Ψυγείο eskimo δίπορτο
Κλασικά δεν δουλεύει η συντήρηση, η ψύξη είναι ok
Κάποια πληροφορία από τους ειδικούς![]()
Ψυγείο eskimo δίπορτο
Κλασικά δεν δουλεύει η συντήρηση, η ψύξη είναι ok
Κάποια πληροφορία από τους ειδικούς![]()
Βαγγελη δεν εδωσες αρκετες πληροφοριες οπως το αν εχει δυο μοτερ,nofrost,ηλικια κτλ.
Σάκη ένα μοτέρ τούρκικο βλέπω , τον θερμοστάτη τον άλλαξε αυτός μου το έδωσε νομίζοντας ότι εκεί ήταν το θέμα, η σωλήνωση στην πλάτη είναι ζεστή σε όλο το μήκος του καταψύκτη, η υπόλοιπη είναι (κρύα) είναι απλό από όσο βλέπω με έναν μόνο θερμοστάτη και χωρείς άλλα ηλεκτρονικά
Αυτά κάθε βοήθεια δεκτή
Αρα ειναι ενα απλο στατικο ψυγειο πραγμα που σημαινει οτι εφοσον το μοτερ δουλευει χωρις παυσεις η βλαβη σου ειναι στις τρεις αυτες αιτιες
1-διαροη freon
2-χαμηλη συμπιεση στο μοτερ
3-φραγμος στο κυκλωμα
Και στις τρεις πιθανες αιτιες χρειαζεται εξοπλισμος οπως μανομετρα,αζωτο,freon κτλ. που φανταζομαι δεν εχεις οποτε θα χρειαστεις καποιο ψυκτικο να ερθει να το δει.
Αν το μοτερ κανει παυσεις και η θερμοκρασια του ειναι χλιαρη τοτε πολυ πιθανο να εχει μπει ακαταληλος θερμοστατης.
Ευχαριστώ Σάκη
Μετά από ένα κατσαβιδιασμα που έκανα στον θερμοστάτη, στο 4
Έχω 12 βαθμούς στην συντήρηση μετά από 2 ώρες και -20 βαθμούς στον καταψύκτη
Λες να γλυτώσω τον κατά τα άλλα συμπαθή συνάδελφο ?
Για να καταληξεις στο αν φταιει ο θερμοστατης κανε μια γεγυρα στις επαφες 4-6 ωστε να δουλευει ασταματητα και να δεις αν κατεβαζει θερμοκρασια που μπορει να φτασει τους 0 βαθμους.Αν δεν μπορει να κατεβασει την θερμοκρασια τοτε η βλαβη ειναι στις τρει περιπτωσεις που σου εγραψα.Αν την κατεβαζει τοτε χρειαζεται ο καταληλος θερμοστατης.
Ο θερμοστάτης είναι καινούριος απλά έχω την εντύπωση ότι είχε τσακίσει σε ένα σημείο πολύ το τριχοειδή σωληνάκι, το έφερα κάπως.
Τώρα λέει 8 βαθμούς η συντήρηση
Πιες είναι οι αποδεκτές τιμές ψύξης και συντήρησης ?
Το πιθανό είναι από ψυκτικής απόδοσης να είναι εντάξει . Κακός πείραξες τον θερμοστάτη (ποια βίδα πείραξες? τι εννοείς στο "4"?) .
Για να επιβεβαιώσεις ακόμη καλύτερα την ψυκτική απόδοση , και να είσαι σε καλό δρόμο θα πρέπει το 12 βαθμούς στην συντήρηση να μπορεί να κατέβει και μέχρι 4-5 βαθμούς (άστο να δουλεύει μέχρι το πρωί) . Αν τα καταφέρνει στην συντήρηση , σου μένει να μπει σωστός θερμοστάτης με βάση τα στοιχεία του παλιού.
Απλά ίσιωσα το σωληνάκι υγρού του θερμοστάτη δεν πείραξα τις εργοστασιακές ρυθμίσεις
4 νούμερο στο κουμπί λέω, έχει ως το 5
Άστο τέρμα στο 5 μέχρι το πρωί . Επιβεβαίωσε ότι από ψυκτική απόδοση μπορεί να κατέβει όπως ορίζει στο "6" μήνυμα (κατά εμε αρκεί 4-5 βαθμούς) . Αφού το επιβεβαιώσεις δοκίμασε τον θερμοστάτη από το 5 στο 1 . Και δες αν κάποτε μπορεί να κάνει παύσεις . Αν όχι τότε το πρόβλημα είναι στον θερμοστάτη (λάθος τύπος θερμοστάτη / κακή τοποθέτηση κτλ ).