με ενημερωσαν πριν λιγες μερες οτι δεν δουλευει ο πομπος που εχουμε στο πανεπιστημιο. μου ειπαν οτι το μιλιαμερομετρο
στο οδηγο πλεγμα της 813 δειχνει 0 ενω της ανοδου της 813 δειχνει 200 ma ενω κανονικα ηταν ρυθμισμενο στα
160ma. δεν εχω παει να δω τι συμβαινει. θα το δω αυριο.
πριν παω περιμενω τις αποψεις σας.
αν ειχε καει η λαμπα δε θα επρεπε της ανοδου να δειχνει 0?
επισης αν εχει μεινει απο οδηγηση (η 813 ειναι με αυτοπολωση στο οδηγο και οχι τροφοδοτικο αρνητικης τασης) δε θα επρεπε
να ειχε καει η 813 και αρα να μην τραβαει ρευμα η ανοδος της? απο τι στιγμη που σταματησε να εκπεμεπι μεχρι την ημερα που ειδαν τα ρευματα αυτα περασαν 3-4 μερες.
περιμενω γνωμες.
αυριο θα βαλουμε πανω και τον νεο διαμορφωτη απο τον αντωνιαδη και τον νεο ντραιβερ.