Κώστα ευχαριστώ πάρα πολύ το manual με κατατόπισε πλήρες.
Ναι το νερό όταν βγάζει το fault βαζω τον κυκλικό διακόπτη στο off ανοίγω την πόρτα και τα νέρο είναι συγκεντρωμένα μέσα στον χώρο πλύσης. Μάλλον αυτο εννοείς έτσι? Αλλιώς θα είχε πρόβλημα η βαλβίδα του δοχείου έτσι?
θα δοκιμάσω να αλλάξω τον πυκνωτή, δεν νομίζω να έχει πάνω απο 5ευρω αυτός. Τα μοτέρ που χρησιμοποιούν παντως είναι χωρίς καρβουνάκια σωστά? Ξεκινούν με τον πυκνωτή που αναφέρουμε ετσι?