Μοντέλο: Liebherr CNesf 5013 (Index 20E / 001)
Κλάση: SN-T
Service number: 9988745-05
Serial number: 79.667.102.6
Αγορά: Νοέμβριος 2008
Πιθανώς no frost σύμφωνα με http://www.fridge-manual.com/liebherr-cn-5013.html
Αγόρασα αυτόν τον ψυγειοκαταψύκτη Νοέμβριο του 2008.
Πριν μερικές βδομάδες πηγαίνοντας να βγάλω παγωτό, είδα ότι δεν ήταν σκληρό, μάλλον αρκετά μαλακό. Στην πλάτη του χώρου είχε μαζευτεί πάγος επίσης. Ας αναφέρω ότι το ψυγείο έχει 2 κομπρέσορες. Το πρόβλημα εμφανίστηκε από το πουθενά, δεν έγινε καμμιά μετακίνηση του ψυγείου από τότε που αγοράστηκε...
Ο τεχνικός που το είδε ανέφερε μάλλον πρόβλημα με τον συμπιεστή, μια που οι γρίλλιες που αντιστοιχούσαν στην κατάψυξη ήταν ίσα-ίσα χλιαρές. Ο δε συμπιεστής του όμως έκαιγε.
Με τις οδηγίες του, αφαίρεσα τα πάντα από την κατάψυξη, το άφησα να ξεπαγώσει και το ξαναάναψα. Ρύθμισα τη θερμοκρασία στους -18 και το άφησα να δουλέψει μερικές μέρες, με άδεια την κατάψυξη. Μετά έβαλα μέσα ένα καταγραφικό θερμοκρασίας και το ρύθμισα να παίρνει μετρήσεις κάθε 3 λεπτά. Το κράτησα 4 μέρες περίπου, ενώ στις 14/8 κατά το μεσημέρι έβαλα και κάποια τρόφιμα και ποτά, για αυτό και έχει ένα πήδημα θερμοκρασίας. Δεν μπόρεσε όμως να κατεβάσει ικανοποιητικά...
Κατά τη διάρκεια του test, άναβε το "Alarm" και σφύριζε επίσης, αλλά δεν υπάρχει κάποια οθόνη που να δίνει λεπτομέρειες για το ποιο σφάλμα παίζει...Ύστερα από ώρα εξαφανιζόταν η ένδειξη alarm. Και μετά ξαναρχόταν. Κ.ο.κ.
Τα στοιχεία τα βλέπετε στο γράφημα που ακολουθεί
fixit.gifΟ τεχνικός είδε το γράφημα, αλλά δε γνωρίζει τι μπορεί να φταίει στα σίγουρα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο συμπιεστής δε δούλευε συνέχεια, μια που είχα συνδέσει ένα βατόμετρο στο ψυγείο και κάποιες στιγμές μετρούσα μόνο 0.2W (αντί για τα 75-150). Έχω επιστρέψει το καταγραφικό του τώρα. Με άδεια κατάψυξη έχει πάλι λίγο πάγο στην πλάτη της κατάψυξης, θα έπρεπε;
Όπως και ναχει το πράγμα δεν ξέρω πως να προσεγγίσω το πρόβλημα. Μπορεί να είναι ο συμπιεστής (γύρω στα 150 ευρώ ίσως ; ), ο αισθητήρας θερμοκρασίας, απώλεια freon, θέμα με τα ηλεκτρονικά...
Δυστυχώς δεν μπορώ να επιστρέψω κάποιο εξάρτημα που παράγγειλα, αν διαπιστώσω ότι δε λύνεται το πρόβλημα, εξ'ου και ο λόγος που ζητώ τα φώτα σας...