Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Nov 2018
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    22

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδή κάπου Νεάπολη μεριά ?
    http://www.cosmoelektric.gr/index.php/theseis-epafes
    Το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη, αντιθέτως προσπάθησε να με φέρει σε επαφή μαζί του.

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Δεν είπα ότι φέρει ευθύνη το κατάστημα , άλλωστε λέει εξωτερικός συνεργάτης . Πρόκειται για πολύ καλούς τεχνικούς πιθανά εντός του καταστήματος και υποβοηθούνται μεταξύ τους .
    Ο δε συνεργάτης πιθανόν είναι κάποιος με γνώσεις ψυκτικού (ίσως και όχι αν είναι τεχνικός που αλλάζει φτερωτές ανεμιστήρα από την ανάποδη ) .

  3. #3
    Το avatar του χρήστη chipakos-original
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαλατσι
    Μηνύματα
    1.168

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Giianni Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη, αντιθέτως προσπάθησε να με φέρει σε επαφή μαζί του.
    Τότε κατά τη γνώμη μου θα επισκευθείς το κατάστημα από κοντά και θα αναφέρεις τι ακριβώς έχει συμβεί με τον τεχνίτη που σου σύστησαν διότι την μισή ευθύνη την έχει το κατάστημα. Πρέπει λοιπόν το κατάστημα να το γνωρίζει και κάπως έτσι ο κυρ Ηλίας θα χάσει νέους πελάτες.
    Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
    Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από chipakos-original Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τότε κατά τη γνώμη μου θα επισκευθείς το κατάστημα από κοντά και θα αναφέρεις τι ακριβώς έχει συμβεί με τον τεχνίτη που σου σύστησαν διότι την μισή ευθύνη την έχει το κατάστημα. Πρέπει λοιπόν το κατάστημα να το γνωρίζει και κάπως έτσι ο κυρ Ηλίας θα χάσει νέους πελάτες.
    Ο συνεργάτης (ψυκτικός ) θα παραμείνει στο κατάστημα και δεν θα χάσει πελάτες . Γιατί πρέπει να πούμε και κάποιες αλήθειες , ο τεχνικός έκανε σωστά την δουλειά του , όπως προβλεπόταν στις συγκεκριμένες συνθήκες (αλλαγή αισθητήρα σένσορ και μάλιστα εντόπισε πρόβλημα κλαπέτου !!!!!.).

    Μέχρι και ο φίλος μας Tipos αμφέβαλλε κάθετα σε αυτό !!! και αργότερα συμφώνησε ότι δεν αποκλείεται !!!

    Το λάθος του ήταν στο να μην απαντά στον πελάτη . Δεν σημαίνει ότι δεν ήταν καλός τεχνικός (το θέμα ή ο ισχυρισμός ότι τοποθέτησε ανάποδα την φτερωτή ανεμιστήρα είναι απλός εικασία από πλευράς πελάτη , ή νόμισε ότι έκανε κάτι τέτοιο ) . Οι δυσκολίες του επαγγέλματος ψυκτικού δεν είναι παρόμοιες με ενός ηλεκτρονικού που του πας όλη την π.χ. τηλεόραση στο εργαστήριο για να κάνει άνετα όλες τις απαραίτητες ενέργειες ) αν ίσχυε η ίδια περίπτωση άνεσης εργαστηρίου και στον συνεργάτη , θα είχε εκτελέσει σωστά το έργο του και είμαι σίγουρος για αυτό .
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 22-11-18 στις 00:08

  5. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Nov 2018
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    22

    Προεπιλογή

    Το λάθος του ήταν στο να μην απαντά στον πελάτη .
    Αυτό ακριβώς !!!

  6. #6
    Το avatar του χρήστη chipakos-original
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαλατσι
    Μηνύματα
    1.168

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο συνεργάτης (ψυκτικός ) θα παραμείνει στο κατάστημα και δεν θα χάσει πελάτες . Γιατί πρέπει να πούμε και κάποιες αλήθειες , ο τεχνικός έκανε σωστά την δουλειά του , όπως προβλεπόταν στις συγκεκριμένες συνθήκες (αλλαγή αισθητήρα σένσορ και μάλιστα εντόπισε πρόβλημα κλαπέτου !!!!!.).

    Μέχρι και ο φίλος μας Tipos αμφέβαλλε κάθετα σε αυτό !!! και αργότερα συμφώνησε ότι δεν αποκλείεται !!!

    Το λάθος του ήταν στο να μην απαντά στον πελάτη . Δεν σημαίνει ότι δεν ήταν καλός τεχνικός (το θέμα ή ο ισχυρισμός ότι τοποθέτησε ανάποδα την φτερωτή ανεμιστήρα είναι απλός εικασία από πλευράς πελάτη , ή νόμισε ότι έκανε κάτι τέτοιο ) . Οι δυσκολίες του επαγγέλματος ψυκτικού δεν είναι παρόμοιες με ενός ηλεκτρονικού που του πας όλη την π.χ. τηλεόραση στο εργαστήριο για να κάνει άνετα όλες τις απαραίτητες ενέργειες ) αν ίσχυε η ίδια περίπτωση άνεσης εργαστηρίου και στον συνεργάτη , θα είχε εκτελέσει σωστά το έργο του και είμαι σίγουρος για αυτό .
    Οσο δεν θα σηκώνει τηλέφωνο στον κάθε ένα πελάτη που τον αναζητεί, τόσο θα απομακρύνεται ο ίδιος απ τους πελάτες του. Αυτό εννοούσα, και στόμα με στόμα στο τέλος θα μείνει με τους φίλους του.Δεν ασχολήθηκα ούτε σχολίασα το ¨¨υποτιθέμενο λάθος στην επισκευή¨¨Εξ αιτίας τέτοιου γεγονότος χωριανός μου υδραυλικός έχασε τη δουλειά στην δική μου οικοδομή 3000 ευρώ λόγω του ότι δεν σηκώνει τηλέφωνο την οποία έδωσα αλλού κι ακόμη το φυσάει και δεν κρυώνει. Εγώ καυτηρίασα ακριβώς την ενόχληση του εν λόγω φίλου κι όχι αν η φτερωτή ήταν έτσι κι έπρεπε να μπει αλλιώς.
    Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
    Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.

  7. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον chipakos-original για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    Giianni (23-11-18)

Παρόμοια Θέματα

  1. Πως μπορω να ξεκολλησω μια λαθος κολληση;
    από Γιαννο στο forum Ερωτήσεις & Συμβουλές
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-05-12, 09:19

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας