Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 1 από 1
  1. #1
    Το avatar του χρήστη east electronics
    Συντονιστής Κατηγορίας
    Όνομα
    Sakis Petropoulos
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    ATHENS GREECE
    Μηνύματα
    1.520

    Προεπιλογή Service Electrocompaniet 25w

    Service Electrocompaniet 25w

    Θρυλικο μηχανημα … δεκαδες αρθρα εχουν γραφτει για αυτο , και να σκεφτει κανεις οτι ειναι κατασκευασμενο το 1977 .Ο τροπος που λειτουργει ειναι αψογος και αποτελει την ενσωματωση των τοτε καινουργιων τεχνολογιων η οποιες ηταν μαλιστα υπο διερευνηση και τα μονοπατια δυσβατα η γνωση λιγη και τα οργανα ακομα λιγοτερα .


    Οι ιδιοι κατασκευαστες αργοτερα δηλωσαν για τα πρωτα κομματια οτι η γεννητρια και ο παλμογραφος δεν εφταναν και πλεον οταν αγορασαν αναλογα οργανα αρχισαν τα μηχανηματα τους να εχουν το επιθυμητο αποτελεσμα .


    Η προσεγγιση τους ηταν απολυτα σωστη και απο παρα πολλες πλευρες οπου αποφασισαν να τρεξουν τους μικρους και γρηγορους ημιαγωγους ζεστους και στον κορο με αποτελεσμα την καλυτερη εκμεταλευση τους , ματσαρισμενους διαφορικους στην εισοδο με θερμικη συζευξη , low ΤΙΜ σχεδιαση , σταθεροποιημενη τροφοδοσια στον ενισχυτη τασης του κυκλωματος , σωστο ελεγχο της πολωσης , θερμικη προστασια , μπολικες χωρητικοτητεςμαζι με R core μετασχηματιστη και γενικα πολυ στιβαρη κατασκευη .


    Αυτο φυσικα δεν σημαινει οτι το μηχανημα αυτο δεν ειχε και τα λαθακια του οπου συγκριτικα με την ηλικια του θα τα θεωρουσα μηδαμινα μεν αλλα υπαρκτα δε .


    Ενα απο τα βασικα ηταν τα thermals οπου τα τρανσιστορ πατανε σε σιδερο και οχι σε αλουμινιο και το αλουμινιο ειναι πλεον βιδωμενο πανω στο σιδερο με αποτελεσμα να υπαρχει εκει θερμικο προβλημα και φυσικα αρκετα μεγαλη αδυναμια του σιδερου να μεταφερει την θερμοκρασια στην εξωτερικη ψυκτρα ακομα και εαν 5-6 χοντρες και μεγαλες βιδες κανουν την συζευξη .


    Το συγκεκριμενο μηχανημα επασχε απο την ασθενεια των συνδελφων ηλεκτρονικων που εχουν σαν αντικειμενο την επισκευη εγχρωμων CRT τηλεορασεων οπου μετα απο επισκευη το μηχανημα φορουσε ασχετα αλλα κατα τα αλλα “αντιστοιχα” τρανσιστορ φυσικα μονο στην θετικη πλευρα γιατι στην αρνητικη ειχε της μανας του και τα μισα οδηγα Α μοντελο ενω τα αλλα μισα Β μοντελο ….γενικοτερα ενα αλαλουμ .


    Το ωραιο της υποθεσης ειναι οτι μετα την επισκευη ο τεχνικος ειδε οτι το μηχανημα εβραζε και το θεωρησε προβλημα και αποφασισε να ριξει την πολωση τερμα κατω απο την πλευρα που επισκευασε για να ειναι ασφαλης και σιγουρος .



    Φυσικα αυτο δεν παιζει γιατι το μηχανημα αυτο ειναι σε ταξη Α και ολη του η μαγεια ειναι η υψηλη πολωση .Αντικατασταθηκαν τα τρανσιστορ με αυθεντικα και ναι βεβαβιως υπαρχουν ακομα εγινε το σχετικο ματσαρισμα αντικατασταθηκαν τα οδηγα ωστε να ειναι ολα απολυτα ιδια παντου 2 σετ καινουργιες μπορνες και δυο χουφτες πυκνωτες και το μηχανημα ρολαρισε ομορφα γλυκα και ζεστα .


    Εγινε και λιγη μηχανικη δουλεια μια και απο τις πολλες επισκευες οι περισσοτερες βιδες ηταν κλωτσημενες οπου και αντικατασταθηκε το μονωτικο με Kapton σε μια προσπαθεια να βελτιωθει η θερμικη συμπεριφορα του μηχανηματος .

    Φιλικα
    Σακης Πετροπουλος

    SERVICE ΕΝΙΣΧΥΤΩΝ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΗΧΟΥ
    east_electronics@yahoo.gr
    www.eastelectronics.gr ε

  2. 5 μέλη ευχαρίστησαν τον east electronics για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    angel_grig (01-03-14), γάτος (12-04-14), ezizu (01-03-14), themisperiklis (12-03-14), windmill82 (01-03-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας