Ναι μωρέ θα την πάω αλλά με τις εγγυήσεις ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί:
-μπορεί να μου πούνε ότι η εγγύηση έχει λήξει επειδή ήταν για ένα χρόνο (οκ, εκεί θα βάλω Συνήγορο του Καταναλωτή και Γενική Γραμματεία Καταναλωτή)
-μπορεί να μου πούνε ναι είναι σε εγγύηση αλλά θα κοστίσει τόσο ο έλεγχος (αυτό μου το χε κάνει το Media Markt αλλά επειδή ήτανε πολύ φτηνό (τάμπλετ των 50 ευρώ) δεν ασχολήθηκα. Είχε βραχυκυκλώσει ένα εξάρτημα (ζεμάταγε) και στο Service τους μου κάνανε...επανεγκατάσταση του...Android...και 'περιέργως' το πρόβλημα δεν λύθηκε, ενώ κατά τη γνώμη τους έπρεπε να είχε...λυθεί...)
-μπορεί να μου πούνε χίλια δυο και να μείνω χωρίς τηλεόραση για κάνα τρίμηνο
Αυτό το απάντησα στο πρώτο μου ποστ: