Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 4 από 4

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη Vae
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Vae
    Εγγραφή
    Nov 2020
    Περιοχή
    Hong Kong
    Μηνύματα
    2

    Προεπιλογή Είναι η άμεση κίνηση του πλυντηρίου τυμπάνου καλύτερη ή η ζώνη καλύτερη;

    Πρόσφατα σχεδίασα να αγοράσω ένα πλυντήριο. Πριν, ήξερα μόνο ότι το πλυντήριο είχε παλμό και τύμπανο. Τώρα ξέρω ότι υπάρχει μια διαφορά μεταξύ μιας άμεσης κίνησης και ενός ιμάντα. Saw Siemens και LG. Η Siemens προωθεί κυρίως κινητήρες άμεσης κίνησης, οι οποίοι φαίνονται πολύ προηγμένοι, και συγκρίνει τους κινητήρες ιμάντα πολύ άσχημα.Η LG διαθέτει μόνο κινητήρες ζώνης, αλλά φαίνεται ότι επειδή η άμεση κίνηση δεν είναι καλή, η Midea χρησιμοποιεί παραδοσιακούς κινητήρες ζώνης.Ποιο είναι λοιπόν καλύτερο; Όλοι λένε ότι το δικό τους είναι πιο ανθεκτικό, πιο ήσυχο και καλύτερο στο πλύσιμο.

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Η Siemens προωθεί κυρίως κινητήρες άμεσης κίνησης, οι οποίοι φαίνονται πολύ προηγμένοι, και συγκρίνει τους κινητήρες ιμάντα πολύ άσχημα.
    Δώσε την παραπομπή να καταλάβουμε τις έννοιες με τις οποίες το θέτει .
    Τι εννοείς κινητήρες ζώνης? (στην συνέχεια λες ότι η LG διαθέτει μόνο κινητήρες ζώνης , που σε μένα το αντιλαμβάνομαι ως χωρίς ιμάντα? και κίνηση κατευθείαν στην τροχαλία που είναι ταυτόχρονα και μοτέρ?).
    Λίγο πιο εκλαϊκευμένα? ή δείξε συγκεκριμένα link / φωτό

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2005
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Μηνύματα
    993

    Προεπιλογή

    Χρόνο και όρεξη να 'χεις να διαβάζεις:
    https://www.google.com/search?client...sclient=psy-ab

    άμεσης κίνησης = direct drive
    με ιμάντα κίνησης = belt drive

    Ενδεικτικά βάζω αυτό (από εδώ):
    Εξαρτάται.
    Οι κινητήρες άμεσης κίνησης (direct drive) είναι πολύ πιο αποδοτικοί από έναν αντίστοιχο κινητήρα με ιμάντα κίνησης (belt drive). Οι κινητήρες άμεσης κίνησης είναι σύγχρονοι κινητήρες που λειτουργούν με μεταβλητής ταχύτητας τριφασικό εναλλασσόμενο ρεύμα. Ο στάτορας περιέχει τις τριφασικές περιελίξεις και ο ρότορας περιέχει αρκετούς ισχυρούς μαγνήτες. Οι μαγνήτες σύρονται από ένα περιστρεφόμενο πεδίο που δημιουργείται στο στάτορα. Αυτό απαιτεί ηλεκτρονικό έλεγχο κινητήρα και αισθητήρες θέσης ρότορα, καθιστώντας τους πολύ πιο περίπλοκους από τους περισσότερους κινητήρες με ιμάντα. Οι κινητήρες άμεσης κίνησης μπορούν να λειτουργήσουν σε οποιαδήποτε αριθμό στροφών ανά λεπτό μέχρι τα όρια του κινητήρα. Εξαιτίας αυτού, η αλλαγή της ταχύτητας περιστροφής και της κατεύθυνσης με τροχαλίες δεν είναι απαραίτητη. Οι ίδιοι οι κινητήρες άμεσης κίνησης είναι πολύ αξιόπιστοι. Τα ηλεκτρονικά όμως που χρειάζονται για να δουλέψουν, όχι και τόσο.
    Άλλες απαντήσεις υποστηρίζουν ότι οι κινητήρες άμεσης κίνησης προσθέτουν επιπλέον καταπόνηση στα κύρια ρουλεμάν του πλυντηρίου. Σύμφωνα με την εμπειρία μου, αυτό οφείλεται στην υψηλή ταχύτητα περιστροφής των νεότερων μηχανών και στην πίεση ενός φορτίου βρεγμένων ρούχων που επιβαρύνει τη μία πλευρά των ρουλεμάν (μηχανήματα εμπρόσθιου φορτίου), και όχι στον τύπο του κινητήρα που χρησιμοποιεί το πλυντήριο. Ακόμα και αν τα ρουλεμάν μπορούν να αντέξουν την καταπόνηση, η στεγανοποίηση νερού θα αποτύχει σε υψηλές ταχύτητες, προκαλώντας σκουριά στα κύρια ρουλεμάν. Η Bosch είναι ο μόνος κατασκευαστής στον οποίο δεν έχω δει ποτέ τα κύρια ρουλεμάν να αποτυγχάνουν.


    Τα παλαιότερα σχέδια πλυντηρίων χρησιμοποιούσαν κινητήρες A/C ή D/C. Οι σύγχρονοι κινητήρες χρησιμοποιήθηκαν αρχικά για τα οικιακά πλυντήρια πριν από είκοσι χρόνια περίπου (Fisher & Paykel). Έχουν γίνει σταδιακά πιο δημοφιλείς καθώς οι κατασκευαστές προσπαθούν να κάνουν τα μηχανήματά τους πιο αποδοτικά.


    Υπάρχουν διάφορα είδη κινητήρων με "ιμάντα κίνησης". Η προσθήκη ιμάντα σε οποιασδήποτε μορφής κινητήρα σημαίνει ότι αυτός δεν είναι πλέον "άμεσης κίνησης". Ο ίδιος ο κινητήρας θα μπορούσε να είναι σύγχρονος, επαγωγικός, ή D/C. Η παρουσία του ίδιου του ιμάντα εισάγει μερικές απώλειες τριβής, αν και υποψιάζομαι ότι είναι αμελητέες ως ποσοστό της συνολικά χρησιμοποιούμενης ενέργειας.


    Οι κινητήρες D/C είναι μεταβλητής ταχύτητας και απαιτούν απλά κυκλώματα ελέγχου. Παλαιότερα ευρωπαϊκά πλυντήρια εμπρόσθιου φορτίου χρησιμοποιούσαν συχνά κινητήρες D / C. Οι κινητήρες D / C απαιτούν αλλαγή ψυκτρών τακτικά, συνήθως μία φορά κάθε δέκα χρόνια.


    Οι παλαιότεροι κινητήρες A/C (επαγωγικοί κινητήρες) είναι απλοί, φθηνοί, αξιόπιστοι και εύχρηστοι. Λειτουργούν με σταθερές ταχύτητες. Με πρόσθετες περιελίξεις, ένας κινητήρας μπορεί να λειτουργεί σε δύο, τρεις ή περισσότερες ταχύτητες. Είναι πολύ λιγότερο αποδοτικοί από τους σύγχρονους κινητήρες. Για αξιοπιστία και χαμηλότερο κόστος επισκευής, προτιμώ αυτό το στυλ κινητήρα. Τα περισσότερα παλαιότερα πλυντήρια φόρτωσης από πάνω χρησιμοποιούν αυτό το σχέδιο. Η μόνη εταιρεία που εξακολουθεί να χρησιμοποιεί αυτόν τον σχεδιασμό είναι η Speed €‹Queen.


    Για δεκαετίες, η Whirlpool έφτιαχνε ένα πλυντήριο "άμεσης κίνησης" (που πωλήθηκε επίσης με πολλά άλλα ονόματα, συμπεριλαμβανομένων των ‘Kenmore’ και ‘Maytag’) που χρησιμοποιούσε έναν επαγωγικό κινητήρα με μια συσκευή απομόνωσης κραδασμών που ονομάζεται ζεύκτης κινητήρα. Όταν ήταν ακόμα διαθέσιμο, το μηχάνημα "άμεσης κίνησης" της Whirlpool ήταν ο πιο οικονομικά αποδοτικός τρόπος πλυσίματος ρούχων.


    Τέλος, υπάρχει και ένα τρίτο στυλ πλυντηρίου με ιμάντα κίνησης. Ένας σύγχρονος κινητήρας που κινεί έναν ιμάντα. Αυτός ο κινητήρας μοιάζει με έναν επαγωγικό κινητήρα ως προς την εμφάνιση. Ο άξονας εξόδου (ρότορας) οδηγεί έναν ιμάντα που είναι προσαρτημένος στην κύρια τροχαλία κίνησης. Για άλλη μια φορά, αυτός ο κινητήρας μπορεί να λειτουργεί σε οποιοδήποτε αριθμό περιστροφής ανά λεπτό και απαιτεί πολύπλοκα ηλεκτρονικά για να λειτουργήσει. Πολλά ανω φόρτου πλυντήρια GE πωλήθηκαν με αυτό το σχέδιο.

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Panoss : 14-12-20 στις 13:36
    You only live twice.

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Εξαρτάτε και τι ακριβώς θα ρωτήσει , αν π.χ. μας πει ότι κάνει και γυμναστήριο θα του προτείνουμε αναλόγως . (περιλαμβάνει αξιόπιστα όλα τα κριτήρια της τελευταίας γραμμής που παρέθεσε)
    https://www.hgtv.ca/lifestyle/blog/w...in-bike-29037/

    Οι κινητήρες άμεσης κίνησης (direct drive) είναι πολύ πιο αποδοτικοί από έναν αντίστοιχο κινητήρα με ιμάντα κίνησης (belt drive).
    Το παραπάνω είναι παντελώς άσχετη τοποθέτηση , διότι η σύγκριση απόδοσης δεν περνάει δια μέσου του ιμάντα όταν συγκρίνεσαι με απευθείας τα ίδια μοτέρ. Η δικαιολογία των δήθεν τριβών από τον ιμάντα είναι τουλάχιστον αστεία .

    Ο στάτορας περιέχει τις τριφασικές περιελίξεις και ο ρότορας περιέχει αρκετούς ισχυρούς μαγνήτες. Οι μαγνήτες σύρονται από ένα περιστρεφόμενο πεδίο που δημιουργείται στο στάτορα.
    κατά την άποψη μου οποιοδήποτε κινητήρας έχει και μαγνήτες είναι πιο αποδοτικός (σε σύγκριση π.χ. μοτέρ που τον ρόλο του μαγνήτη τον αναλαμβάνει στην θέση του περιέλιξη με πηνίο και εννοείται πρόσθετη κατανάλωση )


    Άλλες απαντήσεις υποστηρίζουν ότι οι κινητήρες άμεσης κίνησης προσθέτουν επιπλέον καταπόνηση στα κύρια ρουλεμάν του πλυντηρίου. Σύμφωνα με την εμπειρία μου, αυτό οφείλεται στην υψηλή ταχύτητα περιστροφής των νεότερων μηχανών και στην πίεση ενός φορτίου βρεγμένων ρούχων που επιβαρύνει τη μία πλευρά των ρουλεμάν (μηχανήματα εμπρόσθιου φορτίου), και όχι στον τύπο του κινητήρα που χρησιμοποιεί το πλυντήριο. Ακόμα και αν τα ρουλεμάν μπορούν να αντέξουν την καταπόνηση, η στεγανοποίηση νερού θα αποτύχει σε υψηλές ταχύτητες, προκαλώντας σκουριά στα κύρια ρουλεμάν.
    Δεν έχω ζήσει από κοντά τα μοντέλα lg αλλά είχα την εντύπωση από τα διάφορα βίντεο στο you tube ότι δεν διαφέρει στην συμπεριφορά στις στροφές με άλλα πλυντήρια , και εκτός αυτού δεν υπάρχει λόγος να γίνονται υπερβολές με τις πολλές στροφές / δεν προσφέρεις κάτι .
    Έχω την εντύπωση ότι πράγματι τα lg πληθαίνουν συχνά σε βλάβες ρουλεμάν κάδου και δεν οφείλεται στο μοτέρ , αλλά στον περιορισμένο χώρο της φωλιάς των ρουλεμάν που είναι πολύ αστείος , και γιαυτό χαλάνε συχνά τα ρουλεμάν.
    Κρίμα γιατί αν το είχε προσέξει η Lg αυτό το θέμα της φωλιάς των ρουλεμάν (πιο ενισχυμένο κτλ ) θα ήταν πλυντήριο που θα ξέσκιζε όλα τα άλλα μοντέλα .

    Οι παλαιότεροι κινητήρες A/C (επαγωγικοί κινητήρες) είναι απλοί, φθηνοί, αξιόπιστοι και εύχρηστοι. Λειτουργούν με σταθερές ταχύτητες. Με πρόσθετες περιελίξεις, ένας κινητήρας μπορεί να λειτουργεί σε δύο, τρεις ή περισσότερες ταχύτητες. Είναι πολύ λιγότερο αποδοτικοί από τους σύγχρονους κινητήρες. Για αξιοπιστία και χαμηλότερο κόστος επισκευής, προτιμώ αυτό το στυλ κινητήρα.
    Και εγώ θα συμφωνούσα ότι είναι προτιμότερο ένα επαγωγικό μοτέρ (όχι κοινό επαγωγικό μοτέρ αλλά όπως ακριβώς το περιγράφει παραπάνω) θα είναι ενεργειακά λίγο πιο κοστοβόρο , αλλά σε σχέση με μοτέρ που έχουν καρβουνάκια και άλλοι βρίσκουν τον μπελά τους εντός 10 ετίας για την αλλαγή τους δικαιώνει τα απλά επαγωγικά μοτέρ ως προς την τσέπη και φροντίδα του καταναλωτή και όχι μόνο.

    Πέραν των όλων παραπάνω , ο κανόνας στους κατασκευαστές είναι να αφήνουν ΠΑΝΤΑ ένα κουσούρι στα μοντέλα τους .
    Π.χ. για τα LG ενώ έχουν το μοτέρ στον δίσκο της τροχαλίας με τα σχετικά πλεονεκτήματα , γνωρίζουν σίγουρα οι κατασκευαστές ότι θα έπρεπε και ενίσχυση της φωλιάς των ρουλεμάν (δεν το κάνουν όχι επειδή δεν μπορούν αλλά απλά επειδή δεν το θέλουν)
    Το ίδιο σε όλα τα μοντέλα (είτε στο αρχικό κόστος αγοράς , είτε στοχευμένες βλάβες σε άλλα σημεία , είτε καλό σε όλα αλλά σε πολύ ακριβότερα ανταλλακτικά όταν χαλάσουν που η πραγματική τους τιμή θα έπρεπε να ήταν αστεία π.χ. Miele)

    Με λίγα λόγια η παγίδα των "Ευρωπαϊκών οδηγιών" ήταν το πρόσχημα με τα μπόλικα μαργαριτάρια για να σκα.....σει στην ουσία η τσέπη του καταναλωτή και όχι μόνο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 14-12-20 στις 20:02

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-06-25, 18:57
  2. [Bosch] Άξονας τυμπάνου πλυντηρίου ρούχων BOSCH
    από gari στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-03-19, 10:18
  3. [Whirlpool] Πρόβλημα με λειτουργία του πλυντηρίου
    από Villas στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-04-18, 12:44
  4. [Pitsos] Πρόβλημα με λειτουργία του πλυντηρίου πιατων
    από sailor στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-02-18, 19:24
  5. Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-08-15, 20:37

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας