Τα ρινίσματα πιθανά να είναι από τον ρότορα του μοτέρ και στον ψυκτροσυλλέκτη , (βλέπε εικόνα με κίτρινο κύκλο)Παρατήρησα όμως ότι εκτός από κάρβουνο στο κάτω μέρος υπήρχαν και ρινίσματα μετάλλου.
Κάδος.jpg
Ο ψυκτροσυλλέκτης έχει κάνει αρκετό βαθούλωμα (που θεωρητικά θα μπορούσες να το δώσεις σε ειδικούς μόνο τον ρότορα για να αντικαταστήσουν τον ψυκτροσυλλέκτη ) , γιατί ολόκληρο το μοτέρ είναι ακριβό .
Μπορεί να είναι από το ψυκτροσυλλέκτη και το βαθούλωμα που αναφέρθηκε πιο πάνω , αλλά μπορεί ταυτόχρονα και τα ρουλεμάν του μοτέρ .Κάποιος ελαφρύς, μάλλον, συριγμός ακούγεται όταν κινώ με το χέρι το μοτέρ, χωρίς τις ψύκτρες τοποθετημένες και έχοντας αφαιρέσει τον ιμάντα
Ο θόρυβος πιθανά είναι πρόβλημα στο τύμπανο ( αστέρας του τυμπάνου ) να έχει ραγίσει ο αστέρας με τον άξονα .
https://www.google.com/search?rlz=1C...&bih=625&dpr=1
Ή αν δεν είναι ο αστέρας , να είναι από τα ρουλεμάν (ναι μεν σχετικά καλά ρουλεμάν ) αλλά φθορά μεταξύ ρουλεμάν και θήκης των ρουλεμάν ( η θήκη υποδοχής των ρουλεμάν είναι φιξ με τον πλαστικό κάδο )
Τα σημεία που σημείωσα με κόκκινο είναι σημεία που μπορείς επίσης να δεις παρουσία και ισχυρού προβολέα φακού ,(είναι σημεία λίγο πιο πάνω από την αντίσταση που περιέχει τα κλίξον , και το άλλο είναι σημείο που έχει κολλάρο ) από εκεί μπορείς να δεις αν τυχόν φαίνεται ο αστέρας και πιθανές βίδες με ροδέλες που θα σου προσδιορίσουν αν έχουν σαπίσει βίδες στα σημεία που συγκρατεί ο αστέρας το τύμπανο . Πάντως λάσκα τσιμεντόβαρο δεν πιστεύω να είναι .
Σκούρα τα πράγματα ..... το ξεψύχησες . Τώρα θέλει μάλλον άνοιγμα όλα , να δεις την εκτίμηση της συνολικής ζημιάς και να υπολογίσεις αν μπορείς να τα καταφέρεις σχετικά με τα προβλήματα που θα προκύψουν ανάλογα την κατάσταση.