υπαρχουν πραγματα που μπορουν να γινουν, για να καταληξουμε αν φταιει ο ρυθμιστης πιεσης ή το μοτερ,
ΑΛΛΑ...ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ
καθως απαιτουνται γνωσεις ηλεκτρολογου
οσο για την εξαερωση, πρεπει να δεις αν υπαρχει καπου στο πανω μερος του μοτερ
ενα παξιμαδι (μαλλον 10 ή 12) το οποιο λυνεις και προσθετεις λιγο νερο εκει μεσα,
ομως για να γινει αυτο πρεπει να μπορει να ξεκινησει το μοτερ.
επισης, παντα μπορει να υπαρχει και η περιπτωση κολλημενης φτερωτης
καλυτερα να φωναξεις τεχνικο, να σου απομονωσει το ρυθμιστη πιεσης και να δωσει
απευθειας ταση στο μοτερ.