Σελίδα 1 από 12 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 115
  1. #1
    Το avatar του χρήστη Apostoliz
    Μέλος
    Εγγραφή
    Jun 2008
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Μηνύματα
    72

    Προεπιλογή Ενισχυτής Αυτοκινήτου ARV5150 True Mosfet power amp 2000W

    Καλησπέρα σε όλους μήπως έχει κανένας ή ξέρει που μπορώ να βρώ το σχηματικό του εν λόγω ενισχυτή γιατί μου τον έφερε ένας φίλος για επισκευή και βρίσκεται μόνιμα σε κατάσταση προστασίας!

  2. #2
    Το avatar του χρήστη Apostoliz
    Μέλος
    Εγγραφή
    Jun 2008
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Μηνύματα
    72

    Προεπιλογή

    Έχω ελέγξει εκτός πλακέτας όλα τα FET όπως και τα rectifiers (ανορθωτές ρεύματος) και όλα δείχνουν οκ ούτε βραχυκυκλωμένα ούτε ανοικτά....κανένα tip τι άλλο να ελέγξω?

  3. #3
    Το avatar του χρήστη Thanos10
    Μέλος
    Όνομα
    θανος
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    111

    Προεπιλογή

    Το τροφοδοτικο του ενισχυτη δουλευει βγαζει τασεις?
    Ξεχωρισε τα καναλια ενα ενα και κανε δοκιμες.

  4. #4
    Το avatar του χρήστη spiroscfu
    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Κέρκυρα
    Μηνύματα
    1.046

    Προεπιλογή

    Αν σου βγάζει τάσεις έλεγξε και το κύκλωμα προστασίας.

  5. #5
    Το avatar του χρήστη Apostoliz
    Μέλος
    Εγγραφή
    Jun 2008
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Μηνύματα
    72

    Προεπιλογή

    Μπορώ να απομονώσω το τροφοδοτικό από τα κανάλια? Το κύκλωμα προστασίας πως το ελέγχω spirosfu??

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    May 2005
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    219

    Προεπιλογή

    Θα ξεκολλήσεις το δευτερεύον του μετασχηματιστή και θα συνδέσεις μια κοινή λάμπα 220v στην έξοδο με τον εξής τρόπο: τύλιγμα - μεσαία λήψη (γείωση) - τύλιγμα. Τα άκρα της λάμπας θα συνδεθούν με τα τυλίγματα και μετά με ένα πολύμετρο θα μετρήσεις τι τάση δίνει ο μετασχηματιστής ως προς την μεσαία λήψη, (το μαύρο του πολύμετρου στην μεσαία λήψη/γείωση και το κόκκινο του πολύμετρου στα τυλίγματα).

    Την λάμπα πρέπει να την βάλεις για να "βλέπει" φορτίο το τροφοδοτικό αλλιώς θα κάνουν μπάμ οι μόσφετ!

    Το κύκλωμα προστασίας θα το βρείς με τον εξής τρόπο: κάπου στην ψύκτρα υπάρχει ένα θερμίστορ, θα ακολουθήσεις τις "γραμμές" του που καταλήγουν σε ένα ολοκληρωμένο, Θα αλλάξεις αυτό το ολοκληρωμένο (γιατί να καεί αντίσταση ή πυκνωτής θα φενόταν 1001%) και λογικά θα συνέλθει.
    Ρίξε και μια ματιά στο θερμίστορ.... Ποτέ δεν ξέρεις, απλά σύνδεσέ το με ένα πολύμετρο και ζέστανέ το με έναν αναπτήρα να δείς αν μεταβάλει την ωμικότητα, υ.γ. μην αφήσεις πολύ τον αναπτήρα και το κάνεις φλαμπέ!

    Υπόψιν όλα τα παραπάνω θα τα ελέγξεις εφόσον έχεις αποκλείσει το ενδεχόμενο να έχει καεί τρανζίστορ εξόδου ή οδηγός των εξόδου κλπ.

  7. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Danza για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    Apostoliz (21-06-11)

  8. #7
    Το avatar του χρήστη Apostoliz
    Μέλος
    Εγγραφή
    Jun 2008
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Μηνύματα
    72

    Προεπιλογή

    Φίλε Danza ήσουν κατατοπιστικότατος...σε ευχαριστώ πολύ...αυριο κιόλας θα ελέγξω αυτά πο μου είπες....υποθέτω πως το ολοκληρωμένο για την προστασία πρέπει να είναι το TL494?

  9. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    May 2005
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    219

    Προεπιλογή

    Το TL494 είναι ο "οδηγός" των μόσφετ τροφοδοτικού με την διαφορά οτι διαθέτει και κύκλωμα προστασίας να κόψει το ρεύμα σε κάποια δυσλειτουργία, υπερθέρμανση κλπ!

    TL494 τα πουλάνε με το κιλό πλέον κάνε μια αλλαγή δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

    Περιμένω αποτελέσματα! Καλή επιτυχία φίλε Αποστόλη! Και μην ξεχάσεις το φορτίο στον μετασχηματιστή!

    Edit: την μεσαία λήψη του μετασχηματιστή σύνδεσέ την με την κοινή γείωση του τροφοδοτικού αφού ξεκολλήσεις το δευτερεύον, καλό θα κάνεις όχι κακό

  10. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Danza για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    Apostoliz (21-06-11)

  11. #9
    Το avatar του χρήστη ultra
    Μέλος
    Όνομα
    κωστας
    Εγγραφή
    Jan 2006
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    299

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Danza Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα ξεκολλήσεις το δευτερεύον του μετασχηματιστή και θα συνδέσεις μια κοινή λάμπα 220v στην έξοδο με τον εξής τρόπο: τύλιγμα - μεσαία λήψη (γείωση) - τύλιγμα. Τα άκρα της λάμπας θα συνδεθούν με τα τυλίγματα και μετά με ένα πολύμετρο θα μετρήσεις τι τάση δίνει ο μετασχηματιστής ως προς την μεσαία λήψη, (το μαύρο του πολύμετρου στην μεσαία λήψη/γείωση και το κόκκινο του πολύμετρου στα τυλίγματα)
    Αυτα που προτεινεις να κανει, ειναι μεν σωστα, ομως ειναι δυσκολα. Δεν ξεκολαει ευκολα ο μετασχηματιστης, κι ουτε ξερουμε ποσο ρευμα δινει το τροφοδοτικο για να βαλουμε λαμπες σαν φορτιο.

    Μια καλη φωτογραφια απο το εσωτερικο, θα μας βοηθησει πολυ.

    Επισης μια και χρησιμοποιει το TL494, ας μας γραψει τι τασεις μετραει σε καθε πιν.

  12. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον ultra για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    Apostoliz (21-06-11)

  13. #10

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    May 2005
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    219

    Προεπιλογή

    Απορροφητική τρόμπα θέλει και "βαρβάτο" τροφοδοτικό για να ξεκολλήσει τον μετασχηματιστή, είναι όπως λες δύσκολο αλλά γίνεται...

    Φίλε Κώστα πρότεινα λάμπα γιατί οι περισσότεροι ενισχυτές αυτοκινήτου λειτουργούν με +/-50vDC ΤΟ ΠΟΛΥ οπότε δεν θα έχει πρόβλημα....
    Αυτό για τα πιν του TL δεν το σκέφτηκα... Σωστός!

Σελίδα 1 από 12 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας