Τα 2 της ταχογεννήτριας τα βάζεις σε χώρια κλεμμα το καθένα
Οσο για το dimmer πιθανό να κάνει και αυτό που έχεις , αλλά είναι καλύτερα να πάρεις ένα εξειδικευμένο για επαγωγικό φορτίο, νομίζω φτηνά είναι.
Και πάλι σου λέω σιγουρέψου για τη σωστή σύνδεση πριν δώσεις τάση στο κύκλωμα
Να είσαι καλά ,πιστεύω να βοήθησα
φιλε μιας και το κατεχης καλα απο οτι καταλαβα θα σε βαλω σε λιγο μπελα ακομα ,εκεινο το μοτερ δουλευη μια χαρα αλλα εχω προβλημμα με τον καδο και θα χρειαστω περαιτέρω εργασιες ( μιας και σου ειπα δεν θα το χρησημοποισω για πλυντηρι αλλα θελω τμημα του καδου ) βρηκα και ενα αλλο πλυντήριο πιτσος ,,βαριο,, βαζω σχετικα φωτο μέτρησα οπως μου ειπες για το αλλο αλλα δεν υπαρχουν ξεχωριστα ζευγαρια ολα εχουν μεταξυ τους ομικη αντίσταση διαφορετική, βρήκα την μικρότερη και εδωσα ρευμα μουγριζε και δεν ξεκίναγε ,το ξεκίναγα λιγο με το χερι και επερνε κανονικα στροφες μαλλον τις πολλες κατι θελη ,,για βοηθα σε ευχαριστω
το ξαναβαζω γιατι δεν επερνε φωτο ,, φιλε μιας και το κατεχης καλα απο οτι καταλαβα θα σε βαλω σε λιγο μπελα ακομα ,εκεινο το μοτερ δουλευη μια χαρα αλλα εχω προβλημμα με τον καδο και θα χρειαστω περαιτέρω εργασιες ( μιας και σου ειπα δεν θα το χρησημοποισω για πλυντηρι αλλα θελω τμημα του καδου ) βρηκα και ενα αλλο πλυντήριο πιτσος ,,βαριο,, βαζω σχετικα φωτο μέτρησα οπως μου ειπες για το αλλο αλλα δεν υπαρχουν ξεχωριστα ζευγαρια ολα εχουν μεταξυ τους ομικη αντίσταση διαφορετική, βρήκα την μικρότερη και εδωσα ρευμα μουγριζε και δεν ξεκίναγε ,το ξεκίναγα λιγο με το χερι και επερνε κανονικα στροφες μαλλον τις πολλες κατι θελη ,,για βοηθα σε ευχαριστω
βασικά το συγκεκριμένο μοτέρ χρειάζεται πυκνωτή για να λειτουργήσει δες στο ταμπελακι του μοτέρ αλλά και στο πλυντήριο αν έχει ένα η δυο πυκνωτές και τι χωρητικότητα έχει ή έχουν στη φωτογραφία δε φαίνεται καλά το γκρι επάνω κάνει γέφυρα τα δυο επάνω άκρα?
Θα ξεκουμπώσεις το φις από το μοτέρ , και προσπάθησε να μετρήσεις στην κλεμμα του , αν το γκρι κάνει όντως γέφυρα τότε χωρίζονται σε 2 ομάδες των 3 άκρων ,αν όντως είναι έτσι γράψε μας για να συνεχίσουμε πιο κάτω
Επίσης αν υπάρχει ακόμα πινακίδα στο μοτέρ θα γράφει και τον αριθμό των στροφών
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diony : 22-06-14 στις 23:57
Αλλά θα χρειαστείς και τον πυκνωτή που είναι δίπλα στο μοτέρ ... οπότε
Οι επάνω 2 τρύπες (γκρι καλώδιο + ταυτόχρονη γέφυρα ) είναι ο ουδέτερος Ν .
Θα συνδεθεί όπως παραπάνω ..όπου Α & Β είναι οι μεσαίες τρύπες (αργές στροφές) ... με την αλλαγή μόνο του Α & Β σε Β & Α αλλάζουν οι στροφές από π.χ. δεξιόστροφες σε αριστερόστροφες κτλ (ο ουδέτερος Ν παραμένει όπως έχει)
Με την ίδια διαδικασία (και το ίδιο σχέδιο.. τον ίδιο πυκνωτή ) κάνεις το ίδιο για τις γρήγορες στροφές και με Γ & Δ
Αλλά στην περίπτωση με τις γρήγορες στροφές μόνο μια κατεύθυνση είναι η σωστή (όπως σχέδιο και βέλος ) δηλ δοκιμάζεις και Δ & Γ
1) ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΑΣΗ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΤΟΥ ΠΥΚΝΩΤΗ (δεν αγγίζουμε ούτε και εκτός ρεύματος )
2) ΠΡΙΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΟΤΙΔΉΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΔΙΑΡΡΟΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
3) ΑΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ Π.Χ.ΤΙΣ ΑΡΓΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ (καλού κακού)
4) Η γείωση πάντα συνδεδεμένη
5) Στον πίνακα ρελέ διαφυγής
6) Πήγαινε το μοτέρ σε ειδικούς περιελίξεων για να σου πει τι να κάνεις με κατάλληλους διακόπτες επιλογής (δεξιά - αριστερά στροφές ) κτλ
7) Λείπουν οι βίδες που συγκρατούν τα καπάκια του μοτέρ? γιατί?
πήγαινε το σε ειδικό.