Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 26
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Mar 2008
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    9

    Προεπιλογή Sony ενισχυτής αυτοκινήτου

    Καλησπέρα σας. Εδω και λίγο καιρό έχω εγκαταστήσει στο αυτοκίνητό μου έναν τελικό ενισχυτή 700 w sony με ένα Sub της ίδιας εταιρίας. Απο τότε λοιπόν όταν παίζει δυνατά μετά απο 10 λεπτά ενεργοποιείτε η προστασία του και μυρίζει καμμένο. Παρατήρησα φυσικά οτι υπερθερμένετε ο ενισχυτής αλλά κυρίως και το sub στο σημείο του μαγνήτη. Θα ήθελα λοιπόν τις γνώσεις σας τι μπορεί να έχω κάνει λάθος!!!
    Εχω αρκετές γνώσεις απο ηλεκτρονικά και έχω κάνει σωστά την συνδεσμολογία. Τέλος μήπως κατι τέτοιο είναι φυσιολογικό?? Αν θέλει κάποιος να με βοηθήσει μπορώ να δώσω και πρόσθετα στοιχεία αλλά δεν θέλω φυσικά να σας γίνω και κουραστικός ταυτόχρονα.

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Σήφης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.378

    Προεπιλογή

    Θα βοηθούσε αν μας έδινες περισσότερες πληροφορίες (μοντέλα,χαρακτηριστικά,κάποιο σχέδιο της εγκατάστασης ή κάποια φωτογραφία ).

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Στέλιος
    Εγγραφή
    Feb 2011
    Περιοχή
    Αιγάλεω
    Μηνύματα
    46

    Προεπιλογή

    κατι τετοιο φυσικα θα βοηθουσε . μαλλον εχεις δωσει πολυ bassboost η εχεις βαλει πολυ δυνατα το gain η εχεις μεγαφωνα που δεν τα κραταει ο ενισχυτης ( καποιο διπλοπινικο ισως ? ι χαλασμενο ενισχυτη ( για να λες οτι ζεσταινει το μεγαφωνο ) γιατι εχω δει χαλασμενο ενισχυτη να ζεστενει ακομα και τερας ηχειο. απο παραμορφωσεις πως πας ?

  4. #4
    Το avatar του χρήστη Dhmhtrhs Oikonomou
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Nov 2011
    Περιοχή
    πουθενα
    Μηνύματα
    2

    Προεπιλογή

    ο Στελιος μαλλον εχει δικιο.

    βεβαια τα σονυ δεν ειναι και οτι καλυτερο

  5. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Mar 2008
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    9

    Προεπιλογή

    Σας ευχαριστώ για τις γρήγορες απαντήσεις σας.Φωτογραφίες έχω μόνο αυτές τις δύο.Για καμμένο τον ενισχυτή δεν ξέρω άν είναι έτσι καθώς το έκανε απο την πρώτη ώρα της εγκατάστασης.Παραμόρφωση δεν έχει γιατί αυτό που περιγράφω το παρουσιάζει με την ένταση στη μέση.Δεν ξέρω αν βοηθάει οτι αν πέζει πιο χαμηλά δεν έχει κανένα πρόβλημα όση ώρα και αν παίζει . Θα προσπαθήσω να βγάλω και καλύτερες φωτό αν μου ζητήσετε.Τέλος τα στοιχεία των μηχανημάτων είναι ενισχυτής :XM-GTR7040 sub:XS-GTX121LS χωρίς το κουτί αν το δείτε απο την sony ηχεία:XS-GTX6932


    1.jpg2.jpg

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    May 2006
    Περιοχή
    Πτολεμαΐδα
    Μηνύματα
    278

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από pandas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σας ευχαριστώ για τις γρήγορες απαντήσεις σας.Φωτογραφίες έχω μόνο αυτές τις δύο.Για καμμένο τον ενισχυτή δεν ξέρω άν είναι έτσι καθώς το έκανε απο την πρώτη ώρα της εγκατάστασης.Παραμόρφωση δεν έχει γιατί αυτό που περιγράφω το παρουσιάζει με την ένταση στη μέση.Δεν ξέρω αν βοηθάει οτι αν πέζει πιο χαμηλά δεν έχει κανένα πρόβλημα όση ώρα και αν παίζει . Θα προσπαθήσω να βγάλω και καλύτερες φωτό αν μου ζητήσετε.Τέλος τα στοιχεία των μηχανημάτων είναι ενισχυτής :XM-GTR7040 sub:XS-GTX121LS χωρίς το κουτί αν το δείτε απο την sony ηχεία:XS-GTX6932


    1.jpg2.jpg
    Για μέτρα για dc σε όλες τις εξόδους του ενισχυτή σου και μέτρα σε διάφορες εντάσεις.

