Κάνε μας την χάρη και σφίξε λίγο το ρεγουλατόρ που έχει το μοτέρ λίγο πιο δυνατά τον ιμάντα και ξαναδοκίμασε . μήπως γίνετε λόγος για το τίποτα . και πες μας.
Κάνε μας την χάρη και σφίξε λίγο το ρεγουλατόρ που έχει το μοτέρ λίγο πιο δυνατά τον ιμάντα και ξαναδοκίμασε . μήπως γίνετε λόγος για το τίποτα . και πες μας.
Όντως έτσι έγινε και όλα δουλεψαν ρολόι. Δεν ήταν θέμα επιπλέον σφιξίματος αλλά πίεσης του μοτέρ προς τα κάτω κατά τη διάρκεια του βιδώματος.
Τελικά κάποιες λεπτομέρειες είναι σημαντικές και είναι καλό που τις αναφέρουμε για μελλοντική εκμετάλευση από όποιον τον ενδιαφέρει.
Ευχαριστώ και πάλι θερμά όποιους βοήθησαν.
Γεια σας. Ενα άλλο πρόβλημα με το ίδιο πλυντηριο. Επειδή έχουν χαλάσει τα αμορτισέρ χτύπησε ο κάδος την πλακέτα του μοτέρ και έκανε αρκ με αποτέλεσμα να καεί το τυπωμένο ,το επισκεύασα εκεί και μετρώντας βρήκα και μια δίοδο βραχυκυκλωμενη την αλαξα αλλά το μοτέρ δεν γυρίζει. Μήπως κάποιος έχει καμιά μτχ;
![]()