Αναρωτιεμαι ποσοι απο εμας ειχα την τυχη να εχουν στα χερια τους ενα μηχανημα της ΝΙΚΚΟ . Λιγα πραγματα ειναι γνωστα για την εταιρια αυτη και κατα την δικη μου αποψη ειναι προιον καποιας μαρκετιστικης υποθεσης και οχι πραγματικο αυτονομο εργοστασιο . Ολα τα μηχανηματα που εχουν περασει απο τα χερια μου ηταν εξαιρετικης ποιοτητας κατασκευης εξαιρετικα απο αποψη εφορμογης τεχνολογιας και συνηθως φτιαγμενα με αριστης ποιοτητας υλικα και ημιαγωγους της NEC
Ισως καποια μερα θα επρεπε να φροντισω να κανω ενα ιστορικο αφιερωμα σε αυτες τις εταιριες αλλα και συναμα να αναδειχθει με αυτο τον τροπο ποια ειναι η ""μαμα "" του καθε μηχανηματος ... Πχ ποιος ηταν πισω απο τα ηχητικα της Mitsubishi ? Γιατι η NEC κορυφαια τοτε σe ημιαγωγο εβγαλε καποια μηχανηματα αλλα ποτε πληρη σειρα ? Τι ηταν πραγματικα η εταιρια Tensai ?
Αλλο ενα feature project για μενα το οποιο καποια στιγμη θα κανω μια και απο Ιστορικα projects το πρωτο ειναι ( το οποιο δουλευω απο καιρο σε καιρο ) το αρχειο Ελληνω κατασκευαστων ηλεκτρονικων ( ηχητικα και μη ) με λιγα λογια για την πορεια του καθενος και τα κατασκευαστματα τους . καποια στιγμη ... θα ανεβει και αυτο .
Πισω στον ΝΙΚΚΟ ενα μηχανημα βρωμικο ( και δεν εννοω απο σκονη ) εννοω απο διακοπτες κυριως γεματα λαδια και πετρελαιο μηχανημα το οποιο εχει δουλεψει χιλαδες ωρες κατω απο μαλλον ασχημες συνθηκες τουλαχιστον απο πλευρας θερμοκρασιας . Ολοι του οι πυκνωτες σε πραγματικα αθλια κατασταση αλλα και η ΝΙΚΚΟ παντα στους μικορυς πυκνωτες εβαζε outsider που σημαινει εταιριουλες στην Ιαπωνια που υποσχοταν καποιο επιπεδο αλλα τελικα αποδειχτηκε οτι δεν το ειχαν .
Περα απο αυτα κια ενα καλο καθαρισμα απολυτως τιοτα αλλο ..ηπιο μηχανημα , μετρημενο και τιμιο στον ηχο του ...Γκαζατο για τα κυβικα του, κυκλωμα τονων με ηπιες επεμβασεις ενα μηχανημα χωρις εξαρσεις θα πηγαινει πολυ καλα με ""φωτεινα"" ηχεια μεσης ευαισθησιας . Ενδιαφερον βρηκα το κυκλωμα του phono stage με επιλογη ΜΜ MC το οποιο ενω ειναι μια αριστη υλοποιηση υποφερει κατιτις απο τροφοδοσιες .
Μερικες φωτο ...