Δημήτρη έμπλεξες...

Κατ αρχάς όταν καλούμε έναν τεχνικό κάνουμε ο,τι μας προτείνει. Ζητάμε να μας εξηγήσει τι απαιτείται και τι είναι προαιρετικό. Ότι απαιτείται σημαίνει ότι χωρίς αυτά δεν θα δουλέψει άψογα, ότι είναι προαιρετικό πχ φιλτρο οσμών, σημαίνει πως και χωρίς αυτά η συσκευή θα λειτουργεί άψογα. Έτσι καταφέραμε να επωμισθεί την ευθύνη της επισκευής ο τεχνικός.

Βέβαια υπάρχουν και κάποιες βλάβες που δεν μπορούν να βρεθούν με την μία, εκεί πρέπει ο τεχνικός να πας πει πχ: αρχικά αλλάζουμε θερμοστάτη με συνολικό κόστος χ ευρώ, αλλά υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να θελει και πχ μοτέρ που αν χρειαστεί υπάρχει μία επιβάρυνση επιπλέον άλλα ψ ευρώ.

Και αν κάνεις ο,τι έχετε συμφωνήσει και δεν φτιαχτεί, ό,τι επιπλέον προκύψει τα πληρώνει εκείνος, ας έκανε σωστή διάγνωση και επισκευή, δεν φταίει ο πελάτης.

Στην περίπτωση σου όμως αν δεν έγιναν αυτά τότε έμπλεξες χοντρά.....

Γιατί αν φωνάξεις έναν άλλο τεχνικό, και δεν έχει κάνει ο προηγούμενος κάποια οφθαλμοφανή λαθάρα, τότε δεν είναι καθόλου παράξενο να ξεκινήσει από το μηδέν.
δηλαδή να σου βάλει νέο θερμοστάτη, αλλαγή υγρών ίσως και μοτέρ.
Οπότε θα σου πάει χρυσό....