Σε ορισμένα ψυγεία δεν ξέρω πως αλλά το αισθητήριο δίνει σε διακόπτη για ανοιγμα κλεισιμο εσωτερικού φωτός....στο δικό μου ίσχυε αυτό και απλά άλλαξα αισθητήριο και όλα δούλεψαν ρολόι
Σε ορισμένα ψυγεία δεν ξέρω πως αλλά το αισθητήριο δίνει σε διακόπτη για ανοιγμα κλεισιμο εσωτερικού φωτός....στο δικό μου ίσχυε αυτό και απλά άλλαξα αισθητήριο και όλα δούλεψαν ρολόι
Κρατήστε μια αντίσταση... στους χαλεπους καιρους
Φανταζομαι μιλατε για το αισθητηριο που βρισκεται πισω και διπλα στον ανεμιστηρα στο χωρο της συντηρησης σωστα?
αν ισχυει κατι τετοιο πως αλλαζει? ειναι ευκολο απο μενα ή θελει τεχνικο ?
Ο αισθητηρας ειναι αυτος που εβαλα στις φωτο.Δεν γνωριζω την ακριβη θεση που ειναι τοποθετημενος αλλα θα τον βρεις ευκολα,στα περισοτερα ψυγεια ειναι λιγο πιο πανω απο την φρουτολεκανη κλεισμενος μεσα σε θηκη.
αλλαξε βαλβιδα και θα φτιαξει τυφλα><>><
Η βαλβιδα ειναι στην πρωτη φωτο του#4.Η βαλβιδα μπορει να αλαχτει μονο απο εμπειρο ψυκτικο και δεν ειναι κατι απλο και ευκολο για καποιον που δεν εχει σχεση με το επαγγελμα,χρειαζεται εξοπλισμος και γνωση.Αν το ψυγειο εχει επιλογη να κλεισεις την συντηρηση και να δουλεψει μονο η καταψυξη τοτε κλεισε την συντηρηση και δες μετα απο 5-6 ωρες αν συνεχιζει να δινει ψυξη στη συντηρηση.Αν συνεχιζει τοτε ναι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να φταιει η βαλβιδα,αν δεν συνεχιζει τοτε η βλαβη ειναι αλλου.Θα πρεπει δηλαδη να παρατηρεις οταν δουλευει το μοτερ αν παγωνει η πλατη του θαλαμου της συντηρησης,αν παγωνει τοτε εχεις προβλημα,μπορεις να το παρακολουθεις και με θερμομετρο
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tipos : 30-11-16 στις 22:30