Για το παραπάνω δεν μπορούμε να κάνουμε τα "στραβά μάτια" (εντάξει ας πούμε για aquastop κτλ ) αλλά το "γιατί" ενεργοποιήθηκε το κόκκινο φλοτέρ ? (που σημαίνει ότι για να ενεργοποιήθηκε κάποια νερά διαρρέουν εκτός συσκευής ) μπορεί να είναι διαρροή νερού από το μοτέρ πλύσης (φαίνονται άλατα γύρω από το μοτέρ ) ή κάποιο "γλύψιμο" διαρροής νερού από αλλού π.χ. βαλβίδες νερού.ενώ φάνηκε αρχικά ότι δούλευε κανονικά κατά την εκκίνηση και σε τακτά χρονικά διαστήματα λειτουργούσε η αντλία υπερχείλησης (δηλαδή έπαιρνε συνεχώς νερό, ανέβαινε το φλοτέρ το κόκκινο και έθετε σε λειτουργία την αντλία εξαγωγής).