Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...
Αρχικά να πω ότι ο διάδρομος δεν έχει δουλέψει συνολικά πάνω απο 5 μήνες, οπότε το να έχει χαλάσει ο ιμάντας τα θεωρώ λίγο απίθανο.
Είχε μείνει σε ακινησία πολύ καιρό αλλά το υ έκανα λίπανση πρίν το χρησιμοποιήσω και κάψει για πρώτη φορά το Varistor.
Η ασφάλεια κάηκε την πρώτη φορά, και μάλλον επειδή βραχυκύκλωσε την φάση με τον ουδέτερο το Varistor την όρα που καταστράφηκε.
Έβαλα varistor 275V και το έκαψε και αυτό.
Μου φάνηκε σαν να μην έχει πολύ δύναμη ο διάδρομος ώστε να υπερνικήσει το φορτίο, αλλά μπορεί να ήταν η ιδέα μου γιατί μόλις πατήσω επάνω και ζοριστεί κάει το varistor αμέσως.
Χωρίς φορτίο λεοτουργεί κανονικότατα σε όλες τις ταχύτητες.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως δημιουργείται η υπέρταση στην είσοδο της πλακέτας ώστε να καίει το varistor.
Υπάρχει περίπτωση να το δημιουργεί η γέφυρα ανόρθωσης αυτό ?
Το μοτέρ είναι 2 ίππων τουλάχιστον έτσι έλεγαν όταν το αγόρασα...