Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 29
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Feb 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    33

    Προεπιλογή Πρόβλημα κλιματιστικού SAMSUNG AQV12NSAX inverter

    ΄Εχω το εξής πρόβλημα με το παραπάνω κλιματιστικό (SAMSUNG AQV12NSAX inverter) το οποίο δεν έχει δουλέψει συνολικά πάνω από 50 ημέρες γιατί είναι σε εξοχική κατοικία. Είναι βέβαια πάνω από δύο ετών οπότε και εκτός εγγυήσεως.
    Φέτος που επισκέφθηκα το σπίτι προσπάθησα να το θέσω σε λειτουργία και μετά από μισή ώρα περίπου σταμάτησε και άρχισαν να αναβοσβήνουν τα δύο λαμπάκια Timer και Turbo. Ελέγχοντας την εξωτερική μονάδα διαπίστωσα ότι είχαν εγκατασταθεί σφήκες εντός του μηχανήματος. Αφού κατάφερα και τις εξόντωσα με εντομοκτόνα οικιακής χρήσης άνοιξα την μονάδα και βρήκα μέσα γύρω στις πέντε με έξι σφηκοφωλιές τις οποίες και έβγαλα. Κλείνω την μονάδα χωρίς να πειράξω τα ηλεκτρονικά μέρη και πάλι τα ίδια. Τα δύο λαμπάκια πάλι αναβόσβηναν αφού το μηχάνημα δουλέψε κανονικά για καμιά ώρα . Μετά αφού το έβγαλα και έβαλα πάλι στο ρεύμα ξανά και ξανά τα ίδια σε ακαθόριστους χρόνους όμως.
    Κάλεσα τον τοπικό αντιπρόσωπο της Samsung και αφού ήρθε ο τεχνικός δεν διαπίστωσε βλάβη στην μισή ώρα που κάθισε και έκανε τον έλεγχο. Του έκανε και καλά ένα service έκανε κάποιες μετρήσεις και ένα πλύσιμο της πλάκας που το κάνω και εγώ πήρε το τριαντάρι και έφυγε. Μου είπε να παρατηρήσω τα λαμπάκια και να τον ενημερώσω. Αφού έφυγε πάλι τα ίδια. Τον ενημερώνω. του λέω για τα λαμπάκια. θα σε πάρω τηλέφωνο μου λέει. Με παίρνει μετά από κάνα δύωρο. Διάγνωση: πρόβλημα πλακέτας εξωτερικής μονάδας η οποία μπορεί να ωφείλεται σε υπέρταση από το δίκκτυο της ΔΕΗ. Κόστος 185 ευρώ.

    Οι ερωτήσεις που έχω να κάνω είναι οι εξής:
    Τι μπορεί να συμβαίνει; Υπάρχει πιθανότητα τα έντομα να δημιοργησαν το πρόβλημα;
    Είναι εύλογο το ποσό των 185 Ευρώ που ζητάει; Ή άντε για να μην ψαχνόμαστε αλλάζουμε πλακέτα και τελειώσαμε.
    Σημειώνω ότι κάτα την διάρκεια που το σπίτι είναι κλειστό η παροχή ρεύματος είναι κομμένη. Οπότε ότι και να έγινε σχετικά με την υπέρταση θα έγινε τώρα την στιγμή που έβαλα το μηχάνημα στο ρεύμα.
    Σε service manual της Samsung που βρήκα στο internet δεν βρήκα πουθένα στην διάγνωση βλάβης τον συνδιασμό να αναβοσβήνουν τα δύο συγκεκριμένα λαμπάκια της εσωτερικής μονάδας αν και δεν ξέρω ποιά λαμπάκια ανάβουν στην πλακέτα της εξωτερικής;
    Ένας σταθεροποιητής τάσης θα βοηθούσε μελλοντικά για να μην ξάνα έχω πρόβλημα αν βέβαια υπάρχει θέμα τάσης και πόσα VA πρέπει να είναι;

    Σκέφτομαι επίσης να του ζητήσω χαρτί ότι το πρόβλημα ωφείλεται σε υπέρταση της ΔΕΗ και να διεκδικήσω το ποσόν της επισκευής.
    Έχω άλλα δύο κλιματιστικά της ίδιας μάρκας non-inverter όμως που δουλεύουν χωρίς πρόβλημα εδώ και δέκα χρόνια. Τι έγινε με το συγκεκριμένο μηχάνημα δεν μπορώ να καταλάβω.

