Ο συνεργάτης (ψυκτικός ) θα παραμείνει στο κατάστημα και δεν θα χάσει πελάτες . Γιατί πρέπει να πούμε και κάποιες αλήθειες , ο τεχνικός έκανε σωστά την δουλειά του , όπως προβλεπόταν στις συγκεκριμένες συνθήκες (αλλαγή αισθητήρα σένσορ και μάλιστα εντόπισε πρόβλημα κλαπέτου !!!!!.).
Μέχρι και ο φίλος μας Tipos αμφέβαλλε κάθετα σε αυτό !!! και αργότερα συμφώνησε ότι δεν αποκλείεται !!!
Το λάθος του ήταν στο να μην απαντά στον πελάτη . Δεν σημαίνει ότι δεν ήταν καλός τεχνικός (το θέμα ή ο ισχυρισμός ότι τοποθέτησε ανάποδα την φτερωτή ανεμιστήρα είναι απλός εικασία από πλευράς πελάτη , ή νόμισε ότι έκανε κάτι τέτοιο ) . Οι δυσκολίες του επαγγέλματος ψυκτικού δεν είναι παρόμοιες με ενός ηλεκτρονικού που του πας όλη την π.χ. τηλεόραση στο εργαστήριο για να κάνει άνετα όλες τις απαραίτητες ενέργειες ) αν ίσχυε η ίδια περίπτωση άνεσης εργαστηρίου και στον συνεργάτη , θα είχε εκτελέσει σωστά το έργο του και είμαι σίγουρος για αυτό .