Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Θα το πάω με την λογική "Ηρακλή Πουαρό " ( ή αλλιώς το ξυράφι του Όκαμ )
    Ηρακλής π.jpg
    Το άσπρο και καφέ (που είναι και τα πιο κοντά καλώδια ) , αλλά και υπολείπεται για την τροφοδοσία της πλακέτας από το καρούλι τροφοδοσίας , λογικά αυτά πηγαίνουν στο καρούλι τροφοδοσίας .
    Και το Μπλε που έχει το ίδιο μήκος καλώδιου με αυτό του μπλέ που ήδη έχει οδεύσει ( το ένα μπλε ) στο μοτέρ , τότε το ελεύθερο μπλέ πηγαίνει στο ελεύθερο επαφής του μοτέρ .

    Οι "πλακετόβιοι " απλά μπορούν να θέσουν την γνώμη τους για την δική μου εκδοχή . ( αλλά και αν μετά την δοκιμή που έπραξε στα τυφλά και βάση της γνώσης σας από πλευράς πλακέτας , αν ενδέχεται να την έχει καταστρέψει )
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 31-10-23 στις 21:00

Παρόμοια Θέματα

  1. Συνδεσμολογία μοτέρ πλυντηρίου ELCO
    από maistros2 στο forum Ηλεκτρολογικά
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-01-19, 11:39
  2. Μοτέρ πλυντηρίου ρούχων , συνδεσμολογία
    από ΣΚΛΗΚΟΣ στο forum Ηλεκτρολογικά
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-02-18, 22:07
  3. Μοτέρ σκούπας Miele S826
    από gkesi στο forum Σκούπες & Σκουπάκια
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-02-17, 22:00
  4. [Κλιματιστικό Toyotomi] Συνδεσμολογία εσωτερικού μοτέρ ανεμιστήρα
    από maistros2 στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-02-17, 14:16
  5. Ρύθμιση στοφών ηλ. σκούπας.
    από ΗΝ1984 στο forum Σκούπες & Σκουπάκια
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-12-11, 21:58

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας