Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20
  1. #1
    Το avatar του χρήστη limas
    Μέλος
    Όνομα
    Μιχάλης
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Ηράκλειο Κρήτης
    Μηνύματα
    112

    Προεπιλογή Πρόβλημα σε αντλία νερού (μοτέρ) GRUNDFOS

    Καλησπέρα παιδιά,

    έχω ένα θέμα με την αντλία νερού στο σπίτι μου. Δεν έχω ξαναασχοληθεί με τα συγκεκριμένα μηχανήματα. Το θέμα, λοιπόν, είναι ότι δεν "πρεσάρει" νερό στο οικιακό δίκτυο. Οπότε, πλέον αρκούμαι στην φυσική πίεση που έρχεται από το δίκτυο, εκτός της οικείας.

    Έκανα κάποιες μετρήσεις με το πολύμετρο, γενικά.
    Αρχικά, πάνω από την αντλία υπάρχει μια πλακέτα με ηλεκτρονικά εξαρτήματα και κάποια κουμπάκια.
    Δείτε στην παρακάτω φωτογραφία πως είναι εξωτερικά.

    Το πρώτο led είναι ένδειξη τροφοδοσίας ρεύματος.
    Το δεύτερο led είναι ένδειξη (μάλλον; ) ότι δουλεύει η αντλία.
    Το τρίτο led είναι ένδειξη βλάβης, έχει κολλήσει για κάποιο λόγο. Παλαιότερα άναβε αυτό το led πολύ σπάνια. Υπάρχει λοιπόν ένα κουμπάκι και το πατάς και έκανε reset και στη συνέχει η αντλία δούλευε κανονικά.


    IMG_2065.jpg
    Μελέτη το πάν..
    Περίανδρος

  2. #2
    Το avatar του χρήστη limas
    Μέλος
    Όνομα
    Μιχάλης
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Ηράκλειο Κρήτης
    Μηνύματα
    112

    Προεπιλογή

    Εσωτερικά, αν βγάλουμε το καπάκι της αντλίας με τα led που σας έβαλα παραπάνω, βλέπουμε τα εξής:


    IMG_2064.jpgIMG_2061.jpg

    Όπως βλέπουμε, η πλακέτα χωρίζεται σε δύο κομμάτια: πάνω το ΙΝ και κάτω το OUT. Πάνω έρχεται η τροφοδοσία από την πρίζα. Και κάτω από όσο καταλαβαίνω τροφοδοτεί την αντλία.

    Στο κομμάτι ΙΝ έχω 220-230 στα μπλέ & καφέ καλώδια σε σχέση με την γή.
    Στο κομμάτι OUT δεν έχω τάση μεταξύ των καλωδίων που ανήκουν σε αυτό το κομμάτι. Εχω όμως μεταξύ του καφέ (ΙΝ) και του καφέ (OUT). Όταν δουλέψει η αντλία, όταν δηλαδή υπάρχει απαίτηση για νερό όταν έχω ανοίξει κάποια βρύση, τότε η τάση πέφτει στα 210, περίπου. Νομίζω αυτό είναι φυσιολογικό.

    Όπως βλέπετε αυτή η πλακέτα δεν έχει σημάδια οξείδωσης ή φθοράς. Τουλάχιστον οπτικά.
    Μελέτη το πάν..
    Περίανδρος

  3. #3
    Το avatar του χρήστη limas
    Μέλος
    Όνομα
    Μιχάλης
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Ηράκλειο Κρήτης
    Μηνύματα
    112

    Προεπιλογή

    Επίσης, υπάρχει μια δεύτερη πλακέτα την οποία βλέπετε παρακάτω. Δεν ξέρω ποιος είναι ο ρόλος της.

    IMG_2062.jpgIMG_2063.jpg
    Μελέτη το πάν..
    Περίανδρος

  4. #4
    Το avatar του χρήστη limas
    Μέλος
    Όνομα
    Μιχάλης
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Ηράκλειο Κρήτης
    Μηνύματα
    112

    Προεπιλογή

    Μπορώ να κάνω κάτι; Κάποια μέτρηση; Ξέρετε τι μπορεί να φταίει; Μήπως έχει κολλήσει κάποια non-return valve;

    Ευχαριστώ προκαταβολικά.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη limas : 11-10-15 στις 13:23
    Μελέτη το πάν..
    Περίανδρος

  5. #5
    Το avatar του χρήστη @Vagelis@
    Μέλος
    Όνομα
    Βαγγέλης
    Εγγραφή
    Nov 2012
    Περιοχή
    Λήμνος
    Μηνύματα
    68

    Προεπιλογή

    χωρις να ειμαι υδραυλικος

    στη μια φωτο με τα ρελεδακια, ειναι μαλλον ο ρυθμιστης πιεσης
    και στην αλλη, το ασπρο βαρελακι ειναι ο πυκνωτης εκκινησης του μοτερ.

    πρεπει να διευκρινησεις:
    1. το μοτερ ξεκιναει και δουλευει καποια στιγμη?
    2. μενει αναμμενο, κανει διακοπες και μαλιστα παρα πολυ συχνες ?
    3. μενει ακινητο και ακουγεται σαν μουγκριτο ?
    4. εχει μεινει καποια στιγμη απο νερο η αντλια ?
    αν ναι, ισως απλα θελει εξαερωση

  6. #6
    Το avatar του χρήστη limas
    Μέλος
    Όνομα
    Μιχάλης
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Ηράκλειο Κρήτης
    Μηνύματα
    112

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από @Vagelis@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    χωρις να ειμαι υδραυλικος

    στη μια φωτο με τα ρελεδακια, ειναι μαλλον ο ρυθμιστης πιεσης
    και στην αλλη, το ασπρο βαρελακι ειναι ο πυκνωτης εκκινησης του μοτερ.

    πρεπει να διευκρινησεις:
    1. το μοτερ ξεκιναει και δουλευει καποια στιγμη?
    2. μενει αναμμενο, κανει διακοπες και μαλιστα παρα πολυ συχνες ?
    3. μενει ακινητο και ακουγεται σαν μουγκριτο ?
    4. εχει μεινει καποια στιγμη απο νερο η αντλια ?
    αν ναι, ισως απλα θελει εξαερωση
    Ευχαριστω.

    Το βαρελάκι κατάλαβα και εγω ότι ειναι πυκνωτης εκκινησης του μοτερ, κάτι παρόμοιο υπήρχε και σε ένα πλυντηριο που ειχα ανοιξει παλιά. Για να γυρνά τον κάδο.

    Σχετικά με τα ερωτηματα σου:
    1. δεν ξεκινα καθολου
    2. τροφοδοτειται απο ρευμα αλλα οταν ανοιξω την βρυση στο σπιτι και του απαιτησω να πρεσαρει νερο στο δικτυο, κανει ενα μικρο θόρυβο, σαν να παει να ξεκινησει αλλα να μην μπορει. Αυτο το κάνει για κάποια δευτερολεπτα. Μετά "κόβει" και ανάβει το κοκκινο led "reset".
    3. ακουγεται ενα ελαφρυ βουισμα. οχι μουγκρητο. οταν εστελενε νερο στο σπιτι, ο ήχος ήταν πολύ πιο δυνατος. τωαρ ειναι αρκετα αδυναμος. Ισως οφειλεται στο οτι δεν στελνει νερο.
    4. Ισως να ειχε μεινει από νερο γιατι μου αδειαζουν συχνα τα ντεποζιτα που τροφοδοτουν με νερο την αντλια. Οταν ανοιξα και την βρύση (είμαι στο σπιτι στο χωριο) βγηκε νερο με διακοπες. Εβγαινε και αερας μαζι. Ξερεις πως γινεται εξαερωση;
    Μελέτη το πάν..
    Περίανδρος

  7. #7
    Το avatar του χρήστη @Vagelis@
    Μέλος
    Όνομα
    Βαγγέλης
    Εγγραφή
    Nov 2012
    Περιοχή
    Λήμνος
    Μηνύματα
    68

    Προεπιλογή

    υπαρχουν πραγματα που μπορουν να γινουν, για να καταληξουμε αν φταιει ο ρυθμιστης πιεσης ή το μοτερ,
    ΑΛΛΑ...ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ
    καθως απαιτουνται γνωσεις ηλεκτρολογου

    οσο για την εξαερωση, πρεπει να δεις αν υπαρχει καπου στο πανω μερος του μοτερ
    ενα παξιμαδι (μαλλον 10 ή 12) το οποιο λυνεις και προσθετεις λιγο νερο εκει μεσα,
    ομως για να γινει αυτο πρεπει να μπορει να ξεκινησει το μοτερ.
    επισης, παντα μπορει να υπαρχει και η περιπτωση κολλημενης φτερωτης

    καλυτερα να φωναξεις τεχνικο, να σου απομονωσει το ρυθμιστη πιεσης και να δωσει
    απευθειας ταση στο μοτερ.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη @Vagelis@ : 11-10-15 στις 15:20

  8. #8
    Το avatar του χρήστη limas
    Μέλος
    Όνομα
    Μιχάλης
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Ηράκλειο Κρήτης
    Μηνύματα
    112

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από @Vagelis@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    υπαρχουν πραγματα που μπορουν να γινουν, για να καταληξουμε αν φταιει ο ρυθμιστης πιεσης ή το μοτερ,
    ΑΛΛΑ...ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ
    καθως απαιτουνται γνωσεις ηλεκτρολογου

    οσο για την εξαερωση, πρεπει να δεις αν υπαρχει καπου στο πανω μερος του μοτερ
    ενα παξιμαδι (μαλλον 10 ή 12) το οποιο λυνεις και προσθετεις λιγο νερο εκει μεσα,
    ομως για να γινει αυτο πρεπει να μπορει να ξεκινησει το μοτερ.
    επισης, παντα μπορει να υπαρχει και η περιπτωση κολλημενης φτερωτης

    καλυτερα να φωναξεις τεχνικο, να σου απομονωσει το ρυθμιστη πιεσης και να δωσει
    απευθειας ταση στο μοτερ.
    Υπάρχει αυτο το παξιμάδι που λες. Θα δω αν μπορω να κάνω κάτι μόνος μου αλλιώς θα φωνάξω τεχνικό.
    Ευχαριστώ.
    Μελέτη το πάν..
    Περίανδρος

  9. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Μάρκος
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    42

    Προεπιλογή

    Βγάλε το καπάκι της φτερωτής του μοτέρ και γύρισε με το χέρι (εκτός πρίζας) την φτερωτή με προσοχή για να μην σπάσεις τα φτερά. Θα πρέπει να γυρνάει σχετικά εύκολα. Αν δεν γυρίζει είναι φρακαρισμένη η αντλία (όπως αναφέρθηκε αλλά με αυτό τον τρόπο θα το ελέγξεις).
    Αν είναι φρακαρισμένη από οτιδήποτε υλικό πρέπει να διαλυθεί η αντλία να καθαριστεί να δοκιμαστεί αν γυρνάει και να ξανατοποθετηθεί.

    Κάνε τον έλεγχο και πες μας αν δεν είναι αυτό να δούμε τι άλλο μπορείς να κάνεις.

  10. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον elektronio για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    FILMAN (12-10-15)

  11. #10
    Το avatar του χρήστη limas
    Μέλος
    Όνομα
    Μιχάλης
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Ηράκλειο Κρήτης
    Μηνύματα
    112

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από elektronio Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βγάλε το καπάκι της φτερωτής του μοτέρ και γύρισε με το χέρι (εκτός πρίζας) την φτερωτή με προσοχή για να μην σπάσεις τα φτερά. Θα πρέπει να γυρνάει σχετικά εύκολα. Αν δεν γυρίζει είναι φρακαρισμένη η αντλία (όπως αναφέρθηκε αλλά με αυτό τον τρόπο θα το ελέγξεις).
    Αν είναι φρακαρισμένη από οτιδήποτε υλικό πρέπει να διαλυθεί η αντλία να καθαριστεί να δοκιμαστεί αν γυρνάει και να ξανατοποθετηθεί.

    Κάνε τον έλεγχο και πες μας αν δεν είναι αυτό να δούμε τι άλλο μπορείς να κάνεις.
    Ευχαριστω πολύ. Θα το κάνω και θα σας πώ. Αν έχει βρωμια θα κοιτάξω να το καθαρίσω.
    Μελέτη το πάν..
    Περίανδρος

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. [Κλιματιστικό Toyotomi] Πως συνδέεται η Αντλία κενού και το κενόμετρο στο σύστημα;
    από puntix στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-08-15, 17:00
  2. Αντλία Υδρευσης
    από vakis07 στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-07-14, 00:25
  3. [Brandt] Χαλασμένη φτερωτη στην αντλία νερού
    από geaf69 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-11-13, 09:51
  4. αντλία θερμότητας
    από liangos στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-13, 21:43
  5. [Siemens] SIEMENS SIWAMAT 5040 Πρόβλημα μοτέρ;
    από palypan στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-08-12, 20:04

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας