Δεν νομιζω να εδωσες τζαμπα τα λεφτα γιατι με δεδομενο την ηλικια του πλυντηριου τοτε η αντλια εχει σηγουρα τζογο οποτε οσο και να την καθαρισεις ο τζογος παραμενει.Η τιμη παντως της επισκευης ειναι πολυ λογικη.
Δεν νομιζω να εδωσες τζαμπα τα λεφτα γιατι με δεδομενο την ηλικια του πλυντηριου τοτε η αντλια εχει σηγουρα τζογο οποτε οσο και να την καθαρισεις ο τζογος παραμενει.Η τιμη παντως της επισκευης ειναι πολυ λογικη.
Συμφωνώ απολύτως για την τιμή.
Οσον αφορά το τζόγο της αντλίας δεν το καταλαβαίνω κυρίως λόγω του είδους της. Επειδή θεωρώ οτι εχω μια σχετική εμπειρία απο αντλίες (DC και όχι AC), εξαιτίας ενός ιστιοπλοϊκού σκάφους που έχω, παρόμοιες αντλίες (κατά τον τρόπο λειτουργίας) δεν εχουν απόλυτα σταθερή φτερωτή. Αυτές βασίζονται και στη θέση τοποθέτησης όσον αφορά τη σταθερότητα της φτερωτής. Αλλωστε το πρόβλημα της δικής μας ήταν οτι δεν γύριζε καθόλου η φτερωτή επειδή είχε μπλοκάρει απο λασπη. Οταν πήγαινε να πάρει μπροστά ακουγόταν ο χαρακτηριστικός ήχος του μοτερ που ενώ έχει ισχύ δεν μπορεί να γυρίσει τον άξονα. Αν είχε θεμα στεγανότητας (τζογο) απλά θα ειχε μειωμένη ροή ή ακόμη και καθόλου ροή αλλά θα γύρναγε.
Οταν εχουμε τζογο μειωνεται η αποσταση μεταξυ ροτορα και στατη με αποτελεσμα να ακουμπαει ο ροτορας πανω στο στατη και να φρακαρει.Οι αντλιες σαν τη δικια σου ειναι μολις 30watt και δεν εχουν καθολου δυναμη γιαυτο και κολανε ευκολα.
diony (04-04-17)