Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 29

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη Nemmesis
    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιωτης
    Εγγραφή
    Jun 2006
    Περιοχή
    Πτολεμαιδα
    Μηνύματα
    233

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από antonis_p Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όπως τα λέει ο Παναγιωτης, άνοιξε το καπάκι και μέτρα τις επαφές του συμπιεστή. Έχει τρεις (δύο τυλίγματα) επαφές.

    Επίσης υπάρχει και ένα εξάρτημα (ρελε) που εμπλέκει το δεύτερο τύλιγμα αποκλειστικά για την εκκίνηση και το απεμπλέκει μετά την εκκίνηση.
    Αν αυτό δεν βάλει το δεύτερο τύλιγμα (εκκίνησης) την ώρα που πρέπει σε λειτουργία, ο συμπιεστής δεν θα μπορέσει να εκκινήσει με το τύλιγμα λειτουργίας.
    ποσο σιγουρος εισαι για αυτο που λες?? γιατι να ξερεις οι συμπιεστες των AC δεν ειναι ιδιοι με αυτους των ψυγειων και μπορουν να ξεκινησουν πιο ευκολα...
    φανατικος αντιαεικινηστης....
    δεν επιτρεπω την εξελιξη γιατι εχω πετρελαια...

  2. #2
    Το avatar του χρήστη antonis_p
    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2005
    Περιοχή
    Νέο Ηράκλειο, Αττική
    Μηνύματα
    68

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Nemmesis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ποσο σιγουρος εισαι για αυτο που λες?? γιατι να ξερεις οι συμπιεστες των AC δεν ειναι ιδιοι με αυτους των ψυγειων και μπορουν να ξεκινησουν πιο ευκολα...
    Ποιά είναι η διαφορά τους; μονοφασικοί, κλειστού τύπου και οι δύο. (άλλο μέγεθος, άλλο ψυκτικό υγρό)

    http://www.hvac-for-beginners.com/ai...ompressor.html

  3. #3
    Το avatar του χρήστη Nemmesis
    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιωτης
    Εγγραφή
    Jun 2006
    Περιοχή
    Πτολεμαιδα
    Μηνύματα
    233

    Προεπιλογή

    κλειστου τυπου ειναι... αλλα οχι ιδιου τυπου...
    στα ψυγεια σκεψου πως επειδη η συμπιεση γινεται με "πιστονια" εχει δυσκολη εκκινηση... στα κλιματιστικα οι συμπιεστες εχουν διαφορετικη τοπολογια... rotary, scroll.... ψαξτο λιγο και θα δεις...
    φανατικος αντιαεικινηστης....
    δεν επιτρεπω την εξελιξη γιατι εχω πετρελαια...

  4. #4
    Το avatar του χρήστη antonis_p
    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2005
    Περιοχή
    Νέο Ηράκλειο, Αττική
    Μηνύματα
    68

    Προεπιλογή

    Η διαφορά στον τρόπο που χρησιμοποιεί ο κατασκευαστής για να εκκινήσει ένα κινητήρα (συμπιεστή)
    έχει να κάνει με το αν είναι μονοφασικός ή τριφασικός.
    Προφανώς άλλοι συμπιεστές χρειάζονται μεγαλύτερη ροπή για να εκκινήσουν από κάποιους άλλους
    και πάντα χρησιμοποιείται κατάλληλος κινητήρας. (από άποψη ισχύος)

    Πολλές χρήσιμες ερωτήσεις και απαντήσεις για θέματα κλιματισμού:

    http://www.texnikos.gr/heating/heating11.shtml

  5. #5
    Το avatar του χρήστη aris285
    Μέλος
    Όνομα
    Αρης
    Εγγραφή
    Jul 2010
    Περιοχή
    Ελευσινα
    Μηνύματα
    144

    Προεπιλογή

    Το πιο πιθανο να τα εχει παιξει ο πυκνωτης λειτουργειας του συμπιεστη.
    ανοιξε την εξωτερικη μοναδα και θα τον δεις μεσα, βγαλτον και πηγενε σε ενα μαγαζι με ηλεκτρολογικα και παρε εναν καινουριο γυρω στα 5 ευρο εχει.

  6. #6
    Το avatar του χρήστη antonis_p
    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2005
    Περιοχή
    Νέο Ηράκλειο, Αττική
    Μηνύματα
    68

    Προεπιλογή

    Πιθανότατα δεν είναι ένας απλός πυκνωτής, καλύτερα να απευθυνθεί σε κατάστημα με ψυκτικά

    http://appliancecarestore.com/store/ERPP6.html

  7. #7
    Το avatar του χρήστη aris285
    Μέλος
    Όνομα
    Αρης
    Εγγραφή
    Jul 2010
    Περιοχή
    Ελευσινα
    Μηνύματα
    144

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από antonis_p Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιθανότατα δεν είναι ένας απλός πυκνωτής, καλύτερα να απευθυνθεί σε κατάστημα με ψυκτικά

    http://appliancecarestore.com/store/ERPP6.html
    Απλος πυκνωτης λειτουργειας για μοτερ ειναι, εχω αντικαταστησει παρα πολους σε aircondition, ειδικα σε αυτα τα φτινιαρικα κλιματιστικα ειναι συχνο φαινομενο.

  8. #8
    Το avatar του χρήστη Nemmesis
    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιωτης
    Εγγραφή
    Jun 2006
    Περιοχή
    Πτολεμαιδα
    Μηνύματα
    233

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από antonis_p Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η διαφορά στον τρόπο που χρησιμοποιεί ο κατασκευαστής για να εκκινήσει ένα κινητήρα (συμπιεστή)
    έχει να κάνει με το αν είναι μονοφασικός ή τριφασικός.
    Προφανώς άλλοι συμπιεστές χρειάζονται μεγαλύτερη ροπή για να εκκινήσουν από κάποιους άλλους
    και πάντα χρησιμοποιείται κατάλληλος κινητήρας. (από άποψη ισχύος)

    Πολλές χρήσιμες ερωτήσεις και απαντήσεις για θέματα κλιματισμού:

    http://www.texnikos.gr/heating/heating11.shtml

    το λινκ δεν μου λεει κατι.... επισης το μονο κλιματιστικο που εχω συναντηση να εχει κυκλωμα εκκινησης οπως αυτο που λες ειναι ενας μαντρακας 30χρονων που ο συμπιεστης ειναι παλινδρομικος... σε κλιματιστικα οικιακου τυπου δεν υπαρχει το δευτερο τυλιγμα εκκινησης που λες... ολα ειναι με εναν απλο πυκνωτη...
    φανατικος αντιαεικινηστης....
    δεν επιτρεπω την εξελιξη γιατι εχω πετρελαια...

  9. #9
    Το avatar του χρήστη ΗΝ1984
    Μέλος
    Όνομα
    ΤΑΣΟΣ
    Εγγραφή
    Oct 2010
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Μηνύματα
    276

    Προεπιλογή

    Ας παρατεθεί έστω και μια φωτώ ή ηλεκτρικό διάγραμμα κλιματιστικού που έχει πυκνωτή εκκινήσεως.
    Τα booster δεν περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό εκκινήσεως των κλιματιστικών.
    Ότι περιέχει ψυκτικό υγρό δεν εκκινεί οπωσδήποτε όπως τα κλιματιστικά.

  10. #10
    Το avatar του χρήστη antonis_p
    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2005
    Περιοχή
    Νέο Ηράκλειο, Αττική
    Μηνύματα
    68

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΗΝ1984 Εμφάνιση μηνυμάτων

    Τα booster δεν περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό εκκινήσεως των κλιματιστικών.
    τί είναι αυτά τα "boosters" ?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας