
Αρχικό μήνυμα από
Κυριακίδης
Θα έπρεπε όταν έκανες το bypass τεστ , εκτός του να δεις αν κάνει στύψιμο (με άδειο κάδο ) να δοκιμαστεί και γεμάτο (για να σε προλάβω σε τυχόν άσκοπη αγορά χρονοδιακόπτη) . Και έχει αδυναμία το μοτέρ να γυρίσει με δύναμη.
Η φισέτα προς μοτέρ και οι χρωματισμοί των καλώδιων είναι σωστή? Γιατί όσο αφορά το στύψιμο μόνο η μία φορά είναι η σωστή και έχει την πλήρη δύναμη . (είναι το καλώδιο από πυκνωτή και που συνεχίζει προς την σύνδεση με μοτέρ με την κύρια περιέλιξη των γρήγορων στροφών ) αν τα έχεις βάλει ανάποδα δεν είναι το ίδιο .
Αλλιώς μπορείς να το καταλάβεις (για την σωστή φορά στο στύψιμο) από το κάτω μέρος του κάδου όπου βγαίνει η φυσούνα προς αντλία .
Η φυσούνα έχει μια κατεύθυνση προς αντλία (μπορεί να είναι δεξιά ή αριστερά ) .
Πρέπει το κάτω μέρος του τυμπάνου που περιστρέφεται να έχει την ίδια φορά προς την κατεύθυνση της ροής της φυσούνας προς αντλία . Αν γυρίζει το τύμπανο αντίθετα της ροής της φυσούνας , τότε έχεις κάνει κάποιο λάθος .