Η αντλια στη δευτερη φωτο ειναι ειναι πλυσεως,σε πολλες περιπτωσεις οταν δεν δουλευει το πλυντηριο για μεγαλο χρονικο διαστημα κολαει.Δες για αρχη αν γυρναει ευκολα με το χερι.Πιστευω οτι εκει ειναι το προβλημα και οχι στην πλακετα,αν ειναι φρακαρισμενο προσπαθησε με το χερι να γυρισεις την φτερωτη για να ξεφρακαρει και αν δεν δουλεψει μετα βλεπουμε.
Να υποθεσω οτι συμφωνα με την φωτο εδωσες ρευμα στο ασπρο και στο καφε και οχι στα δυο μαυρα γιατι αν εδωσες 220 στα μαυρα τοτε εκαψες την ταχογενητρια.Εχω την αισθηση ομως οτι το δικο σου μοτερ εχει κιτρινα καλωδια στην ταχογενητρια οποτε σε αυτη την περιπτωση ελπιζω να μην εδωσες ρευμα σε αυτα.