Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη dal_kos
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Jun 2006
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    62

    Προεπιλογή

    Σωστός... Εννοούσα πλακέτα για το πρόγραμμα.
    Βρηκα τη πλακέτα του μοτέρ κι έχει καεί η ασφαλεια. Θα πάω αυριο να πάρω αλλη να τη δοκιμάσω.

    Το θέμα είναι, είναι φυσιολογικό να έχει καεί η ασφαλεια, η σημαίνει ότι πιθανότατα υπάρχει κι αλλού πρόβλημα και πρέπει να συνεχίσω το ψάξιμο ακομα κι αν δουλέψει;

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dal_kos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σωστός... Εννοούσα πλακέτα για το πρόγραμμα.
    Βρηκα τη πλακέτα του μοτέρ κι έχει καεί η ασφαλεια. Θα πάω αυριο να πάρω αλλη να τη δοκιμάσω.

    Το θέμα είναι, είναι φυσιολογικό να έχει καεί η ασφαλεια, η σημαίνει ότι πιθανότατα υπάρχει κι αλλού πρόβλημα και πρέπει να συνεχίσω το ψάξιμο ακομα κι αν δουλέψει;
    "Ομπρέλα" έχει από πάνω το μοτέρ ? είναι ένα διαχωριστικό (σαν ζελατίνα) σε περίπτωση που τρέξουν νερά από τον κάδο να μην πέσουν εντός του μοτέρ . Πάντως την κατάσταση με τα ρουλεμάν δεν την αποφεύγεις και εκεί είναι σοβαρό πρόβλημα . όπου "σκορπίζουν" νερά , το πλυντήριο είναι ακατάλληλο για χρήση . (ενδέχεται να έχει προχωρημένη ζημιά στο μοτέρ )
    Στην φωτογραφία με τον αντιπαρασιτικό πυκνωτή στο #3 αν κοιτάξεις καλά στα τοιχώματα ... (καφέ κηλίδες) θα δεις ότι μέχρι εκεί σου πετούσε τα νερά .

  3. #3
    Το avatar του χρήστη dal_kos
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Jun 2006
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    62

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    "Ομπρέλα" έχει από πάνω το μοτέρ ? είναι ένα διαχωριστικό (σαν ζελατίνα) σε περίπτωση που τρέξουν νερά από τον κάδο να μην πέσουν εντός του μοτέρ . Πάντως την κατάσταση με τα ρουλεμάν δεν την αποφεύγεις και εκεί είναι σοβαρό πρόβλημα . όπου "σκορπίζουν" νερά , το πλυντήριο είναι ακατάλληλο για χρήση . (ενδέχεται να έχει προχωρημένη ζημιά στο μοτέρ )
    Στην φωτογραφία με τον αντιπαρασιτικό πυκνωτή στο #3 αν κοιτάξεις καλά στα τοιχώματα ... (καφέ κηλίδες) θα δεις ότι μέχρι εκεί σου πετούσε τα νερά .
    Δεν βλέπω κάποια ζελατίνα. Ωστόσο όπως είναι τοποθετημένο το μοτέρ, αν τρέξουν νερά από το πίσω μέρος του κάδου μπορούν να προσβάλουν μόνο τον άξονα του και τίποτε παραπέρα, καθώς έχει μία λάμα που πιάνει πάνω και το προστατεύει.

    Αν μπορείς εξήγησε μου λίγο περισσότερα με τα ρουλεμάν. Αυτό που βλέπω είναι πιτσιλιές από νερό ή λάδια των ρουλεμάν.

    Ανεβάζω και μια φωτό από τις κηλίδες που λες, μήπως βοηθάει σε κάτι. Αντιλαμβάνομαι πως είναι πρόβλημα, ωστόσο θα ήθελα να μάθω περισσότερα καθώς επίσης και αν επισκευάζεται με ευλογο κόστος ή θέλει αντικατάσταση ο μισός μηχανισμός.
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Ναι επισκευάζεται και είναι από τα πιο εύκολα . αφού βγάλεις την τροχαλία (θα χρειαστείς τρίποδο εξολκέα ) αμέσως μετά ξεβιδώνεις την φωλιά των ρουλεμάν από τα 3 πόδια που στηρίζονται στον κάδο , και πάλι με τον ίδιο εξολκέα προσπαθείς να βγάλεις ολόκληρη την φωλιά ... καθαρίζεις / αλλάζεις τσιμούχα και ρουλεμάν /φλάντζα αν χρειαστεί . και ακολουθείς αντίστροφη πορεία για την συναρμολόγηση . (δεν θα αλλάξεις την φωλιά , μόνο τα ρουλεμάν και τσιμούχα)

    Αλλά πρέπει πρώτα να τακτοποιήσεις το άλλο πρόβλημα με το μοτέρ , αλλιώς δεν έχει νόημα να συνεχίσεις
    http://www.kourlaba.gr/eshop/product...a8ipv53ia1obm7

    Για την ομπρέλα στο μοτέρ βρες ένα μπιτόνι 4 λιτρο (στα βενζινάδικα τετραγωνικά που είναι) πέτα τον πάτο και το χερούλι του μπιτονιού και πάρε μόνο την περιφέρεια του μπιτονιού και στερέωσε το ανάμεσα μοτέρ/κάδου
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 04-03-14 στις 11:55

  5. #5
    Το avatar του χρήστη dal_kos
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Jun 2006
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    62

    Προεπιλογή

    Πέτρο ευχαριστώ πάρα πολύ για τις αναλυτικές οδηγίες.

    Αντικατέστησα την καμμένη ασφάλεια και πλέον το μοτέρ λειτουργεί κανονικά. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι έχει πιο "βαρύ" ήχο όταν γυρίζει ο κάδος. Πιο βαρύ σε σχέση με πριν εννοώ. Προφανώς ρόλο παίζουν τα ρουλεμάν, αλλά υπάρχει περίπτωση να παίζει ρόλο και η προένταση του ιμάντα, και αν ναι, θα πρέπει να τον τεντώσω περισσότερο ή να τον χαλαρώσω? Υπάρχει κάποιος πρακτικός κανόνας?

    Τώρα σειρά παίρνουν τα ρουλεμάν... Ο εξολκέας τι διαστάσεις περίπου πρέπει να έχει για να μπορέσω να κάνω τη δουλειά μου?

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Τώρα σειρά παίρνουν τα ρουλεμάν... Ο εξολκέας τι διαστάσεις περίπου πρέπει να έχει για να μπορέσω να κάνω τη δουλειά μου?
    Ο καλός και σωστός εξολκέας είναι ακριβός . τα περισσότερα είναι για τα σκουπίδια
    Οι διαστάσεις είναι ανάλογα την απόσταση από τα σημεία που θέλεις να αγκιστρωθούν τα πόδια και μέχρι το σημείο που είναι η βίδα του άξονα
    Τα πόδια στα "φθηνά" εργαλεία δεν είναι κατάλληλα για αγκίστρωση όπως σου δείχνω παρακάτω


    https://www.youtube.com/watch?v=xUhh4SXysyg

    Ο μπάρμπας στο βίντεο καλούτσικος είναι (χωρίς εξολκέα ... αλλά είναι καινούριο και όχι πολύ σκουριασμένα)
    Ο Τρόπος που χτυπάει ο μπάρμπας τα ρουλεμάν (με σφυρί/καλέμι) απευθείας είναι ριψοκίνδυνος μπορεί να χαλάσει το ρουλεμάν (καλύτερα να χτυπηθούν με ξύλινο τάκο ή κατάλληλο σωλήνα στις διαστάσεις που έχουν τα ρουλεμάν )
    στην τσιμούχα πριν την βάλεις να τοποθετήσεις εσωτερικά γράσο .

    Η βίδα που πιάνει την τροχαλία (Torch) είναι ίσως το πιο δύσκολο κομμάτι γιατί αυτές τις έχουν από κατασκευής κολλήσει με σφραγιστική κόλλα . Θέλει ιδιαίτερη προσοχή εκεί. Καθώς αν σπάσει η βίδα και μείνει μέσα στον άξονα . την μπούχτισες

    Αντικατέστησα την καμμένη ασφάλεια και πλέον το μοτέρ λειτουργεί κανονικά. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι έχει πιο "βαρύ" ήχο όταν γυρίζει ο κάδος. Πιο βαρύ σε σχέση με πριν εννοώ. Προφανώς ρόλο παίζουν τα ρουλεμάν, αλλά υπάρχει περίπτωση να παίζει ρόλο και η προένταση του ιμάντα, και αν ναι, θα πρέπει να τον τεντώσω περισσότερο ή να τον χαλαρώσω? Υπάρχει κάποιος πρακτικός κανόνας?
    Αν έχει φθαρμένα ρουλεμάν και το μοτέρ , μπορεί να είναι ο βόμβος από εκεί. Θα πρέπει να βγάλεις τον ιμάντα (και τα καρβουνάκια αν είναι εύκολο ) και να στρίψεις το μοτέρ να το ακούσεις πιο καθαρά αν φταίνε τα ρουλεμάν .. (αν δεν βγάλεις τα καρβουνάκια θα μπερδευτείς)
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 04-03-14 στις 20:28

  7. #7
    Το avatar του χρήστη dal_kos
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Jun 2006
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    62

    Προεπιλογή

    Πέτρο σε ευχαριστώ πολύ για το αναλυτικό ποστ. Κάποια στιγμή θα πάρει σειρά και αυτή η επισκευή, αλλά όχι τώρα, όπως το βλέπω.

    Απλά μια ερώτηση ακόμα: Επειδή σε κάποια βιντεο είδα να κατεβάζουν ολόκληρο το κάδο, η δουλειά μπορεί να γίνει και απλά με το κάδο πάνω στο πλυντήριο?

    Και πάλι χίλια ευχαριστώ!

Παρόμοια Θέματα

  1. Fourlis fw430 πληντύριο ρούχων σχηματικό
    από agis68 στο forum Αναζήτηση Service Manual
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-01-14, 07:55
  2. Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-10-13, 13:14
  3. [Indesit] Πληντύριο ρουχων και ΔΔΕ
    από dmnds στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-03-13, 13:56
  4. [Brandt] πλυντήριο Ρούχων Brandt WM601 δεν γυρνάει ο κάδος
    από SDrikos στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-10-12, 08:48
  5. Πληντύριο Πιάτων Ιδέες
    από AlexandrosManson στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-03-11, 21:09

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας