Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Μάρκος
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    42

    Προεπιλογή

    Βγάλε το καπάκι της φτερωτής του μοτέρ και γύρισε με το χέρι (εκτός πρίζας) την φτερωτή με προσοχή για να μην σπάσεις τα φτερά. Θα πρέπει να γυρνάει σχετικά εύκολα. Αν δεν γυρίζει είναι φρακαρισμένη η αντλία (όπως αναφέρθηκε αλλά με αυτό τον τρόπο θα το ελέγξεις).
    Αν είναι φρακαρισμένη από οτιδήποτε υλικό πρέπει να διαλυθεί η αντλία να καθαριστεί να δοκιμαστεί αν γυρνάει και να ξανατοποθετηθεί.

    Κάνε τον έλεγχο και πες μας αν δεν είναι αυτό να δούμε τι άλλο μπορείς να κάνεις.

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον elektronio για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    FILMAN (12-10-15)

  3. #2
    Το avatar του χρήστη limas
    Μέλος
    Όνομα
    Μιχάλης
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Ηράκλειο Κρήτης
    Μηνύματα
    112

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από elektronio Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βγάλε το καπάκι της φτερωτής του μοτέρ και γύρισε με το χέρι (εκτός πρίζας) την φτερωτή με προσοχή για να μην σπάσεις τα φτερά. Θα πρέπει να γυρνάει σχετικά εύκολα. Αν δεν γυρίζει είναι φρακαρισμένη η αντλία (όπως αναφέρθηκε αλλά με αυτό τον τρόπο θα το ελέγξεις).
    Αν είναι φρακαρισμένη από οτιδήποτε υλικό πρέπει να διαλυθεί η αντλία να καθαριστεί να δοκιμαστεί αν γυρνάει και να ξανατοποθετηθεί.

    Κάνε τον έλεγχο και πες μας αν δεν είναι αυτό να δούμε τι άλλο μπορείς να κάνεις.
    Ευχαριστω πολύ. Θα το κάνω και θα σας πώ. Αν έχει βρωμια θα κοιτάξω να το καθαρίσω.
    Μελέτη το πάν..
    Περίανδρος

  4. #3
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Εφόσον μουγκρίζει και μετά από λίγο ανάβει το κόκκινο LED τότε ένα πράγμα συμβαίνει: Το μοτέρ τροφοδοτείται αλλά δεν μπορεί να γυρίσει.

    Δες αν είναι κολλημένος ο άξονας του μοτέρ. Αν ναι, ασχολείσαι με το να βρεις το γιατί και να το επισκευάσεις (π.χ. λίπανση, αλλαγή ρουλεμάν, κ.λ.π.)

    Αν ο άξονας γυρίζει ελεύθερα, κατά 99% έχει χαλάσει ο πυκνωτής. Τον βγάζεις και τον μετράς. Αν είναι πολύ κάτω από 20μF τον αλλάζεις.

    Αν δεν είναι τίποτα από αυτά τότε μια από τις δυο περιελίξεις του μοτέρ δεν τροφοδοτείται, είτε επειδή έχει κοπεί κάποιο καλώδιο ή κάποια σύνδεση δεν κάνει καλή επαφή, είτε επειδή η περιέλιξη έχει πρόβλημα και θα πρέπει να πας το μοτέρ για επισκευή σε κάποιον που κάνει περιελίξεις.

  5. #4
    Το avatar του χρήστη limas
    Μέλος
    Όνομα
    Μιχάλης
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Ηράκλειο Κρήτης
    Μηνύματα
    112

    Προεπιλογή

    Καλημερα παιδια. Ξεκινησα απο την πιο ευκολη λυση που μου προτεινατε. Εβγαλα, λοιπον, τον πυκνωτη, που μοιαζει με βαρελακι, μετρησα την χωρητικοτητα τουκαι ηταν 13 μF. Ονομαστικη τιμη του πυκνωτη ειναι τα 20 μF, με μια αποκλιση +-5. Οποτε αφου ειναι εκτος οριων, πηγα και αγορασα ενα πυκνωτη και θα τον βαλω στην αντλια, μολις ξαναπαω στο χωριο. Ελπιζω να ειναι αυτο το προβλημα...
    Μελέτη το πάν..
    Περίανδρος

  6. #5
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Ακόμα και να μην δουλέψει, ο πυκνωτής ήθελε έτσι κι αλλιώς αλλαγή. Δες πόσο εύκολα γυρνάει ο άξονας, διότι αν ήταν τελείως ελεύθερος το μοτέρ θα έπρεπε να ξεκινάει και με τα 13μF απλά δεν θα ανέβαζε στροφές.

  7. #6
    Το avatar του χρήστη limas
    Μέλος
    Όνομα
    Μιχάλης
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Ηράκλειο Κρήτης
    Μηνύματα
    112

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακόμα και να μην δουλέψει, ο πυκνωτής ήθελε έτσι κι αλλιώς αλλαγή. Δες πόσο εύκολα γυρνάει ο άξονας, διότι αν ήταν τελείως ελεύθερος το μοτέρ θα έπρεπε να ξεκινάει και με τα 13μF απλά δεν θα ανέβαζε στροφές.
    Θελω να δω πως ανοιγει για να εχω προσβαση στην φτερωτη να δω αν χρειαζεται καθαρισμο και λιπανση.
    Μελέτη το πάν..
    Περίανδρος

  8. #7
    Το avatar του χρήστη limas
    Μέλος
    Όνομα
    Μιχάλης
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Ηράκλειο Κρήτης
    Μηνύματα
    112

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα παιδιά. Τελικά βρήκα την λύση στο πρόβλημα του μοτέρ. Έφταιγε ο μεγάλος πυκνωτής των 20μF. Τον μέτρησα και είχε τίμη 13μF. Πήρα ένα καινούργιο με τιμή μέτρησης 20 μF. Τον τοποθέτησα και το μοτέρ δουλεύει μια χαρά!

    Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας!! Εμαθα από όλη αυτη τη διαδικασία!
    Μελέτη το πάν..
    Περίανδρος

  9. #8
    Το avatar του χρήστη kalamaria
    Μέλος
    Όνομα
    Μπαμπης
    Εγγραφή
    Sep 2008
    Περιοχή
    Καλαμαρια
    Μηνύματα
    46

    Προεπιλογή

    μια και μιλαμε για μοτερ πιεστικου το δικο μου μοτερ το βαζω στην πριζα δουλευει για λιγο και μετα σαν να βγαζει καπνο και σταματαει ...το αφηνω 5λεπτα δουλευει καλα και σε λιγο παλι τα ιδια παει καπου το μυαλο σας για το τη μπωρει να φταιει?

Παρόμοια Θέματα

  1. [Κλιματιστικό Toyotomi] Πως συνδέεται η Αντλία κενού και το κενόμετρο στο σύστημα;
    από puntix στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-08-15, 17:00
  2. Αντλία Υδρευσης
    από vakis07 στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-07-14, 00:25
  3. [Brandt] Χαλασμένη φτερωτη στην αντλία νερού
    από geaf69 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-11-13, 09:51
  4. αντλία θερμότητας
    από liangos στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-13, 21:43
  5. [Siemens] SIEMENS SIWAMAT 5040 Πρόβλημα μοτέρ;
    από palypan στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-08-12, 20:04

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας