Είναι πράγματι λογικό αυτό που γράφεις φίλε Πέτρο.
Είναι σίγουρο ότι το κόκκινο καλώδιο τ΄ οποίο ονοματίζεται με τον αρ. 7 πηγαίνει στη
φίσα της "κουλούρας" παροχής των 220V A.C.
Κι αν το μπλε καλώδιο τ΄ οποίο ονοματίζεται με τον αρ. 6 συνδέεται με τ΄ ένα άκρο
του ροοστάτη ρύθμισης ταχύτητας του moteur, πράγματι πηγαίνει στ΄ ελεύθερο άκρο του
moteur.
Οπότε τ΄ άσπρο καλώδιο που ονοματίζεται 5 θα πηγαίνει φυσιολογικά στη φίσα της "κουλούρας"
παροχής των 220V A.C.
Τώρα αν έπεσε ακαριαία η ασφάλεια ίσως να μην χτυπήθηκε(αν) εξαρτ/μα(τα) στο πλακετάκι,
οπότε αν δεν το ΄χει προσπαθήσει ήδη ο γράφων, στη συνδεσμολογία αυτή μάλλον η σκούπα
θα λειτουργήσει κανονικά.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης