Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Apr 2012
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    37

    Προεπιλογή

    Το εχω το manual και λεεξ οτι φταιει η εισαγωγη νερου ή η εξαγωγη.

    Ολα εχουν τσεκαριστει και ειναι πεντακαθαρα, φιλτρα, aquastop, το οποιο δουλευει κανονικα. πιεση στο νερο υπαρχει, ο αισθητηρας για να ζεσταινει το νερο δουλευει, η αντλια δουλευει. τωρα μενει να κανω αυτο που ειπες.

    Ισως η ο διακοπτης πιεσεις νερου να εχει θεμα, ο οποιος κουμπωνει πανω στην αντλια.

    θα τσεκαρω ομως πρωτα αυτο που μου ειπες.

    Αλλα φιλε μανικι τα εντοιχιζομενα..... ασε!

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Apr 2012
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    37

    Προεπιλογή

    λοιπον μολις το ελυσα, νερα δεν υπαρχουν πουθενα. τα μονα νερα που βρηκα ηταν στους κατω μεντεσεδες τα οποια εχουν προκληθει απο διαρροη στο καστιχο δεξια, παρα πολυ μικρη, για τα 7 χρονια που δουλευει. το εβαλα να δουλεψει ανοικτο απο κατω ωστε να ακουω και να βλεπω οτι μπορω.

    τραβηξε λοιπον νερο, και την ώρα που ειναι να το ριξει με πιεση μεσα στο πλυντηριο εβγαλε το σφαλμα. και μετα προσπαθουσε συνεχεια η αντλία και δεν μπορουσε να το σηκωσει.
    Αυτα, ακουω τωρα γνωμη τι να κανω, παιζει να εχει χαλασει ο διακόπτης πιεσης? εχετε καποιο γηλεφωνο καποιο τηλεφωνο καλου τεχικου η εταιρια με ανταλακτικα εδω στην αθηνα.?

    καλο βραδυ παιδια

  3. #3
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από RNR Εμφάνιση μηνυμάτων

    τραβηξε λοιπον νερο, και την ώρα που ειναι να το ριξει με πιεση μεσα στο πλυντηριο εβγαλε το σφαλμα. και μετα προσπαθουσε συνεχεια η αντλία και δεν μπορουσε να το σηκωσει.
    Η αντλία έχει κάποιο πυκνωτή πάνω της , ή δίπλα , υπάρχει περίπτωση να έχει αυτός πρόβλημα και να αδυνατεί να περιστραφεί η αντλία ή να είναι μαγκωμένη
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diony : 11-01-15 στις 22:18
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  4. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον diony για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    RNR (11-01-15)

  5. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Apr 2012
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    37

    Προεπιλογή

    καλησπερα Κωστα. αρχικα για καλη μου τυχη η αντλια πλυσεως ειναι μπροστα οποτε δεν θα χρειαστει να το βγαλω απο την θεση του ολο το πλυντηριο.

    οπως λες και εσυ πρεπει να εχει εναν πυκνωτη σαν εκκινητης για το μοτερ. θα ειναι απο την πισω πλευρα διοτι μπροστα δεν φανεται η θα ειναι μεσα στην αντλια. μακαρι Κωστα να την γλυτωσω με εναν πυκνωτη διοτι η αντλια εχει 150 με 200 με μια ματια που εριξα.

    επειδη ειμαι ηλεκτρονικος δεν εχω ασχοληθει βεβαια με οικιακες συσκευες, η αντλια αυτη ειναι με το πτερυγιο η οποια δουλευοντας στελνει το νερο στα πτερυγια του θαλαμου του πλυντηριου σωστα? ειναι αυτη που απο πανω της καθεται το εξαρτημα με την σιδερενια μπιλια. σωστα η λεω μ....ες ��

  6. #5
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Είναι η μεγάλη αντλία , το εξάρτημα 16 της 19 σελίδας
    http://elektrotanya.com/miele_g600_8.../download.html
    από παρόμοιο μοντέλο
    και ο πυκνωτής είναι το εξάρτημα 3 (C6) στην ίδια σελίδα


    edit

    αν υποθέσουμε πως η αντλία δεν μπορεί να περιστραφεί πιθανό να βγάζει το alarm που αναφέρεις


    προϋπόθεση το νερό από το πλαϊνό πλαστικό δοχείο να έχει μπει στο χώρο πλύσης (σελίδα 20 το εξάρτημα 17)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diony : 12-01-15 στις 00:18
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  7. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον diony για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    RNR (12-01-15)

  8. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Apr 2012
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    37

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από diony Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είναι η μεγάλη αντλία , το εξάρτημα 16 της 19 σελίδας
    http://elektrotanya.com/miele_g600_8.../download.html
    από παρόμοιο μοντέλο
    και ο πυκνωτής είναι το εξάρτημα 3 (C6) στην ίδια σελίδα


    edit

    αν υποθέσουμε πως η αντλία δεν μπορεί να περιστραφεί πιθανό να βγάζει το alarm που αναφέρεις


    προϋπόθεση το νερό από το πλαϊνό πλαστικό δοχείο να έχει μπει στο χώρο πλύσης (σελίδα 20 το εξάρτημα 17)
    Κώστα ευχαριστώ πάρα πολύ το manual με κατατόπισε πλήρες.

    Ναι το νερό όταν βγάζει το fault βαζω τον κυκλικό διακόπτη στο off ανοίγω την πόρτα και τα νέρο είναι συγκεντρωμένα μέσα στον χώρο πλύσης. Μάλλον αυτο εννοείς έτσι? Αλλιώς θα είχε πρόβλημα η βαλβίδα του δοχείου έτσι?

    θα δοκιμάσω να αλλάξω τον πυκνωτή, δεν νομίζω να έχει πάνω απο 5ευρω αυτός. Τα μοτέρ που χρησιμοποιούν παντως είναι χωρίς καρβουνάκια σωστά? Ξεκινούν με τον πυκνωτή που αναφέρουμε ετσι?

  9. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από RNR Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα μοτέρ που χρησιμοποιούν παντως είναι χωρίς καρβουνάκια σωστά?
    Ναι χωρίς
    Ξεκινούν με τον πυκνωτή που αναφέρουμε ετσι?
    Ναι , αλλά δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις αν θέλει ή δεν θέλει πυκνωτή (ηλεκτρονικός δεν είπες είσαι? δεν έχεις καπασιτόμετρο?). Εναλλακτικά αν δεις (που θα δεις ότι μουγκρίζει απλός το μοτέρ χωρίς να περιστρέφεται) , μένει να το σβήσεις (από το ρεύμα ) και να δεις αν περιστρέφεται το μοτέρ (εννοώ χειροκίνητα) και είναι προτιμότερο , γιατί αν έχει ζόρι περιστροφής , και καινούριο πυκνωτή να βάλεις , αν έχει ζόρι από κάποιο μάγκωμα πάλι θα σου δώσει την εντύπωση ότι δεν γυρίζει . (δεν είναι μόνο το χαμηλό κόστος του πυκνωτή , αλλά επειδή είναι τόσο απλή και εύκολη διαδικασία )

    Που το πάω δηλαδή?
    Αν πρώτα δεις ότι γυρίζει εύκολα ο άξονας του μοτέρ (δεν έχει μαγκώσει κάπου ) τότε στην λειτουργία του όταν δουλέψει αν μουγκρίζει μπορείς να πας με άνεση στην αλλαγή του πυκνωτή.

    Αν όμως δεν το δεις πρώτα ότι είναι μαγκωμένο (και υποθέτουμε τελικά είναι μαγκωμένο ) τότε και με την αλλαγή του πυκνωτή πάλι θα μουγκρίζει. και θα μπερδευτείς περισσότερο.

  10. #8
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από RNR Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι το νερό όταν βγάζει το fault βαζω τον κυκλικό διακόπτη στο off ανοίγω την πόρτα και τα νέρο είναι συγκεντρωμένα μέσα στον χώρο πλύσης. Μάλλον αυτο εννοείς έτσι? Αλλιώς θα είχε πρόβλημα η βαλβίδα του δοχείου έτσι?
    Ακριβώς έτσι είναι
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  11. #9
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από RNR Εμφάνιση μηνυμάτων
    θα δοκιμάσω να αλλάξω τον πυκνωτή, δεν νομίζω να έχει πάνω απο 5ευρω αυτός. Τα μοτέρ που χρησιμοποιούν παντως είναι χωρίς καρβουνάκια σωστά? Ξεκινούν με τον πυκνωτή που αναφέρουμε ετσι?
    Σπάνια καίγονται από ζόρισμα , σχεδόν όλα έχουν ενσωματωμένο κλίξον , που κόβει το κύκλωμα , φυσικά αν το αφήσεις καμία εβδομάδα ξεχασμένο , τότε αλλάζει
    Ναι αν ο πυκνωτής έχει αρκετά μικρότερη χωρητικότητα από την ονομαστική , ή€“ βραχυκυκλώσει ή κάνει διακοπή το μοτέρ δεν μπορεί να περιστραφεί
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  12. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον diony για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    RNR (13-01-15)

  13. #10

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    καλησπερα Κωστα. αρχικα για καλη μου τυχη η αντλια πλυσεως ειναι μπροστα οποτε δεν θα χρειαστει να το βγαλω απο την θεση του ολο το πλυντηριο.
    Τεμπέλη εεεεε τεμπέλη! όταν θα βρεις χρόνο θα τα κάνεις όλα σωστά (όλα έξω να βγουν και να έχεις ανέσεις χώρου)

    Από τις μετέπειτα και παραπάνω συνολικές συζητήσεις μάλλον αυτό που είπες ότι μουγκρίζει η αντλία (πλύσης) και όχι της αποχέτευσης . πιθανόν να έχει κάποιο ζόρι . Αν μπορέσεις να φτάσεις κοντά σε αυτήν , (και που θα έχεις την άνεση χώρου) κάπου θα δεις στην αντλία αυτή τα πτερύγια της (τα πίσω πτερύγια που δροσίζουν τον κινητήρα ... όχι τα πτερύγια που σπρώχνουν το νερό ) και θα του δώσεις μια μικρή ώθηση είτε με το δάκτυλο είτε με κάποιο κατσαβίδι , αν δεις ότι δεν γυρίζει σχετικά εύκολα αλλά ζόρικα , τότε έχεις πρόβλημα διαρροής από την τσιμούχα , και πιθανόν να δεις άλατα πάνω στον άξονα του και δίπλα στην τσιμούχα .

  14. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    RNR (12-01-15)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. [Neff] Πλυντηριο πιατων sd13jt1f
    από gregleon στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-03-13, 22:18
  2. [Whirlpool] ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΠΙΑΤΩΝ
    από dimitris1964 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-03-13, 23:39
  3. [AEG] πλυντηριο πιατων AEG δε κλεινει η πορτα
    από loveimmigrant στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-01-13, 19:33
  4. [AEG] AEG ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΠΙΑΤΩΝ ERROR CODE 10.
    από weiss στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-07-12, 18:43
  5. ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΠΙΑΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    από papanikos στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-01-12, 10:02

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας