Λοιπόν ανεβάζω τις φωτογραφίες του καμένου ρελε για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα για το τι συζητάμε. Η τρύπα που φαίνεται στην μέση έγινε από το βραχυκύκλωμα αφού είχε τρυπήσει το πλαστικό δοχείο πάνω από το μοτερ και έπεσαν νερά πάνω του.

Τις καλωδιώσεις τις είχα γράψει σε ένα χαρτί για να μην τις ξεχάσω όπως επίσης κόλλησα και χαρτάκια πάνω στο καμένο ρελε για να τα θυμάμαι. Το εσ. που λέω είναι τα καλώδια που έρχονται από την μπρίζα και τα εξ. είναι τα καλώδια που φεύγουν μετά το ρελε. Νομίζω ότι τις έκανα σωστά.

Αυτό το θερμικό ασφαλείας που λέτε ότι συνδέετε με το ρελε που είναι??Δεν βρίσκω κάτι τέτοιο.

Υ.Γ Αν υπάρχει ανάγκη να ανεβάσω και άλλες φωτογραφίες να μου πείτε να ξέρω που να εστιάσω.




DSC_0073.jpgDSC_0074.jpgDSC_0075.jpg