Αν δεις καλά την φωτό του 1ου ποστ πίσω από τον πυκνωτή και στο σώμα του μοτέρ , έχει ντουμανιάσει στα άλατα , κυρίως στην βάση του μοτέρ .
Για αυτό και δεν μίλησα για πυκνωτές αν και μπορούσε να έφταιγε και αυτός .
Μπορεί όμως και με καλό πυκνωτή να μουγκρίζει αλλά να μην μπορεί να γυρίσει (ερώτηση που δεν απαντήθηκε στο #2).
Στην συνέχεια σου δείχνω στο #2 την πιθανότητα της φθοράς της τσιμούχας από τον ρότορα του μοτέρ που αργότερα θα τινάζει νερά γύρω από το μοτέρ και θα το δεις φουλ στα άλατα και κάποια στιγμή να κολλήσει ο ρότορας ίσως και από φθορά των ρουλεμάν του ρότορα .
Σε τέτοιες περιπτώσεις το πιο απαραίτητο είναι να δούμε και να επιβεβαιώσουμε ότι όντως κόλλησε το μοτέρ ?
1) Εκτός ρεύματος
2) Βλέπουμε τον ρότορα από την σωστή μεριά που είναι δεξιά της φωτογραφίας του 1ου ποστ
Bosch.jpg
Ο ρότορας διακρίνεται στο πίσω μέρος του μοτέρ , του δίνεις μια μικρή ώθηση για να αντιληφθείς αν πράγματι κόλλησε , αν γυρίσει σχετικά εύκολα πάω πάσο , αν όμως γυρίσει δύσκολα στην αρχή και μετά ελευθερωθεί , τότε τα άλατα / νερά / διαρροή τσιμούχας / φθορά ρουλεμάν ήδη έχουν κάνει την ζημιά .
Αυτό όπως ρωτάς δεν σημαίνει ότι "πας για μοτέρ " εξαρτάτε την προχωρημένη ζημιά . Το αν έχει πρόσθετα προβλήματα πλακέτας άγνωστο προς το παρόν.