mikemtb73 (05-01-20)
Ανδρέα καλημέρα και καλή χρονιά και σε σένα.
Ναι βρε φυσικά θα την πάω στο σέρβις χωρίς να την αγγίξω, απλά προσπαθώ να σκεφτώ κάθε πιθανότητα.
You only live twice.
Πανο δες το κοστος μηπως ειναι απαγορευτικο για επισκευη.....πολλες φορες ξεπερναει και το 50%...αν δεν ειναι στην εγγυηση .....μαλλον δεν σε συμφερει....εξαρταται ποσο την πηρες ....αν παντως ειναι παραπανω απο 60 -80 ευρω για μενα δεν αξιζει .....αν μαθεις κοστος πες μου γιατι εχω καποιον υποψιν να του κανεις μια ερωτηση σχετικα και να σου πει αν συμφερει η οχι....να ξερεις ομως οτι και για την διαγνωση πιθανον να σου ζητησουν καποιο ποσο...κανα 20......
Και γ##μώ τα σέρβις...
7 Ιανουαρίου τους έδωσα την τηλεόραση (στο μαγαζί που την αγόρασα, είναι εντός εγγύησης) και σήμερα (23 μέρες μετά) μου είπανε ότι αύριο ή τη Δευτέρα θα μάθουνε τι βλάβη έχει...
Όχι θα μου την δώσουνε αύριο ή τη Δευτέρα αλλά...θα μάθουνε...τι βλάβη έχει...
Την έχουνε στείλει στο εξωτερικό μου είπανε επειδή η Hitachi δεν έχει αντιπροσωπεία εδώ...
Προβλέπω κακά ξεμπερδέματα...
You only live twice.
mikemtb73 (30-01-20)