Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Αγγελος
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Πάτρα
    Μηνύματα
    1

    Προεπιλογή

    Φίλε μου γεια σου..

    Απ'οτι καταλαβα κάθε φορά καίγεται το varistor στην είσοδο της πλακέτας, το αλλάζεις και μετά πάλι τα ίδια.Αυτό οφείλεται στο ότι ο ιμάντας κύλησης του διαδρόμου έχει φαγωθεί έχει φύγει το ύφασμα και έχει μείνει το καουτσούκ.Αν δεις τον ιμάντα σου από κάτω θα έχει μαύρο χρώμα σίγουρα ,είναι σημάδι ότι έχει τελειωσει η ζωή του έτσι όση λίπανση και να βάλεις θα είναι σαν να μην έχει,'ετσι όταν ανεβαίνεις τραβάει παραπάνω ρεύμα και ευτυχως καίγεται το varistor....Επίσης αν μετρήσεις τα Αμπέρ που τραβάει ο διαδρομος με εσένα επάνω θα είναι γύρω στα 7 Α =απαγορευτικό νούμερο!!!

  2. #2
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Το varistor μπαίνει απλώς ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ με την παροχή των 230V~ οπότε όσο ρεύμα και να τραβήξει ο διάδρομος δεν μπορεί να καίγεται. Δεν είναι ασφάλεια.

  3. #3
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.609

    Προεπιλογή

    Αγγελε, κάπου με μπερδεύεις... τί δουλειά έχει το varistor να καίγεται επειδή το μοτέρ τραβάει παραπάνω ρεύμα; Δεν είναι ασφάλεια το varistor, από υπερτάσεις καίγεται, όχι από υπερεντάσεις - έτσι κι αλλιώς δεν περνάει από μέσα του το ρεύμα λειτουργίας, παράλληλα στην τάση συνδέεται, όχι σε σειρά. Μάλλον κάτι άλλο συμβαίνει και καίγεται το varistor.

    Edit: με πρόλαβε ο Φίλιππος

  4. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    ΓΡΗΓΟΡΗΣ
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    23

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα και χρονιά πολλά.
    κανε μια αμπερομετριση το μοτέρ όταν είναι χωρίς φορτίο,και μια με φορτίο οταν εισαι επάνω. Οπως ειπαι ο αγγελος.
    πόση ιπποδύναμη είναι το μοτερ?

  5. #5
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παιδιά, να ξεκαθαρίσουμε κάτι: Δεν καίγεται κάποια ασφάλεια...

  6. #6

    Νέο Μέλος
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...

    Αρχικά να πω ότι ο διάδρομος δεν έχει δουλέψει συνολικά πάνω απο 5 μήνες, οπότε το να έχει χαλάσει ο ιμάντας τα θεωρώ λίγο απίθανο.
    Είχε μείνει σε ακινησία πολύ καιρό αλλά το υ έκανα λίπανση πρίν το χρησιμοποιήσω και κάψει για πρώτη φορά το Varistor.
    Η ασφάλεια κάηκε την πρώτη φορά, και μάλλον επειδή βραχυκύκλωσε την φάση με τον ουδέτερο το Varistor την όρα που καταστράφηκε.
    Έβαλα varistor 275V και το έκαψε και αυτό.
    Μου φάνηκε σαν να μην έχει πολύ δύναμη ο διάδρομος ώστε να υπερνικήσει το φορτίο, αλλά μπορεί να ήταν η ιδέα μου γιατί μόλις πατήσω επάνω και ζοριστεί κάει το varistor αμέσως.
    Χωρίς φορτίο λεοτουργεί κανονικότατα σε όλες τις ταχύτητες.

    Δεν μπορώ να καταλάβω πως δημιουργείται η υπέρταση στην είσοδο της πλακέτας ώστε να καίει το varistor.

    Υπάρχει περίπτωση να το δημιουργεί η γέφυρα ανόρθωσης αυτό ?

    Το μοτέρ είναι 2 ίππων τουλάχιστον έτσι έλεγαν όταν το αγόρασα...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη panpanta : 27-12-13 στις 15:16

  7. #7
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.609

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από panpanta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έβαλα varistor 275V και το έκαψε και αυτό.
    Φυσικό κι αναμενόμενο! Τα 230V είναι RMS τάση, στην κορυφή φτάνει τα 325V. Πρέπει να βάλεις 400V varistor.

  8. #8

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    ΓΡΗΓΟΡΗΣ
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    23

    Προεπιλογή

    Καλησπερα και πάλι.
    Για να κάψει η συγκεκριμένη πλακέτα το βαριστορ έχει περάσει μεγάλο φορτίο. Ελεγξε τον τάπητα σε τι κατάσταση είναι.
    Και μεγαλύτερο βαριστορ να βαλεις θα στο καψει.Η πλακετα σου έχει μεγαλύτερη ζημιά πέρα απο το βαριστορ.

  9. #9

    Νέο Μέλος
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή Φωτό από την πλακέτα του διαδρόμου.

    IMG_5921.jpg

    Αυτή είναι η πλακέτα, ο πυκνωτής δεν είναι τσαλακωμένος από επάνω είναι κανονικός.
    Η φωτό είναι από άλλο διάδρομο γιαυτό έχει τικ στο 120V η δικιά μου είναι για 220v

    Astra1.png
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη panpanta : 27-12-13 στις 15:31

  10. #10
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Οπότε αυτό που σου καίγεται εσένα είναι αυτό το πορτοκαλί εξάρτημα, έτσι;

Παρόμοια Θέματα

  1. Πρόβλημα στην πλακέτα διαδρόμου γυμναστικής
    από FANISX στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-01-14, 23:21
  2. Έλεγχος Μοτέρ Διαδρόμου Γυμναστικής. Πως γίνεται;
    από innova στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-12-12, 13:49
  3. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-08-12, 16:19
  4. Πρόβλημα με το service ηλεκτρικού διαδρόμου Life Gear
    από Σταύρος στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-12-10, 15:06
  5. Βοήθεια με πλακέτα διαδρόμου γυμναστικής
    από cool_jonnys στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-04-09, 00:33

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας