Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 27

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Τα 2 της ταχογεννήτριας τα βάζεις σε χώρια κλεμμα το καθένα
    Οσο για το dimmer πιθανό να κάνει και αυτό που έχεις , αλλά είναι καλύτερα να πάρεις ένα εξειδικευμένο για επαγωγικό φορτίο, νομίζω φτηνά είναι.
    Και πάλι σου λέω σιγουρέψου για τη σωστή σύνδεση πριν δώσεις τάση στο κύκλωμα

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    Nov 2011
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    35

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από diony Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα 2 της ταχογεννήτριας τα βάζεις σε χώρια κλεμμα το καθένα
    Οσο για το dimmer πιθανό να κάνει και αυτό που έχεις , αλλά είναι καλύτερα να πάρεις ένα εξειδικευμένο για επαγωγικό φορτίο, νομίζω φτηνά είναι.
    Και πάλι σου λέω σιγουρέψου για τη σωστή σύνδεση πριν δώσεις τάση στο κύκλωμα
    σε ευχαριστω φιλε

  3. #3
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Να είσαι καλά ,πιστεύω να βοήθησα

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    Nov 2011
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    35

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από diony Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να είσαι καλά ,πιστεύω να βοήθησα
    φιλε μιας και το κατεχης καλα απο οτι καταλαβα θα σε βαλω σε λιγο μπελα ακομα ,εκεινο το μοτερ δουλευη μια χαρα αλλα εχω προβλημμα με τον καδο και θα χρειαστω περαιτέρω εργασιες ( μιας και σου ειπα δεν θα το χρησημοποισω για πλυντηρι αλλα θελω τμημα του καδου ) βρηκα και ενα αλλο πλυντήριο πιτσος ,,βαριο,, βαζω σχετικα φωτο μέτρησα οπως μου ειπες για το αλλο αλλα δεν υπαρχουν ξεχωριστα ζευγαρια ολα εχουν μεταξυ τους ομικη αντίσταση διαφορετική, βρήκα την μικρότερη και εδωσα ρευμα μουγριζε και δεν ξεκίναγε ,το ξεκίναγα λιγο με το χερι και επερνε κανονικα στροφες μαλλον τις πολλες κατι θελη ,,για βοηθα σε ευχαριστω

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    Nov 2011
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    35

    Προεπιλογή

    το ξαναβαζω γιατι δεν επερνε φωτο ,, φιλε μιας και το κατεχης καλα απο οτι καταλαβα θα σε βαλω σε λιγο μπελα ακομα ,εκεινο το μοτερ δουλευη μια χαρα αλλα εχω προβλημμα με τον καδο και θα χρειαστω περαιτέρω εργασιες ( μιας και σου ειπα δεν θα το χρησημοποισω για πλυντηρι αλλα θελω τμημα του καδου ) βρηκα και ενα αλλο πλυντήριο πιτσος ,,βαριο,, βαζω σχετικα φωτο μέτρησα οπως μου ειπες για το αλλο αλλα δεν υπαρχουν ξεχωριστα ζευγαρια ολα εχουν μεταξυ τους ομικη αντίσταση διαφορετική, βρήκα την μικρότερη και εδωσα ρευμα μουγριζε και δεν ξεκίναγε ,το ξεκίναγα λιγο με το χερι και επερνε κανονικα στροφες μαλλον τις πολλες κατι θελη ,,για βοηθα σε ευχαριστω
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  6. #6
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    βασικά το συγκεκριμένο μοτέρ χρειάζεται πυκνωτή για να λειτουργήσει δες στο ταμπελακι του μοτέρ αλλά και στο πλυντήριο αν έχει ένα η δυο πυκνωτές και τι χωρητικότητα έχει ή έχουν στη φωτογραφία δε φαίνεται καλά το γκρι επάνω κάνει γέφυρα τα δυο επάνω άκρα?


    Θα ξεκουμπώσεις το φις από το μοτέρ , και προσπάθησε να μετρήσεις στην κλεμμα του , αν το γκρι κάνει όντως γέφυρα τότε χωρίζονται σε 2 ομάδες των 3 άκρων ,αν όντως είναι έτσι γράψε μας για να συνεχίσουμε πιο κάτω


    Επίσης αν υπάρχει ακόμα πινακίδα στο μοτέρ θα γράφει και τον αριθμό των στροφών

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diony : 22-06-14 στις 23:57

  7. #7
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από diony Εμφάνιση μηνυμάτων


    Θα ξεκουμπώσεις το φις από το μοτέρ , και προσπάθησε να μετρήσεις στην κλεμμα του , αν το γκρι κάνει όντως γέφυρα τότε χωρίζονται σε 2 ομάδες των 3 άκρων ,αν όντως είναι έτσι γράψε μας για να συνεχίσουμε πιο κάτω




    δεν έκανες τις μετρήσεις που σου είπα

  8. #8
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή











    1-2-3 λίγες στροφές
    4-5-6 πολλές στροφές



    Σε κάποιες σημειώσεις μου έχω απλά σαν λίγες στροφές την μια όρθια τριάδα και πολλές στροφές την άλλη όρθια τριάδα ,απλά σου ζήτησα να μετρήσεις με βγαλμένο το φις για επιβεβαίωση
    Δηλαδή με γενικό το γκρι μια τριάδα είναι γκρι-Α-Γ
    Και η άλλη γκρι- Β-Δ



    Συμπληρωματικά να πω στις πολλές στροφές, η φάση θα πάει στο άκρο με τα λιγότερα ωμ
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    • Τύπος Αρχείου: jpg 3.jpg (12,9 KB, 26 εμφανίσεις)
    • Τύπος Αρχείου: jpg 1.jpg (21,4 KB, 26 εμφανίσεις)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diony : 24-06-14 στις 01:03

  9. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον diony για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    marianos (11-10-16)

  10. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή


    Αλλά θα χρειαστείς και τον πυκνωτή που είναι δίπλα στο μοτέρ ... οπότε

    Οι επάνω 2 τρύπες (γκρι καλώδιο + ταυτόχρονη γέφυρα ) είναι ο ουδέτερος Ν .

    Θα συνδεθεί όπως παραπάνω ..όπου Α & Β είναι οι μεσαίες τρύπες (αργές στροφές) ... με την αλλαγή μόνο του Α & Β σε Β & Α αλλάζουν οι στροφές από π.χ. δεξιόστροφες σε αριστερόστροφες κτλ (ο ουδέτερος Ν παραμένει όπως έχει)

    Με την ίδια διαδικασία (και το ίδιο σχέδιο.. τον ίδιο πυκνωτή ) κάνεις το ίδιο για τις γρήγορες στροφές και με Γ & Δ
    Αλλά στην περίπτωση με τις γρήγορες στροφές μόνο μια κατεύθυνση είναι η σωστή (όπως σχέδιο και βέλος ) δηλ δοκιμάζεις και Δ & Γ
    1) ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΑΣΗ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΤΟΥ ΠΥΚΝΩΤΗ (δεν αγγίζουμε ούτε και εκτός ρεύματος )
    2) ΠΡΙΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΟΤΙΔΉΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΔΙΑΡΡΟΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
    3) ΑΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ Π.Χ.ΤΙΣ ΑΡΓΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ (καλού κακού)
    4) Η γείωση πάντα συνδεδεμένη
    5) Στον πίνακα ρελέ διαφυγής
    6) Πήγαινε το μοτέρ σε ειδικούς περιελίξεων για να σου πει τι να κάνεις με κατάλληλους διακόπτες επιλογής (δεξιά - αριστερά στροφές ) κτλ
    7) Λείπουν οι βίδες που συγκρατούν τα καπάκια του μοτέρ? γιατί?
    πήγαινε το σε ειδικό.
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  11. #10

    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    Nov 2011
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    35

    Προεπιλογή

    φιλε με ξανα εξέπληξε όντως το γκρι ειναι γέφυρα με το διπλα και οντως εχει καπου ψηλά ενα πυκνωτη θα παω για δοκιμες βασι των οδηγιων σου και σου λεω ,,,ξαναευχαριστω

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μοτερ γκαραζοπορτας
    από Solinas στο forum Υπόλοιπα
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-01-20, 15:45
  2. [Siemens] Μοτερ KULLTHORN
    από zerox στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-08-13, 11:36
  3. ψυγείο ΕΣΚΙΜΟ
    από μιμηςκ στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-02-13, 16:46
  4. Αφαιρεση μοτερ
    από aser στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-02-13, 21:33

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας