είναι πολλά και ταυτόχρονα τα προβλήματα που μπορούν να ισχύουν σύμφωνα αυτά που περιγράφεις και είναι ακόμη πιο πολύπλοκα γιατί είναι inverter
σωστά υποψιάζεσαι ότι δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό
αφού η σωλήνα ζεσταίνετε ο συμπιεστής κάνει την δουλειά του (δηλ συμπιέζει το φρέον και αυτό ανεβάζει την θερμοκρασία του)
όπως περιγράφεις το πρόβλημα δίχνει να είναι φραγμένο στο εσωτερικό κύκλωμα και αφού ούτε για λίγο δεν δουλεύει σωστά λογικά αποκλείουμε το παγοφραγμό
με λειτουργία στην θέρμανση:
1, μέτρα πόση είναι η υψηλή πίεση που έχεις και αν έχει R22 ίσως να έχεις από 260 ή 300+ psi (ανάλογα με την θερμοκρασία που ανεβάζει)
2, μέτρα στην ίδια σωλήνα την θερμοκρασία της (°C) με διαφορά πάνω από 15~20°C δείχνει προς τον παραπάνω συλλογισμό
και αυτό δεν φαίνεται να σχετίζεται άμεσα με το παραπάνω πρόβλημα (αφού όπως λες ποτέ δεν ξεκινά)
δεν μας έχεις πει ποιό μοντέλο είναι (αν και βλάβη σε αυτό το κομμάτι είναι απλή πχ πρόβλημα στον πυκνωτή λειτουργίας του μοτέρ)
3, δες το εξωτερικό στοιχείο αν πιάνει χιονάκι σε μία ή περισσότερες σπείρες (λευκά σωλινάκια στο στοιχείο)
4, σε λειτουργία ψύξης τι κάνει;