Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Πάτρα
    Μηνύματα
    4

    Question Μοτέρ πλυντηρίου με 3 καλώδια (CARAD MB30)

    Καλησπέρα,

    Το πλυντηριάκι βγήκε εκτός και σαν αποτέλεσμα έχω στα χέρια μου όλα τα καλούδια του. Ο λόγος που βγήκε εκτός είναι ότι έσπασε μετά από πτώση, οπότε συμπεραίνω ότι όλα τα εξαρτήματά του είναι λειτουργικά.

    Στο ζουμί τώρα.. Έχω αυτό το μοτέρ (3ο από το τέλος) http://www.eaparts.gr/content.aspx?c...#26760_sxetika
    το οποίο και θέλω να εκμεταλευτώ. Στη ιντερνετική μου έρευνα δεν μπόρεσα να βρώ κάτι αντίστοιχο (με 3 καλώδια).
    Θα ήθελα να μάθω τον τύπο του, την συνδεσμολογία του και τις δυνατότητες του. Αν έχει αργό, γρήγορο και πως θα μπορούσα να ελέγχω τις στροφές του.

    Παραθέτω και σχετικές φωτογραφίες.
    attachment1.jpgattachment2.jpgattachment3.jpgattachment4.jpg

  2. #2
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Είναι ασύγχρονος επαγωγικός κινητήρας. Για να το δουλέψεις θα χρειαστείς και έναν πυκνωτή κινητήρος 3μF τον οποίο λογικά φαντάζομαι θα τον έβγαλες και αυτόν από το πλυντήριο (μια και η συγκεκριμένη αξία είναι δύσκολο να βρεθεί στο εμπόριο). Δεν έχει αργό και γρήγορο. Οι δυο ταχύτητες που γράφει πάνω του αφορούν την τροφοδότηση με 50 ή 60Hz. Εσύ λογικά θα το τροφοδοτήσεις μόνο με 50, οπότε θα έχεις μόνο την ταχύτητα των 2700rpm. Για να αλλάξει η ταχύτητά του πρέπει να αλλάξει βασικά η συχνότητα τροφοδοσίας, πράγμα που προϋποθέτει inverter. Όσο για τη συνδεσμολογία, για να σου πω πώς θα το συνδέσεις, θα πρέπει να πάρεις 3 μετρήσεις. Απ' ότι βλέπω, τα καλώδιά του έχουν χρώματα μαύρο, κόκκινο και πράσινο. Θέλω λοιπόν να μετρήσεις ωμικά τα παρακάτω ζεύγη:

    μαύρο - κόκκινο
    μαύρο - πράσινο
    κόκκινο - πράσινο

    και να μου πεις τα αποτελέσματα.

  3. #3
    Το avatar του χρήστη JOUN
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Σταυρός Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    1.688

    Προεπιλογή

    Φιλιππε εγω βλεπω τα κλασσικα Μπλε -Μαυρο -Καφε χρωματα..
    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε

  4. #4
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Ίσως με γελούν τα μάτια μου... Πάντως γενικά στα μοτέρ Ιούνιε τα χρώματα δεν πάνε όπως στις εγκαταστάσεις, δηλ. αν το τρίτο καλώδιο στο συγκεκριμένο μοτέρ είναι όντως μπλε κι όχι πράσινο, δεν σημαίνει πως είναι και ο ουδέτερος. Γενικά στα μοτέρ ο ουδέτερος είναι μαύρος, αν και μου έχει τύχει να είναι και άσπρος, μπλε ή καφέ (σπάνιες περιπτώσεις).

  5. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Πάτρα
    Μηνύματα
    4

    Προεπιλογή

    Καλημέρα κ ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απ' ότι βλέπω, τα καλώδιά του έχουν χρώματα μαύρο, κόκκινο και πράσινο.
    Τελικά είναι μαύρο, καφέ και μπλέ.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θέλω λοιπόν να μετρήσεις ωμικά τα παρακάτω ζεύγη:

    μαύρο - κόκκινο
    μαύρο - πράσινο
    κόκκινο - πράσινο

    και να μου πεις τα αποτελέσματα.
    Διορθώνοντας τα χρώματα έχουμε:

    μαύρο - καφέ : 101,2Ω
    μαύρο - μπλε : 184,7Ω
    καφέ - μπλε : 94,4Ω

    Πως θα είναι η συνδεσμολογία με τον πυκνωτή και αν δεν είναι κόπος θα ήθελα να μάθω κ την συνδεσμολογία με inverter.

  6. #6
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Τώρα απογοητεύτηκα! Πρέπει να επισκεφτώ οφθαλμίατρο!

    Λοιπόν, το κοινό είναι το καφέ. Οπότε, θα πάρεις έναν πυκνωτή 3μF όπως είπαμε, και θα κάνεις την παρακάτω σύνδεση: Θα συνδέσεις στον πυκνωτή το μαύρο και το μπλε. Στη συνέχεια θα δώσεις 220V~ στο μπλε (που θα είναι ταυτόχρονα και το ένα άκρο του πυκνωτή) και στο καφέ (κατά προτίμηση ουδέτερο στο καφέ και φάση στο μπλε). Επίσης θα χρειαστεί να γειώσεις το μεταλλικό σώμα του μοτέρ.

    Για να το δουλέψεις με inverter δεν σου αρκεί ένα απλό που να βγάζει μια απλή μονοφασική έξοδο μεταβλητής συχνότητας, διότι για διαφορετικές συχνότητες χρειάζεται και διαφορετικός πυκνωτής. Θέλεις λοιπόν ένα inverter με διφασική έξοδο για μονοφασικούς επαγωγικούς κινητήρες που δεν είναι πολύ συνηθισμένο (συνήθως φτιάχνονται για τριφασικούς). Επίσης το μοτέρ σου έχει ισχύ μόνο 30W οπότε μάλλον δεν αξίζει να ασχοληθείς με κάτι τέτοιο.

  7. #7

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Πάτρα
    Μηνύματα
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για να το δουλέψεις με inverter δεν σου αρκεί ένα απλό που να βγάζει μια απλή μονοφασική έξοδο μεταβλητής συχνότητας, διότι για διαφορετικές συχνότητες χρειάζεται και διαφορετικός πυκνωτής. Θέλεις λοιπόν ένα inverter με διφασική έξοδο για μονοφασικούς επαγωγικούς κινητήρες που δεν είναι πολύ συνηθισμένο (συνήθως φτιάχνονται για τριφασικούς). Επίσης το μοτέρ σου έχει ισχύ μόνο 30W οπότε μάλλον δεν αξίζει να ασχοληθείς με κάτι τέτοιο.
    Ευχαριστώ για τις πληροφορίες και συγνώμη για την καθυστέρηση. Η εφαρμογή στην οποία θα το χρησιμοποιήσω (νομίζω κ ελπίζω) δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ισχύ, οπότε πιστεύω ότι τα 30W αρκούν.

    Δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα ο απόλυτος έλεγχος στροφών και ούτε είναι απαραίτητος για την εφαρμογή μου. Θα είναι όμως ένα έξτρα αν το έχει. Αν παίζω με την τάση τροφοδοσίας δεν θα έχω κάποιο υποτυπώδη έλεγχο έστω και με μειωμένη ισχύ.

  8. #8
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mavros18 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν παίζω με την τάση τροφοδοσίας δεν θα έχω κάποιο υποτυπώδη έλεγχο έστω και με μειωμένη ισχύ.
    Ναι, θα έχεις.

  9. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.502

    Προεπιλογή

    Κάτι δεν πάει καλά ... είναι δυνατόν πλυντήριο (βαρελάκι) να λειτουργεί με 30W μοτέρ? αν υπάρχει τέτοιο μοτέρ πρέπει ήδη να λύσαμε το ενεργειακό πρόβλημα .
    30 W λογικά δεν έχει ούτε 1 μοτέρ αντλίας εξόδου νερού .... το συγκεκριμένο δηλαδή μπορεί να "ανακατεύει" και ρούχα? (ξέρω έχω δει τέτοια πεταμένα και έχουν υποβοήθηση με εξωτερικό γραναζωτό προσαρμωσμένο πάνω στον περιστροφικό κάδο ) ... αλλά πάλι περίεργο το βρίσκω να έχουν τέτοια δύναμη . τέλος πάντων (έπειτα με επηρεάζει το μέγεθος του μοτέρ που έδειξε παραπάνω ) που λογικά δείχνει πολύ μεγαλύτερο από το μέγεθος που έχει μια αντλία νερού (που την τελευταία την σταματάς και με το χέρι) ..
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 10-12-13 στις 15:09

  10. #10
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Δεν νομίζω να γύρναγε κάδο αυτό το μοτέρ, άλλωστε δεν έχει αργό - γρήγορο, αν και ακόμα κι εκείνα τα μοτέρ πλυντηρίων μικρή ισχύ έχουν, π.χ. 60W πλύση, 250W στύψιμο.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μοτέρ πλυντηρίου με 5 καλώδια
    από mushaba στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 76
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-01-15, 20:24
  2. Το μοτέρ του πλυντηρίου δεν έχει δύναμη
    από terrygeoffyiannis στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 71
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-02-14, 10:29
  3. [Siemens] Λειτουργία μοτέρ πλυντηρίου ρούχων
    από D-16 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-02-13, 19:51
  4. [Άλλη] CARAD 311
    από takisegio στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-12-12, 08:14
  5. Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-12-11, 15:21

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας