Μέχρι τώρα ήταν για να δεις αν δουλεύει το μοτέρ , και δουλεύει.
Προτού πας σε έλεγχο του προγραμματιστή και αν έχει καεί κάποια επαφή του προγραμματιστή που σχετίζεται με το κύκλωμα στυψίματος .
Θα δοκιμάσεις να δεις αν στον πιεσσοστάτη και στο σωληνάκι που κατευθύνεται στην όποια υδατοπαγίδα τυχόν έχει βουλώσει και να το καθαρίσεις . (γιατί αν έχει βουλώσει , αδειάζοντας τα νερά η αντλία και δεν έχει έρθει ο πιεσσοστάτης στην θέση που επιβεβαιώνει πρώτα ότι έχει αδειάσει από νερά ο κάδος , δεν θα επιτευχθεί το στύψιμο ). Και θα ξαναδοκιμάσεις .
Μετά από αυτό αν σου κάνει πάλι τα ίδια και δεν τροφοδοτεί το μοτέρ , ψάχνεις ανοίγοντας τα καπάκια του προγραμματιστή να δεις τις σχετικές επαφές που σχετίζονται με το στύψιμο αν είναι σε καλή κατάσταση και θέλουν καθάρισμα κτλ . (μπορεί να γίνει και τεστ αφαιρώντας το σωληνάκι του πιεσσοστάτη στην φάση στυψίματος και αφού έχουν αδειάσει τα νερά , που θέλει ιδιαίτερη προσοχή ).