    Όποια βοήθεια ευπρόσδεκτη. ευχαριστώ.


  2. #2
    Το avatar του χρήστη aris285
    Μέλος
    Όνομα
    Αρης
    Εγγραφή
    Jul 2010
    Περιοχή
    Ελευσινα
    Μηνύματα
    144

    Προεπιλογή

    Αφου δουλευει για κανα μισαωρο και μετα κανει οτι κανει δυσκολο μου φενεται να ειναι η πλακετα.
    κοιτα μηπως μηπως ο μαστορας δεν εχει σφηξει καλα τοις κλεμες στα καλωδια.δες και την μπρηζα σου μπας και εχει καμια χαλαρη συνδεση.

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Feb 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    33

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ για την απάντηση. Σε επικοινωνία που είχα σήμερα με το τεχνικό τμήμα της Samsung στην Αθήνα ο τεχνικός που μίλησα μου είπε ότι εφόσον το μηχάνημα λειτουργεί έστω για δέκα λεπτά (βγάζει ψύξη κτλ) δεν είναι θέμα πλακέτας αλλά χρειάζεται προγραμματισμό. Ο αντιπρόσωπος μου λέει ότι θα έρθει μόνον αν αλλάξει την πλακέτα και δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο.

    Θα στείλω και στους δύο e-mail για να τα βρουν μεταξύ τους. Να δω αν θα βγάλω άκρη.



  4. #4

    Προεπιλογή

    όχι οτι είμαι γνώστης αλλα και τη δεν εχω διαβάσει για τα κλιματιστικά samsung,
    μετά από διακοπή μερικά θέλουν να τους περάσεις τον κωδικό της χώρας σου, και κάποιες ρυθμίσεις,μάλιστα δεν το αναφέρουν οι οδηγίες και πρέπει να φωνάξεις τεχνικό
    για δοκίμασε κανένα hard reset κάτι θα βρεις στο ιντερνετ

  5. #5
    Το avatar του χρήστη Nikos Anagnostou
    Μέλος
    Όνομα
    νικος
    Εγγραφή
    Feb 2011
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    58

    Προεπιλογή

    εαν παρεις τηλεφωνο τον φουρλη που εχει την samsung και με το control στο χερι τον παρεις τηλεφωνο θα σου τα πει απο το τηλεφωνο πιστευω δεν ειναι δυσκολο πατας τα δυο κουμπια ταυτοχρονα της θερμοκρασιας που ανεβαζεις και κατεβαζεις την θερμοκρασια ενοω μαζι και ταυτοχρονα βγαζεις και βαζεις τις μπαταριες σε παει σε ενα μενου που θελει ρυθμιση και προγραματιζεται μετα αναλογα του κωδικου του καθε μηχανηματος.

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Feb 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    33

    Προεπιλογή

    Τελικά μάλλον είναι η πλακέτα γιατί βρήκαμε δυο τρεις καρβουνιασμένες σφήκες μέσα. Ο τεχνικός ξανάρθε και έκανε κάποιες δοκιμές.
    H Samsung πλέον έχει αυτονομηθεί και δεν συνεργάζεται πλέον με τον Fourlis. Προιόντα που αγοράσθηκαν επί εποχής Fourlis εξυπηρετούνται από άλλα τηλέφωνα , τρέχα γύρευε παίρνεις το ένα σε παραπέμπει μετά σε άλλο και πάει λέγοντας.
    Δύο φορές πήρα τηλέφωνο και από ότι κατάλαβα το Call center τους πρέπει να βρίσκεται εκτός Ελλάδος καθώς τα άτομα που μίλησα μιλούσαν σπαστά καλά Ελληνικά. Μου πρότεινε εν πάση περιπτώση ο δεύτερος να καλέσω και άλλον τεχνικό της αρεσκείας μου να κάνει και αυτός διάγνωση, να πάρω δεύτερη γνώμη γιατί και αυτοί δεν μπορούν να αποφανθούν.