    Πες μας και πως τα έχεις συνδέσει.

    ΥΓ. Το sub χρειάζεται κουτί. Τώρα πηγαίνει σαν τρελό και δεν ακούγεται όσο θα έπρεπε.

  7. #7

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Mar 2008
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    9

    Προεπιλογή

    Εχω μετρήσει στις εξόδους και δεν έχω dc που να προκαλέσει το πρόβλημα.Θα το ξανακάνω όμως και σήμερα. Κουτί σίγουρα δεν χρειάζομαι για το αυτοκίνητο της φωτό είναι το καλύτερο πιστεύω <<κουτί>> που υπάρχει!!!!!(Fiat cinquecento)

  8. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    May 2006
    Περιοχή
    Πτολεμαΐδα
    Μηνύματα
    278

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από pandas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχω μετρήσει στις εξόδους και δεν έχω dc που να προκαλέσει το πρόβλημα.Θα το ξανακάνω όμως και σήμερα. Κουτί σίγουρα δεν χρειάζομαι για το αυτοκίνητο της φωτό είναι το καλύτερο πιστεύω <<κουτί>> που υπάρχει!!!!!(Fiat cinquecento)
    Πάντως πολλοί θα διαφωνήσουν.
    Ακόμα δεν μας είπες πως τα έχεις συνδέσει.

  9. #9

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Mar 2008
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    9

    Προεπιλογή

    Ναι συμφωνώ και σίγουρα αστιευόμουν.Η συνδεσμολογία είναι η εξής:Χρησιμοποιώ την μία έξοδο του τελικού πρός τα ηχεία R&L με καλώδιο 4mm διάμετρο.Στην άλλη έξοδο εχω συνδέσει το sub με ίδιας διατομής καλώδιο και φυσικά έχω κάνει και τις ρυθμίσεις-συνδεσμολογία που φαίνονται στην φωτό που επισυνάπτω.Untitled.png

  10. #10

    Μέλος
    Όνομα
    Σήφης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.378

    Προεπιλογή

    Η συνδεσμολογία, των ηχείων, αν έχει γίνει έτσι όπως λες είναι σωστή, οπότε έλεγξε τις ρυθμίσεις σου ( EQ, στάθμη σήματος line για front/rear ή sub woofer αντίστοιχα, bass boost αν υπάρχει στο radio-cd αντίστοιχη επιλογή κ.λ.π.). Κοίταξε δηλαδή,μήπως έχεις κλιπάρισμα του ενισχυτή,λόγω υπεροδήγησης, από υψηλή στάθμη σήματος από το radio-cd (σε αυτή την περίπτωση, άλλαξε τις ρυθμίσεις EQ ή Bass boost, ή μείωσε την στάθμη του σήματος line, είτε από το radio-cd ,είτε από τον ενισχυτή αν έχει ρυθμιστικό, ή και με συνδιασμό radio-cd και ενισχυτή ).Θα πρέπει να λειτουργείς τον ενισχυτή σε normal εντάσεις και όχι πάνω από τα όρια του, με τσίτα τα γκάζια, με αποτέλεσμα να κλιπάρει να ζεσταίνεται και να έχεις κίνδυνο να κάνεις ζημιά και στον ενισχυτή αλλά και στα μεγάφωνα.Εννοείται βέβαια ότι μόνο φανταστικά ( και όχι RMS ) είναι τα 700W του ενισχυτή καθώς και τα 1000W του sub woofer.
    Το μεγάφωνο ( sub woofer ), η SONY το έχει σε καμπίνα bass reflex ,μικρότερη (από ότι μπορώ να καταλάβω από τις φωτογραφίες ) σε λίτρα,από το πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου σου.Eπομένως, το μεγάφωνο είναι σχεδιασμένο να παίζει σε καμπίνα bass reflex, για να έχει την σωστότερη απόδοση και όχι στον ελέυθερο χώρο του πορτ μπαγκάζ ( ο χώρος του πορτ μπαγκάζ, δεν έιναι αεροστεγής καμπίνα ηχείου,οπότε υπάρχουν αρνητικές συνέπειες στην απόδοση του sub woofer και όχι μόνο).Τα λίτρα στα οποία πρέπει να δουλέυει ένα μεγάφωνο χαμηλών συχνοτήτων, τα καθορίζουν τα χαρακτηριστικά Thiele & small του μεγαφώνου (σαφώς με διάφορους υπολογισμούς αυτών των χαρακτηριστικών),τα οποία βέβαια οι σοβαρές εταιρίες κατασκευής μεγαφώνων, τα παρέχουν ελεύθερα είτε σε αρχείο pdf ,είτε σε έντυπη μορφή μαζί με την αγορά του μεγαφώνου. Φιλικά .

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-07-10, 14:54

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας