο που να προκαλεί τέτοιο κρότο...η/ έτσι κι αλλιώς είναι το πρώτο πιθανό σημείο που θα κοίταζε κανείς....το πέσιμο λοιπόν του θερμικού δίνει απάντηση στο πρόβλημα....είναι ψυγείο 20ετίας....

  6. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από sofosal Εμφάνιση μηνυμάτων
    έχω δει, σε επαγγελματικά μοτέρ, να απομακρίνεται από το σώμα για να μην κόβει....
    το θέμα τέθηκε σε σχέση με το φίλο που άκουγε τον συγκεκριμένο κρότο, σε συμβατό ψυγείο δεν μπορώ να φανταστώ άλλο σημείο που να προκαλεί τέτοιο κρότο...η/ έτσι κι αλλιώς είναι το πρώτο πιθανό σημείο που θα κοίταζε κανείς....το πέσιμο λοιπόν του θερμικού δίνει απάντηση στο πρόβλημα....είναι ψυγείο 20ετίας....
    'Ομως σε συνδυασμό με τα ύστερα λεγόμενα του νηματοθέτη
    Μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι όχι μόνο δεν δουλεύει διαρκώς (όταν εκκινεί το ακούω κανονικά) αλλά εδω & 2 βδομάδες που βγάζει τα νερά, δεν ξανάκουσα τον κρότο για τον οποίο έκανα το αρχικό post, χωρίς βέβαια να παίρνω όρκο, είναι απλά μια πρώτη εκτίμηση...
    Αποκλείουμε πρόβλημα απόψυξης και βρίσκει ο ανεμιστήρας?

    Επίσης, δεν του έχω κάνει φέτος απόψυξη, αλλά και πάλι δεν μπορώ να πω πως ο πάγος που σχηματίστηκε στην κατάψυξη έχει και σημαντικό πάχος
    Δεν έχει σημασία τι "βλέπεις" σε πάχος πάγου εσωτερικά και επιφανειακά . Εντός των φρεατίων και συστήματος ροής της ψύξης ή του ψυκτικού στοιχείου , κοίταξες να δεις τι γίνεται εκεί μέσα?

  7. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    goosey (23-06-15)

  8. #6
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Πάντως το θερμικό όταν ενεργοποιηθει κάνει ένα "κλακ" και δεν ακούγεται σαν να σκάει "χαρτασακούλα"... Βέβαια δεν έχω και καμιά ιδέα για το τί θα μπορούσε να ακούγεται έτσι...

  9. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον FILMAN για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    goosey (23-06-15)

  10. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Για να καταλάβουμε , πρόβλημα με την ψύξη δεν έχεις. Αλλά έχεις κάποιον περιστασιακό θόρυβο . (μπορείς να δώσεις περισσότερα στοιχεία του ψυγείου ? )
    έχει και σύστημα για παγάκια? από εκείνα με ανατροπή κτλ? Μερικές φωτογραφίες?

  11. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    goosey (23-06-15)

  12. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Mar 2011
    Περιοχή
    .
    Μηνύματα
    150

    Προεπιλογή

    Προς το παρόν θα κάνω απόψυξη. Στη φωτο με τα κοκκινα βέλη βλέπετε το " αυλάκι" μέσα στο θάλαμο οπου λιμνάζει το νερό ωσπου να ξεχειλείσει και πέσει μπροστά.
    Εκεί λοιπόν βλέπετε μια τρυπούλα όπου δεν ξέρω αν είναι μέρος των σωλήνων που αναφέρετε πιο πάνω αν
    έλεγξα. Δηλ μπορεί η τρυπούλα να χρειάζεται καθάρισμα και το νερό φεύγει απο εκεί?




    Δείτε και πιο μακρυνές φωτο. Μόλις το γυρίσω να ανεβάσω κι απο άλλα σημεία, απο πίσω.


    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-09-14, 00:19
  2. [Siemens] Θόρυβος σε στεγνωτήριο Siemens E46-30
    από alpennas στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-10-13, 16:47
  3. [Κλιματιστικό Mitsubishi] Θόρυβος από τον συμπιεστή
    από papath στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 28-06-13, 12:49
  4. Θόρυβος Behringer PMP2000
    από Riggs στο forum Υπόλοιπες Λευκές Συσκευές
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-06-11, 21:01
  5. Θόρυβος στα YOKE...!
    από ble στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 18-08-10, 14:17

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας