Το μαύρισμα στις 2 βίδες που στερεώνεται ο θερμοστάτης πάνω στο μπόιλερ είναι από την ηλεκτροπόντα ή από βραχυκύκλωμα
Θα χρειαστείς σχέδιο αν δεν είσαι σίγουρος για τη θέση των καλωδίων που αποσύνδεσες
Το μαύρισμα στις 2 βίδες που στερεώνεται ο θερμοστάτης πάνω στο μπόιλερ είναι από την ηλεκτροπόντα ή από βραχυκύκλωμα
Θα χρειαστείς σχέδιο αν δεν είσαι σίγουρος για τη θέση των καλωδίων που αποσύνδεσες
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diony : 19-11-14 στις 18:20
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Στην φωτογραφία φαίνονται βίδες με παξιμάδια (ο τρόπος που βιδώνει το κλίξον) οπότε δεν ταιριάζει "ηλεκτροπόντα" μάλλον πρεσσαριστά είναι (δηλαδή βάζουν πρώτα το αρσενικό πάσο της βίδας από μέσα από το μπόιλερ και πρεσάρουν για να στεγανώσει)Το μαύρισμα στις 2 βίδες που στερεώνεται ο θερμοστάτης πάνω στο μπόιλερ είναι από την ηλεκτροπόντα
Τώρα αν εκείνα τα μαυρίσματα είναι από λάθη του νηματοθέτη άλλο θέμα. Μου φαίνεται πάντως να είναι "μούσκεμα" από νερά είτε από την φλάντζα του ίδιου του κλίξον είτε από την επάνω φλάντζα που δένει την δεξαμενή του μπόιλερ και χάνει αργότερα νερά όταν ανεβεί η πίεση και στέλνει τα νερά ακριβώς από κάτω όπου βρίσκεται το κλίξον.
στον πιεσσοστάτη θέλεις να πεις . δεν υπάρχει "άλλος" θερμοστάτης λογικά . 2 πράγματα έχει 1) πιεσσοστάτης 2) κλίξοντελος μαλλον ...απο βιασύνη εκανα λαθος στην συνδεση καλωδιων στο σιδερο χειρος και αντι να βαλω το καλωδιακι απο τη θερμασφαλεια στον πολο της αντιστασης το εβαλα στο θερμοστατη ..
Η αντίσταση από τον κατασκευαστή αναφέρεται ως 1000W (στο εμπόριο χαρακτηριστικά της)αυτο το αναλύεις λιγο δεν το κατέχω..να το μάθουμε δεν ειναι κακο ..τι τιμες πρεπει να δειχνει το ωμομετρο?..μετα τις μετρισεις εχω στην κλιμακα των 200Ω δειχνει η παλια αντισταση 50 ,η καινουρια 50 Ωκαι η αντισταση του σιδερου χειρος 70Ω καλα ειναι ?δηλαδη δεν ηταν χαλασμενη η αντισταση ?...
οπότε ελέγχοντας την (μέτρησες 50 ωμ) (στους 2 ακροδέκτες τροφοδοσίας) είτε για να δεις αν είναι "κομμένη" είτε για να δεις ότι έχουν "ξεφύγει" στα ωμ από διαρροή.
επομένως παίρνουμε τον τύπο W= U2/R = 220V X 220V / R (50 Ωμ) = 48400 / 50 = 968 (Tα 1000W που αναφέρει ο κατασκευαστής χοντρικά) οπότε δεν έχει πρόβλημα (ως προς τα ωμ)
Στην δε αντίσταση (σίδερου χειρός 70 Ωμ) πάλι όπως παραπάνω
W= 48400 / 70 = 691 W (όσο λέει ο κατασκευαστής ) και σωστά η αντίσταση σίδερου (χειρός) συνήθως είναι μικρότερης ισχύος από την αντίσταση του μπόιλερ.
Όμως τα παραπάνω είναι η "μισή δουλειά" .. πρέπει να μετρήσεις και τις επαφές με την γείωση να μην έχουν καμία ένωση . Πρέπει να σου δείχνει (μονάδα 1 "άπειρο" δοκίμασε και σε μεγαλύτερες κλίμακες πέρα των 200Ωμ) . Αν σου δείξει "ένωση " δηλαδή 000 (στο πολύμετρο) ή ότι άλλα "τρελά" νούμερα είναι υπό αμφισβήτηση η αντίσταση
Λέμε να τραβάμε "φωτογραφίες" αλλά ούτε και αυτές είναι ασφαλείς . (ειδικά όταν έχουμε καλώδια μονοχρωμίας) π.χ. τα άσπρα που αναφέρεις (όπου "άσπρα" θα δεις και αλλού και παντού) καθώς ακόμη και τα "μπλε " και τα "καφέ" και τα "κίτρινα" . Και δεν είναι ασφαλές επειδή οι φωτογραφίες δεν προβάλλονται σε πανόραμα ώστε να έχουμε γνώση της αλληλουχίας .μοντάροντας το ...ειδα δεν μου ζεσταίνει το μποιλερ ....δεν αναβουν τα λαμπακια των κουμπιων οθτε του μποιλερ το λαμπακι ...πιθανον να μην εβγαλα στο σωστο χρονο τις φωτογραφιες .
Πάντα προτιμώ να βγάζω (ναι μεν την φωτογραφία) αλλά ποτέ δεν βγάζω όλα τα καλώδια μαζί ... και βγάζω μόνο στο συγκεκριμένο ανταλλακτικό που θέλω μόλις να εξετάσω .. και προτού εξετάσω το επόμενο κομμάτι ξαναβάζω τα προηγούμενα πίσω στην θέση τους.
Αν θέλεις να ξηλώσεις τα πάντα το μόνο σίγουρο είναι το χαρτί με μολύβι και σχεδίαση της αλληλουχίας συνδέσεων . ή αυτοκόλλητα χαρτάκια με διπλά νούμερα και στο καλώδιο και στο ανταλλακτικό.
Οι φλάντζες είναι το Α και το Ω μιας σωστής επισκευής (τυχόν διαρροή μόνο προβλήματα θα φέρει) εκεί που χρεώθηκες την αντίσταση δεν σε πείραζε να έβαζες και μια φλάντζα.πριν τισ βγαλω και τα μπέρδεψα?...δεν θυμαμαι ...αντε να βρεις τωρα ακρη...
τα φωτακια αναβουν μονο τη στιγμη που πατω το κουμπι ατμου απο το σιδερο ..
μετα απο αρκετο ανακάτεμα ...ειχαν μπερδευτει δυο καλωδια που και τα δυο ειναι ασπρα αλλα ευτυχώς το ενα ειχε καλυμμα και ετσι εγινε η αναγνωριση ...ολα καλα ......προέκυψε νεο προβλημα χανει νερο τωρα οταν βραζει το μποιλερ απο την φλαντζα ..μαλλον θελει καινουρια μετα την αλλαγη αντίστασης...καταρχην οταν πηγα να τη βαλω μου φανικε λιγο μικρη και την τραβηξα να μακραινει λιγο αλλα φαινεται βαζοντας την ξαναμαζεψε....ευτυχως δεν το εκλεισα .....
Να βάλεις ότι έβαλε και ο κατασκευαστής..λοιπον το ανοιξα το μποιλερ και το στούμπωσα στην σιλικολη την κοκκινη αυτη για θερμοκρασιες ...και το αφήνω μετα το βραδυ για δοκιμες η μαλλον καλυτερα αυριο γιατι εκει μεσα στη φλαντζα που δεν περνει αερα δυσκολα θα στεγνωση ...οποτε αυριο τα υπολοιπα
Κάπου νομίζω διάβασα ότι έβαλες σιλικόνη στα ρακόρ της αντίστασης όπου βίδωσες? (δεν κάνει) .. θα βάλεις τις φλάντζες του κατασκευαστή και δεν θα βάλεις κανένα ίχνος κόλλας . γερό σφίξιμο θέλουν αυτές οι βίδες που στηρίζουν και στεγανώνουν την αντίσταση και με τέτοια προσοχή και δύναμη όσο χρειάζεται έτσι ώστε να μην "στρέψει" η αντίσταση εσωτερικά του μπόιλερ. ή κρατάς κόντρα το παξιμάδι από το εσωτερικό του μπόιλερ με 2 εργαλεία και σφίγγεις ταυτόχρονα .
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 19-11-14 στις 22:27
εδω εννοούσα το πρωτο φαουλ που έκανα που ειναι στο σίδερο χειρός ..απο αυτο έριχνε την ασφάλεια ,είναι ετσι όπως στα είπα ,μετα βρήκα το δεύτερο φαουλ με το μπέρδεμα των καλωδίων που ήταν ίδιο χρώμα και με μπέρδεψαν ...τέλος καλο ολα καλα ...να ρωτήσω κατι ακόμα ως προς την χρηση η γυναίκα μου οταν το χρησιμοποιεί βασικά μονο αυτη το χρησιμοποιεί ,το δουλεύει μεχρι να τελειώσει το νερό ,όποτε αυτο δεν ειναι λάθος?μένει η αντίσταση χωρις νερο και κοκκινιζει, παραμορφώνει ,ειναι και υπερυψωμένη οπότε ηδη πολυ νωρίς μένει εκτός νερού .δεν ειναι λάθος αυτο .νομίζω οτι πρεπει να το γεμίζει προτού αδειάσει τελείως... τα δυο λάθει που εκανα απο βιασύνης τα σημειωσα στις φοτο παρακατω ,να διευκρινίσω οτι πρώτη φορα πιανω τετοιο πραμα στα χερια μου ,βασικα καταλαβα την καλωδιωση της συσκευης οτι ολα τα ασφαλιστικα ειναι σε σειρα και οποιο δωσει εντολη για κοψιμο ,οποτε ετσι εγινε ελενχος ενα ενα για το που ειναι το φαουλ![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη xaris-c : 20-11-14 στις 10:10
http://s1054.photobucket.com/user/Ch...72742.jpg.html
σε αυτη εδω φαίνεται η βαλβίδα ειναι μαυρισμένη ,φαντάσου τι θερμοκρασία ανέβασε εκει ..ασε που για να βγαλω το πηνιο ειδα και επαθα απο την οξειδωση ...παντός το δοκίμασα και νομίζω οτι εκτός λειτουργεί κανονικά ...καπου στα καλώδια η στους διακόπτες το βλέπω ..ξεκινώ την αναζήτηση....δέν ειναι ο διακόπτης, τον άνοιξα.. ειναι φυσιολογικο αυτό πού διχνει το πολύμετρο
http://i1054.photobucket.com/albums/...014_102446.jpg
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη xaris-c : 19-11-14 στις 10:40
λέω 2 πράγματα ως υποψίες.
Από τα μαυρίσματα πιστεύω ότι ο πιεσσοστάτης υπολειτουργεί και δοκιμάζει την συσκευή στα όρια. (δηλαδή αυξημένες πιέσεις κτλ)
Στην συνέχεια μπορεί αυτές οι οξειδώσεις στην βαλβίδα να έχουν τρυπήσει την βάνα και εισάγει νερά μέσα στο πηνίο της βαλβίδας (που δεν πρέπει)
Και ένα επίσης σοβαρό σημάδι βραχυκυκλώματος φαίνεται στο κλίξον κάτω από το καζάνι όπου πιθανόν από εκεί στάζει νερό και αργότερα κάνει σώμα .
Οπότε πας για το τρύπτιχο
1)αλλαγή Βαλβίδας με την βάνα μαζί (που οξειδώθηκε και πιθανόν χάνει νερά)
2)επιβεβαίωση και ανάλογα αλλαγή του πιεσσοστάτη (σε περίπτωση που δούμε ότι αργεί να σταματήσει την αντίσταση)
3) Το κλίξον (αν δεν έχει πάθει ακόμα κάτι ) να βρεθεί γιατί χάνει νερά από εκεί
αυτη η θερμοασφαλεια πως λειτουργεί?..την βαζω το τζιτζίκι και μου δειχνει οτι περνάει ρεύμα .ειναι σωστό?..και δεν έχουν επαφή τα ποδαρακια τις με την γειωση ,το τσέκαρα αρκετα αυτο..οσο για το καζάνι δεν χάνει νερα όποτε δεν τίθεται θεμα τρυπήματος άλλωστε το ειδα και οταν άνοιξα το καζάνι αλλα και τωρα που δοκιμάζω δεν εχω καθόλου νερό μέσα...αυτα τα μαυρισματα στο κλιξον οπως το λες πρεπει να ειναι απο την κολληση τις βίδας στο καζανι εξωτερικά απο το εργοστάσιο
Θερμοασφάλεια / κλίξον ... έχει μια στάνταρ οριακή (επιτρεπτή θερμοκρασία νερού εντός του μπόιλερ υπολογισμένη από τον κατασκευαστή) και είναι μια επαφή κλειστή (επιτρέπει να περνάει το ρεύμα ) έως ότου φτάσει στην οριακή θερμοκρασία , που θα ανοίξει η επαφή της και θα απαγορεύσει στην αντίσταση του μπόιλερ να ξαναλειτουργήσει.αυτη η θερμοασφαλεια πως λειτουργεί?..την βαζω το τζιτζίκι και μου δειχνει οτι περνάει ρεύμα .ειναι σωστό?
Ο πιεσσοστάτης κάνει σχεδόν την ίδια δουλειά με το κλίξον/θερμοασφάλεια με την διαφορά ότι ο πιεσσοστάτης ελέγχει με βάση την πίεση που υπάρχει μέσα στο μπόιλερ . π.χ. αν έχεις πατήσει το κουμπί που βγάζει ατμό και εκτονωθεί η πίεση στο μπόιλερ αυτό λέει στην αντίσταση "μπορείς να ανάψεις" ... όμως χρειάζεται και δεύτερη "αίτηση" από το κλίξον που πρέπει και εκείνο να πει " μπορείς να ανάψεις" .
Κατά κάποιον τρόπο μπορούμε να το πούμε "διπλή προστασία" ή "τριπλή προστασία" αν υποθέσουμε ότι και το καπάκι πλήρωσης του νερού είναι και αυτό σαν "θερμοασφάλεια" που όταν αυξηθεί η πίεση στο μπόιλερ θα εκτονώσει την πίεση από την βαλβίδα στο καπάκι πλήρωσης . Αν χαλάσουν και τα 3 παραπάνω τότε τράβα μας ένα βίντεο να δούμε ζωντανά την έκρηξη.
Κακός πρέπει να έχει νερό , θα καταστρέψεις την αντίσταση (θα κοκκινήσει αμέσως χωρίς την "ψύξη" με το νερό και θα αλλοιωθεί)αλλα και τωρα που δοκιμάζω δεν εχω καθόλου νερό μέσα...
Στις μετρήσεις σου παράτα το "τζιτζίκι" και κάνε το πιο σωστά με ωμομέτρηση (βάλε στα καλώδια πολύμετρου τα γνωστά "κροκοδειλάκια" και εξέταζε και σε μεγαλύτερες κλίμακες ωμομέτρησης)
Θερμοστατης πανω στο μπόιλερ ειναι με παξιμάδια μικρά και οχι με ηλεκτροποντα. Αμα τον αλλάξεις χρειαζεται να βαλεις θερμοαγωγιμη πάστα απο κατω. Όσο αφορά την αντίσταση βγάζοντας τις βίδες τους μπόιλερ ανοίγουν τα δυο καπάκια και βρίσκουμε την αντίσταση. Κατα το κλείσιμο χρειαζεται πάντα αλλαγή η φλαντζα και καλο ειναι να βάλουμε λιγο σιλικόνη θερμοκρασίας μαύρη η κόκκινη, ποτε μονο σιλικόνη εχει μεγάλη πίεση οταν ζεσταίνεται.
Οποίος εχει απορίες σχετικά με το λυσιμο και το μοντάρισμα μπορει να με ρωτήσει τα ανταλλακτικά υπάρχουν ολα στο εμπόριο
Το εργαλείο δουλεύει αψογα ,εννοείται ότι εβαλα και τη φλατζα και σιλικονη ,κανενα προβλημα .οσο για το σημαδεμα των καλωδίων ειναι πολύ σημαντικό, ευτυχως εγραφα και πανω στα καλωδια αριθμούς και ετσι τελικα βρηκα το λάθος καλωδιο .οι φωτογραφιες μονο δεν βοηθούν, ευτυχως εβγαλα πολλες και βοηθησαν .το μποιλερ δεν χανει απο πουθενα .το δοκιμασα κιολας .οσο για την αντισταση ειχε καινουριες φλατζες οποτε εκει δεν ειχα προβλημα .εκοψε κανονικα ο πρεσοστατης .ολα καλα αφου σιδερωσα κιόλας€... κατι ακομα την πλάκα σιδήρου δεν την άνοιξα ,που δοκιμασα λιγο δεν φαίνεται να ξεβιδωνουν με τιποτα εβαλα και ενα κιλο βιακαλ μεσα αλλα δεν νομιζω να καθαρισε ,υπαρχει τρόπος να τις ξεβιδωσω? Αν και δεν υπαρχει προβλημα βγαζει κανονικά μπόλικο ατμό
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη xaris-c : 20-11-14 στις 07:57