    Ο αντιπρόσωπος τεχνικός της Samsung έφερε μια πλακέτα σαν αυτή παρακάτω. Ο μάγκας ο αδερφός μου που βρίσκεται στο σημείο. (Εγώ βρίσκομαι στην Αθήνα) τους έδιωξε κακήν κακώς γιατί είδε σκουριές λέει επάνω και την θεώρησε επισκευασμένη, μεταχειρισμένη.

    Ass'y Control Out

    Καταγραφή.JPG

    Τότε του είπαν να παραγγείλουμε εμείς από την Αθήνα την πλακέτα εξωτερικής μονάδος και να έρθουν να την τοποθετήσουν. Βρήκα μετά κάποιον στην Αριστείδου ο οποίος έχει ανταλακτικά του είπα τι θέλω (πλακέτα εξωτερικής μονάδος AQV12NSAX) και θα μου απαντήσει σήμερα το πρωί για το κόστος.

    Βλέποντας όμως ένα service manual παραπλήσιου μοντέλου AQV12NSDX από εκεί είναι και ο φωτογραφίες βλέπω και τις εξής σχετικά με την πλακέτα εξωτ. μονάδος.

    Καταγραφή1.JPG


    Καταγραφή2.JPG


    Ρωτάω λοιπόν κάποιους πιό ειδικούς. Όταν λέμε πλακέτα εξωτερικής μονάδας τι ενοούμε; Τι θα μου δώσει ο πωλητής. Αυτό που βλέπουμε στην πρώτη photo που περιλαμβάνει και τις δύο επόμενες ή σκέτη κάποια πλακέτα που φαίνονται στις δύο τελευταίες φώτο;

    Ευχαριστώ.

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mr.Vox : 12-07-11 στις 07:37

  7. #7
    Το avatar του χρήστη Nikos Anagnostou
    Μέλος
    Όνομα
    νικος
    Εγγραφή
    Feb 2011
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    58

    Προεπιλογή

    ενοειται η πρωτη πλακετα δηλαδη το λεγομενο box που εχει την βαση που καθεται η πλακετα επανω και απο εκει εχει του σεσνορες της εξωτερικης μοναδας,θερμικα,ανεμιστηρες κτλ.ολα απο εκει περνουν ρευμα,ενας σωστος πωλητης θα στο εδινε ολοκληρο οχι να βαζεις εσυ την πλακετα μεσα στο κουτι-πλαστικη θηκη της.Αλλα εγω θα ελεγα να την πας σε καποιο ηλεκτρονικο μπας και ειναι κατι ευκολο η βλαβη αφου λες οτι ειναι αυτη δηλαδη το εξωτερικο box ,και γλιτωσεις κανα 280αρι ευρω.

  8. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Feb 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    33

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ για την απάντηση. Τελικά αγόρασα το box όπως φαίνεται στην πρώτη photo στα 173 Ευρώ. Δεν απομένει παρά η τοποθέτηση και θα ψάξω να δω από περιέργεια τι έχει πάθει η παλιά πλακέτα πηγαίνοντας την σε έναν φίλο ηλεκτρονικό. Ας ελπίσουμε στο τέλος ότι το μηχάνημα θα λειτουργήσει σωστά.
    Απαράδεκτη η συμπεριφορά του εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου να ζητάει 185 ευρώ για επισκευασμένη πλακέτα ένα πράγμα που είχε πάνω του σγουριές και σίγουρα ήταν βγαλμένη από άλλο κλιματιστικό. Ο τύπος ισχυριζόταν κιόλας ότι είναι καινούργια.

    Δουλειά που έπρεπε να κάνει αυτός δηλαδή, να παραγγείλει το ανταλακτικό, την έκανα εγώ ψάχνοντας από εδώ και από εκεί.

    Επίσης το Customer's service της Samsung απαράδεκτο (στην Ρουμανία είναι τελικά με Ελληνορουμάνους υπαλλήλους) να παραπέμπει από το ένα τηλέφωνο στο άλλο και το δεύτερο να σε ξαναστέλνει στο πρώτο και πάλι μετά τα ίδια.. Χάλι και με τον Fourli που κάποια στιγμή όμως απάντησαν και μου έδωσαν ένα τηλέφωνο ενός πωλητή στο κέντρο της Αθήνας όπου και εξυπηρετήθηκα.

    Σε κάπιοα φάση είπα να το ξηλώσω και να βάλω ένα του carrefour στα 200 Ευρώ. Τι είδους οικονομία κάνουμε με αυτά τα inverter δεν μπορώ να καταλάβω;


  9. #9
    Το avatar του χρήστη Nikos Anagnostou
    Μέλος
    Όνομα
    νικος
    Εγγραφή
    Feb 2011
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    58

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mr.Vox Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστώ για την απάντηση. Τελικά αγόρασα το box όπως φαίνεται στην πρώτη photo στα 173 Ευρώ. Δεν απομένει παρά η τοποθέτηση και θα ψάξω να δω από περιέργεια τι έχει πάθει η παλιά πλακέτα πηγαίνοντας την σε έναν φίλο ηλεκτρονικό. Ας ελπίσουμε στο τέλος ότι το μηχάνημα θα λειτουργήσει σωστά.
    Απαράδεκτη η συμπεριφορά του εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου να ζητάει 185 ευρώ για επισκευασμένη πλακέτα ένα πράγμα που είχε πάνω του σγουριές και σίγουρα ήταν βγαλμένη από άλλο κλιματιστικό. Ο τύπος ισχυριζόταν κιόλας ότι είναι καινούργια.

    Δουλειά που έπρεπε να κάνει αυτός δηλαδή, να παραγγείλει το ανταλακτικό, την έκανα εγώ ψάχνοντας από εδώ και από εκεί.

    Επίσης το Customer's service της Samsung απαράδεκτο (στην Ρουμανία είναι τελικά με Ελληνορουμάνους υπαλλήλους) να παραπέμπει από το ένα τηλέφωνο στο άλλο και το δεύτερο να σε ξαναστέλνει στο πρώτο και πάλι μετά τα ίδια.. Χάλι και με τον Fourli που κάποια στιγμή όμως απάντησαν και μου έδωσαν ένα τηλέφωνο ενός πωλητή στο κέντρο της Αθήνας όπου και εξυπηρετήθηκα.

    Σε κάπιοα φάση είπα να το ξηλώσω και να βάλω ένα του carrefour στα 200 Ευρώ. Τι είδους οικονομία κάνουμε με αυτά τα inverter δεν μπορώ να καταλάβω;

    μην το συζητας εχει οικονομια με διαφορα απο τα απλα,αλλα οταν την κουμπωσεις πανω προσεξε τις κλεμες να ειναι καλλα κουμπωμενες και στην σωστη θεση,και ενημερωσε μας τι εκανες.

  10. #10

    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Feb 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    33

    Προεπιλογή

    Η Samsung έχει αντικαταστήσει το Assy Control DB93-05534D που είναι για το μοντέλο AQV12NSAX με το Assy Control DB93-08395Ε δεν ξέρω για ποιό λόγο. Στο service manual που έχω στα χέρια μου αναφέρεται το DB93-05534D και όχι αυτό που μου έδωσαν. Οπτικά είναι ακριβώς το ίδιο αλλά δεν κουμπώνουν οι κλέμες οι οποίες είναι τελείως διαφορετικού τύπου. Από την Fourlis-Samsung o τεχνικός μου είπε ή να κάνω πατέντα ή να παραγγείλω τρία καλώδια connectors ώστε να προσαρμόσω τα καλώδια του νέου box. Κατάφερα και βρήκα τα τρία καλώδια αυτά μετά από παραγγελία στην Fourlis και μου είπαν να πάω να τα παραλάβω σήμερα. Tα καλώδια κοστίζουν 6 ευρώ έκαστο .
    Από εβδομάδα θα γίνει η τοποθέτηση του box γιατί θα στείλω τα καλώδια επαρχία.

    Δεν θα έπρεπε αφού αλλάζουν μοντέλο να δίνουν και τους αντάπτορες καλώδια μαζί; Ταλαιπωρούμαι αφάνταστα περίπου δυό μήνες με αυτό το μηχάνημα.



Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-06-11, 17:03
  2. Πρόβλημα με TV LCD Samsung LE40R51B
    από Skontos στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-05-11, 23:15
  3. Πρόβλημα σε Samsung LE40A756R
    από zevage στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-04-11, 21:55
  4. πρόβλημα με dvd recorder samsung
    από chs στο forum DVD/BD Player & Video
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-12-09, 21:45

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας