Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Feb 2019
    Περιοχή
    Λαμια
    Μηνύματα
    3

    Προεπιλογή Διάδρομος Weslo s5

    Γεια σε όλους σας... εχω ένα θέμα με το διάδρομο της Weslo cadence s5..Ενώ ξεκινάει κανονικά και μπορεί να αναπτύξει όλη την ταχύτητα κανονικά αλλά χωρίς να είμαι εγω επάνω μόλις ανέβω μετά απαο δυο τρία λεπτά σταματάει εντελώς.αν τον κλείσω και τον ξανά ξεκινήσω πάλι τα ίδια..στην αρχή που ξεκίνησε αυτό μετά λιγεσ Διακοπές μου έκαψε την πλακέτα και αναγκαστικά να την αλλάξω με μια που βρήκα στο eBay αλλά το πρόβλημα επιμένει..το διάδρομο τον εχω γύρω στα δέκα χρόνια αλλά τον εχω χρσησιμοποιησει δυο τρία.. του έριξα αρκτετο σπρέι στον ιμάντα μήπως είναι από εκεί αλλά τα ίδια..να τα έπαιξε το μοτέρ;.. αλλά πάλι αμα είχε πρόβλημα γιατί δουλεύει χωρίς φορτιο κανονικά;

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.489

    Προεπιλογή

    (προκαταβολικά είμαι άσχετος με τους διαδρόμους )
    αλλά πάλι αμα είχε πρόβλημα γιατί δουλεύει χωρίς φορτιο κανονικά;
    Αν το πάρουμε γενικόλογα το μοτέρ ξεπερνά με φορτίο τα όρια αντοχής λειτουργίας (Αμπέρ? ) και λογικά θα έχει κάποια προστασία ή επόμενο είναι να σου κάψει πλακέτα που πιθανόν είναι πλακέτα ελέγχου τροφοδοσίας . Άρα κάποιες τριβές παραπανίσιες θα είναι το κύριο πρόβλημα (μηχανικό πρόβλημα με τριβές?)
    του έριξα αρκτετο σπρέι στον ιμάντα μήπως είναι από εκεί
    1η φορά ακούω ιμάντας να θέλει "σπρέυ" (άντε να είναι γρανάζι / ρουλεμάν / άξονας το καταλαβαίνω , για να εμποδίσει τυχόν τριβές ) αλλά στον ιμάντα θέλουμε το αντίθετο !!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 22-02-19 στις 22:17

  3. #3
    Το avatar του χρήστη pourpou
    Μέλος
    Όνομα
    θανασης
    Εγγραφή
    Jan 2017
    Περιοχή
    λαμια
    Μηνύματα
    124

    Προεπιλογή

    1η φορά ακούω ιμάντας να θέλει "σπρέυ" (άντε να είναι γρανάζι / ρουλεμάν / άξονας το καταλαβαίνω , για να εμποδίσει τυχόν τριβές ) αλλά στον ιμάντα θέλουμε το αντίθετο !!![/QUOTE]ο ιμαντας εχει ενα ραουλο στην αρχη και ενα ραουλο στο τελος ενω στο κεντρο που παταει ο ανθρωπος απο κατω εχει λαμαρινα,για να μην υπαρχουν μεγαλες τριβες αναμεσα στον ιμαντα και την λαμαρινα επιβαλεται η λιπανση ανα τακτα διαστηματα.αν μεινει καιρο χωρις λιπανση ειναι αιτια καταστροφης του μοτερ ή και της πλακετας.
    στη συγκεκριμενη περιπτωση ισως και να εχει αρπαξει το μοτερ και με φορτιο να τραβαει παραπανω αμπερ

  4. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Feb 2019
    Περιοχή
    Λαμια
    Μηνύματα
    3

    Προεπιλογή

    Δηλαδή το πιο σωστό είναι να βγάλω το μοτέρ και να το πάω για έλεγχο;


    Sent from my iPad using Tapatalk

  5. #5
    Το avatar του χρήστη pourpou
    Μέλος
    Όνομα
    θανασης
    Εγγραφή
    Jan 2017
    Περιοχή
    λαμια
    Μηνύματα
    124

    Προεπιλογή

    εγω απ το μοτερ θα ξεκινουσα,τωρα το θεμα ειναι που να το πας για ελεγχο,εισαι βλεπω απο λαμια;αν ναι μπορεις για αρχη να το πας στον τσιμπονιδη γιαννη,ειναι στη μεγαλου αλεξανδρου οπως κατεβαινεις δεξια μετα τον ζαβλαγκα με τα εργαλεια στριβεις δεξια στο στενο,αν δεν βγαλεις ακρη τα ξαναλεμε

  6. #6

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Feb 2019
    Περιοχή
    Λαμια
    Μηνύματα
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από pourpou Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω απ το μοτερ θα ξεκινουσα,τωρα το θεμα ειναι που να το πας για ελεγχο,εισαι βλεπω απο λαμια;αν ναι μπορεις για αρχη να το πας στον τσιμπονιδη γιαννη,ειναι στη μεγαλου αλεξανδρου οπως κατεβαινεις δεξια μετα τον ζαβλαγκα με τα εργαλεια στριβεις δεξια στο στενο,αν δεν βγαλεις ακρη τα ξαναλεμε
    Ναι από Λαμια είμαι... ωραία σε ευχαριστω παρά πολύ θα το πάω τη Δευτέρα και θα ενημερώσω..ευχαριστω και πάλι για τη βοηθεια


    Sent from my iPad using Tapatalk

  7. #7
    Το avatar του χρήστη pliktras
    Μέλος
    Όνομα
    Christos
    Εγγραφή
    Sep 2008
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Μηνύματα
    202

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα φίλε.Ο διάδρομος σου έχει μια πλακέτα μακρόστενη σαν αυτή s-l225.jpg
    Πρώτα από όλα το σετ πλακέτα μοτέρ είναι αυτό που λέμε κλασική περίπτωση βλάβης.Τη μια χαλάει η πλακέτα και κάνει αστάθεια το ΣΑΕ και πρέπει να κάτσεις να φτιάξεις φίλτρα κλπ και την άλλη το μοτέρ.Πας το μοτέρ σε ένα μάστορα στην Αθήνα(3 κάνουν περιελίξεις dc από όσο ξέρω ) και βλέπουν μοτέρ 130v και αρχίζουν και λένε δεν έχει τίποτα(σε πάρα πολλές περιπτώσεις κιόλας είναι ξεκάθαρα το μοτέρ και αυτοί λένε ότι είναι οκ, Έλα όμως που δεν είναι δικιά μου δουλειά να το φτιάξω ) ή άντε να στο κάνουν περιέλιξη και πας πάνω το βάζεις και κάνει τα ίδια και ποιον να κυνηγησεις μετα.Αν ο μάστορας δεν πάει εκεί με παλμογράφο δουλειά δεν κάνει .Το μοτέρ αυτό εχει θερμικο που κόβει τα 230vac και αυτό γινεται σε περιπτωσεις ξεκάθαρα από χαλιά τάπητα(καθολου λίπανση ή σε χαλιά κατάσταση)ή όταν το μοτέρ είναι που λέμε κάρβουνο και τραβάει πολλά αμπέρ.Η πλακέτα που πήρες από το ebay να ξέρεις είναι πιθανό να έχει πρόβλημα γιατί είναι πολύ συνηθισμένο σε αυτές τις πλακέτες, ή θα κόβει τελείως ή θα σου δουλεύει με σκαμπανεβάσματα (πρόβλημα αναδρασεως)Προσωπικά έχοντας εμπειρία σε διαδρόμους και στο συγκεκριμένο σετ, θα σου έλεγα να μην ασχοληθείς διότι είμαι σίγουρος ότι ούτε τάπητα έχεις αλλάξει ούτε
    λάδωμα κάνεις και άμα τα βάλεις όλα κάτω θα πληρώσεις πολλά και δε θα έχεις διάδρομο (ή θα δουλέψει για λίγο διάστημα και πάλι τα ίδια) Ότι χρειαστείς στείλε μήνυμα εγώ προσωπικά σε αυτό το μοντέλο επειδή το κόστος βγαίνει αρκετό για να είσαι μέσα στα όρια λειτουργίας οικιακού διαδρόμου, στους πελάτες λέω μην ασχοληθείτε .Κανεις δε μπορεί να δεχτεί ότι ένας οικιακός διάδρομος δουλεύει για συγκεκριμένους χρόνους συγκεκριμένα κιλά και θέλει συντήρηση (τάπητες λάδωμα κλπ ) Αν τους πω μια τιμή τροποποίησης της πλακέτας και μια τιμή τάπητα σου λέει παίρνω αλλο ε και μετά άμα ο πελάτης το αφήνει πάλι και σε κανά 6μηνο κάψει μοτέρ κλαφτα Χαράλαμπε.
    Από τα χειρότερα σετ και κυρίως κακή σχεδίαση κυκλώματος ισχύος
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pliktras : 24-02-19 στις 01:15

  8. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον pliktras για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    Κυριακίδης (24-02-19)

  9. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.489

    Προεπιλογή

    Σκυλομηχανήματα
    https://www.youtube.com/watch?v=viJq_lK2qIg
    https://www.youtube.com/watch?v=NUm0V2Kz8kQ
    Και μια ερώτηση φίλε Χρήστο , επειδή είμαι αυστηρά από τους λίγους ότι βλέπουν την νέα τεχνολογία ως αποτυχημένη και με το ένα μάτι.
    Μήπως γνωρίζεις αν παλιότερα υπήρχαν τα ίδια μηχανήματα επίσης αξιόπιστα ως προς το κύριο αποτέλεσμα που επιδιώκεται (σταθερότητα / ομαλότητα στροφών και ότι άλλο επιβάλλεται ) αλλά που να ήταν περισσότερο "μηχανικά "? (δηλαδή χωρίς πλακέτες ισχύος και ελέγχου ) και αν ναι θεωρείς ότι είχαν σοβαρά λειτουργικά προβλήματα ? και αν ναι ποια (μειονεκτήματα / πλεονεκτήματα μεταξύ αυτών ) καθώς και τι είδους μηχανισμούς είχαν. Δεν αναφέρομαι στις κατσαρές τρίχες όπως π.χ. ένδειξη στο καντράν για τα "χιλιόμετρα που διάνυσες " , ή ένδειξη "ταχύτητας συμβάντος" αλλά μόνο ως προς τα λειτουργικά αποτελέσματα ως συσκευή.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 24-02-19 στις 09:46

  10. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    249

    Προεπιλογή

    Φίλε Πέτρο, χρόνια τώρα ψάχνω έναν "ηλεκτρονικό" να μετατρέψει μία πλακέτα, (μαμά ή Κινέζικη) σε ένα απλό τροφοδοτικό που να δίνει τα volts και τα ampers που χρειάζονται για να κινείται το μοτέρ με αυξομείωση ταχύτητας με ένα απλό ποτενσιόμετρο. Και όχι όπως λες "τρίχες κατσαρές".
    Ε δεν υπάρχει. Ή δεν θέλουνε να ασχοληθούν ή δεν ξέρουνε. Ή όπως λέει και ο Χρήστος πιο πάνω το κόστος βγαίνει "αρκετό". Γιατί άραγε;
    Έτσι τραβιέμαι τη μία με αγορά Κινεζιές και την άλλη με αλλαγές ασφάλειες, γέφυρες, μόσφετ κλπ.
    Τώρα τελευταία περιμένω να παίξω και με αυτό.
    https://www.youtube.com/watch?v=_NmAFZMAfH8

  11. #10

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.489

    Προεπιλογή

    Αντώνη αυτά που ρωτάω έχουν να κάνουν με αντοχές και λύσεις καλύτερες από τις προυπάρχουσες , ενδεχομένως μπορεί να μην χρειάζεται να είναι καν ηλεκτρονικές .
    Σεβαστοί οι κατασκευαστές αυτών των μηχανημάτων αλλά πιστεύω δεν "ψάχνουν" ή δεν ενδιαφέρονται ποιο σύστημα ανάλογα την κατηγορία που ανήκει θα ήταν καλύτερο , είτε από την άποψη να μην χαλάει εύκολα . αλλά και αν χαλάσει να είναι προσιτό να φτιαχτεί από τον καθένα και να μην έχουν το γνωστό "κλείδωσε " , "καλέστε το service " , "και φέρτε ταυτόχρονα ένα κάρο λεφτά για να δουλέψει ".
    Ο Ηλεκτρονικός είναι εξπέρ στον τομέα του , δεν είναι απαραίτητα εξπέρ και σε άλλες λύσεις μηχανικές π.χ (ένα απειροελάχιστο παράδειγμα )?
    https://www.youtube.com/watch?v=auptAkUk-fQ (το σύστημα αυτό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για προστασία του αριστερού μοτέρ από μεγάλο ζόρι .... άπαξ και ανέβει κάποιος που τρώει 150 κιλά γαριδάκια την ημέρα , άμα θέλει ας το κάψει το μοτέρ ..... εσείς κύριοι κατασκευαστές τι κάνετε? θερμικό προστασίας ? ή άλλες προστασίες ? καλό το ανέκδοτο )
    Απλά από πλευράς μου θέλω να γνωρίζω ποιοι περιορισμοί / κανόνες ασφαλείας τίθενται ως "προδιαγραφές" σε τέτοιες (π.χ. το βίντεο παραπάνω με τον σκύλο .... αυτός αν σκοντάψει θα βρεθεί με το κεφάλι καρφωμένος στο έδαφος ) συσκευές ώστε να τις λάβω υπόψιν .
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 24-02-19 στις 13:50

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Διάδρομος Alpine
    από dvavoul στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-05-18, 18:27
  2. Διάδρομος redzone αυξάνει ταχύτητα από μόνο του!!!
    από lord9999 στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-09-17, 20:44
  3. Διάδρομος Stealth 22
    από JohnF1983 στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-07-17, 14:50
  4. Διάδρομος για υπέρβαρο άτομο
    από winston στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-06-15, 08:55

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας