Δες τα καλωδια πανω απο τις ασφαλειες, καποια αρκετα παλια βγαζουν απο μεσα τους λαδι(μην ρωτησεις γιατι, δεν ξερω).
Δες τα καλωδια πανω απο τις ασφαλειες, καποια αρκετα παλια βγαζουν απο μεσα τους λαδι(μην ρωτησεις γιατι, δεν ξερω).
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε
αλπινιστης (06-03-23), mikemtb73 (04-03-23)
Και εγώ το έχω δει αυτό , στο επάνω μέρος όπου φεύγουν όλα τα καλώδια και είναι μέσα σε σπιράλ όδευσης , πράγματι μερικές φορές και συνήθως ταλαιπωρημένες υπερφορτωμένες γραμμές εικάζεται από κάποιους που ρώτησα , και μου είπαν πιθανά στην αρχική εγκατάσταση όταν τοποθετήθηκαν έβαλαν σαπούνι ή λάδια ή γράσο για να διευκολύνουν στο πέρασμα . Πράγματι σε μια τέτοια περίπτωση είδα να στάζουν "λάδια " αλλά όχι από τα καλώδια , αλλά από τα πιο κατώτερα σημεία των σπιράλ (σταγόνες) . Γιαυτό και κάπου διάβασα να δίνουν οδηγίες να αποφεύγεται στην όδευση των καλώδιων βοηθητικά σαπούνια ή λάδια .
κ Αλέκο τι τροφοδοτεί η συγκεκριμένη ασφάλεια ? (π.χ. θερμοσίφωνα ? )
Το σωστό είναι να μην διακόπτεις (η εκκινείς ) από το αυτοματάκι , αλλά από τον διακόπτη 40Α (όταν θέλεις να το ανάψεις , έχεις πρώτα Off τον διακόπτη (40Α) , σηκώνεις πρώτα το αυτοματάκι (25A) και μετά τον διακόπτη ) και το αντίστροφο όταν το κλείνεις .η αριστερη εκανε το βομβο-μολις την κατεβαζα σταματουσε,
Έχουν αλλάξει και κάποια πράγματα , που απαιτούν τώρα ο διακόπτης (40A) να είναι διπολικός που να κόβει και ουδέτερο .
Στο αυτοματάκι από όσο διακρίνω στην επάνω μεριά βλέπω να βγαίνουν 2 κόκκινοι αγωγοί (αληθεύει? και αν ναι γιατί αυτό? τροφοδοτεί και παράλληλα φορτία? υποθέτω ) έκτός αυτού αν αληθεύει ότι είναι 2 αγωγοί , τοποθετήθηκαν πολύ άτσαλα που δίνουν την εντύπωση ότι και τα 2 μονόκλωνα είναι τοποθετημένα μόνο στην μία πλευρά της βίδας σύσφιξης και καβάλα το ένα πάνω στο άλλο. Δεν θα μας χάλαγε να έμπαιναν ευθεία και κάθετα προς την βίδα σύσφιξης.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 04-03-23 στις 22:46
[QUOTE=Κυριακίδης;617304]
κ Αλέκο τι τροφοδοτεί η συγκεκριμένη ασφάλεια ? (π.χ. θερμοσίφωνα ? )
Στο αυτοματάκι από όσο διακρίνω στην επάνω μεριά βλέπω να βγαίνουν 2 κόκκινοι αγωγοί (αληθεύει? και αν ναι γιατί αυτό? τροφοδοτεί και παράλληλα φορτία? υποθέτω ) έκτός αυτού αν αληθεύει ότι είναι 2 αγωγοί , τοποθετήθηκαν πολύ άτσαλα που δίνουν την εντύπωση ότι και τα 2 μονόκλωνα είναι τοποθετημένα μόνο στην μία πλευρά της βίδας σύσφιξης και καβάλα το ένα πάνω στο άλλο. Δεν θα μας χάλαγε να έμπαιναν ευθεία και κάθετα προς την βίδα σύσφιξης.
Τροφοδοτει φωτα μπανιου-φις-αποθηκης και παταριου.
Καλη παρατηρηση! Κατι τροφοδοτει και το αλλαξα χωρις να το ψαξω, κι οσον αφορα το...ατσαλο της δουλειας συμφωνω και επαυξανω!
Επειδη ομως ειμαι μηχανικος κι οχι ηλεκτρολογος θ απευθυνθω σε καποιον ειδικο κι ας αλλαξει ακομα και τον πινακα αν ειναι να τελειωνω.
Καλημερα και καλη συνεχεια!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Aleckan : 05-03-23 στις 17:39
Μερικά εργοστάσια στα ΝΥΜ - ΝΥΥ - ΝΥΜΗΥ που έφτιαχναν αντί για τη γνωστή "σκόνη" (που χρισιμεύει για να γλυστράνε οι κλώνοι μέσα στο εξωτερικό περίβλημα του καλωδίου ώστε αυτό να μην είναι υπερβολικά άκαμπτο) έβαζαν λάδι. Αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό κατά την σύνδεση του καλωδίου, καθώς με το που θα το γυμνώσεις στην άκρη για να το συνέσεις, λαδώνεσαι, κι εσύ και τα εργαλεία σου. Αν από τον πίνακα αναχωρούν τέτοια καλώδια, με τον καιρό, το λάδι που βρίσκεται μέσα στο κατακόρυφο κομμάτι του καλωδίου πάνω από τον πίνακα στραγγίζει και στάζει μέσα στον πίνακα λερώνοντας τα υλικά. Μου έχει τύχει σε εγκατάσταση με τέτοια καλώδια το λάδι αυτό να έχει διαλύσει τα πλαστικά μέρη του πίνακα.
mikemtb73 (07-03-23)
Καλως ηρθες Φίλιππε!
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε
Γεια σου Ιούνιε (φαντάζομαι θα είχες καιρό να τ' ακούσεις!)![]()