λέω 2 πράγματα ως υποψίες.
Από τα μαυρίσματα πιστεύω ότι ο πιεσσοστάτης υπολειτουργεί και δοκιμάζει την συσκευή στα όρια. (δηλαδή αυξημένες πιέσεις κτλ)
Στην συνέχεια μπορεί αυτές οι οξειδώσεις στην βαλβίδα να έχουν τρυπήσει την βάνα και εισάγει νερά μέσα στο πηνίο της βαλβίδας (που δεν πρέπει)
Και ένα επίσης σοβαρό σημάδι βραχυκυκλώματος φαίνεται στο κλίξον κάτω από το καζάνι όπου πιθανόν από εκεί στάζει νερό και αργότερα κάνει σώμα .

Οπότε πας για το τρύπτιχο
1)αλλαγή Βαλβίδας με την βάνα μαζί (που οξειδώθηκε και πιθανόν χάνει νερά)
2)επιβεβαίωση και ανάλογα αλλαγή του πιεσσοστάτη (σε περίπτωση που δούμε ότι αργεί να σταματήσει την αντίσταση)
3) Το κλίξον (αν δεν έχει πάθει ακόμα κάτι ) να βρεθεί γιατί χάνει νερά από εκεί