Καλημέρα σας.
Έχει παρουσιαστεί ένα προβληματάκι με το w800i μου.
Ενώ δουλεύουν όλα (ήχος,κλήσεις) κτλ η οθώνη μου παραμένει να είναι λευκή και φωτεινή.Δεν έχει ενδείξεις.
Μήπως κανείς έχει καμιά ιδέα?
Ευχαριστώ
Καλημέρα σας.
Έχει παρουσιαστεί ένα προβληματάκι με το w800i μου.
Ενώ δουλεύουν όλα (ήχος,κλήσεις) κτλ η οθώνη μου παραμένει να είναι λευκή και φωτεινή.Δεν έχει ενδείξεις.
Μήπως κανείς έχει καμιά ιδέα?
Ευχαριστώ
θα σου γραψω τον συνδιασμο που
μπαινει στο Service Menu αν σε αυτο
τον συνδιασμο η οθονη δεν κανει τιποτα
τοτε φιλε εχεις Προβλημα
Υποδειξη 1 και 2 :
οπου θα δεις στον συνδιασμο > αντιστιχει
στο δεξια του σταυρου της συσκευης
και * < < * < *[/b]
ελπιζω να σε βοηθησα
Φιλικα Γιωργος.
Η ενεργεια πρεπει να ειναι δωρεαν για ολους.
ελα δεν ξερω τι εγινε.
Μαλλον οι ανισοτιτες
καπωσ επιρεαζουν το μηνυμα
τεσπα ο κωδικοσ ειναι:
> * < <* < *
Φιλικα Γιωργος.
Η ενεργεια πρεπει να ειναι δωρεαν για ολους.
Φίλε Γιώργο.
Έκανα αυτο που είπες.Στο μενού του service μπήκε.Αλλά αδύνατον να δω εικόνα.Ρύθμισα μέχρι και ήχο.αλλά οχι εικόνα.Σκέφτόμουν γα αναβάθμιση αλλά πιστεύω οτι είναι hardware και όχι software το πρόβλημα.Αν έχεις κάποια άλλη ιδέα πολύ ευχαρίστως θα την άκουγα.
Καλό βράδυ
Το προβλημα σου ειναι κλασικη περιπτωση για Sony ericsson.... Τις περισσοτερες φορες οφειλεται σε κακη επαφη της καλωδιοταινιας αλλα οταν το στελνεις στην εταιρια σου λενε πως εχει πεσει υγρο μεσα και θελει καθαρισμα η πλακετα που θα σου κοστισει μονο.... 45Εκαλα που ειναι στην εγγυηση και το service xωρις υπαιτιοτητα σου ειναι δωρεαν δηλαδη...
[αν το στειλεις για service σιγουρα θα σου βρουν μια ευφανταστη δικαιολογια για να πληρωσεις 45Ε]
Επισης μπορει να σου κανουν και αναβαθμιση και να σου διαγραφούν ολα τα δεδομενα οπως ειχε συμβει σε ενα φιλο μου κι επαθε τη πλακα του...
Αν εχεις μια σχετικη εμπειρια[καλη θα ελεγα] θα σου προτεινα να βρεις το service manual του και να το ανοιξεις να το κοιταξεις. Με δικη σου ευθυνη παντα...
dal_kos θυμάσαι που το συζητούσαμε για το δικό μου?? υγρασία πήρε το κινητό και δεν εστελνε sms και δεν έπερνε τηλέφωνατο έστειλα τελικά για service.. αλλαξαν το system connector υποτίθεται αλλα δεν έγινε και τίποτα, τα 45 ευρώ όμως τα πήραν...
καλύτερα πάρε ενα κατσαβιδάκι για κινητά, άνοιξε το μόνος σου και καθάρισέ το καλά να σαι σίγουρος...
![]()
απο την στιγμη που εχει εγγυηση και το service
ειναι δωρεαν το μονο που θα πρεπει να πληρωσεις ειναι
ισως αν δεν εισαι στην πολη που υπαρχει service της
εταιριας ειναι τα ταχυδρομικα εξοδα .
Οτι και να σου πουνε αν δεν αφηνει περιθωρια
απο δικο σου λαθος ( π.χ. υγρασια, πτωση)
μην τους χαρισεις τα 45 euro αν σου πουνε καμια
"μαμακια" προτινε τους να σας λυσει την διαφορα
μια υπηρεσια " προστασια καταναλωτη" τη λενε
και θυμισου μονο ταχυδρομικα .
ειχα ενα προβλημα στο παρελθον με εγγυηση
και αυτη η φραση "εκανε" την δουλεια της.
Νομιζω οτι στεγαζεται σε καθε νομαρχια της
εκαστοτε πολης.
Στην δικια σου περιπτωση ουτε ταχυδρομικα δεν πρεπει
να πληρωσεις (ΑΘΗΝΑ).
Πληροφοριακα στη Θεσ/νικη η Sony ειναι στη Δωδεκανησου
ανεναντι απο το "Μουτσιουλη" στον πρωτο οροφο(η πικακιδα ειναι
πισω απο δεντρο![]()
![]()
)
και η SonyEricsson στη "ΑγιουΔημητριου" 28 ή 38 ειναι το νουμερο.
Ειναι υποχρεωση τους να μας εξυπερετουν
Δεν το κανουν εθελοντικα Πληρονονται γι'αυτο.
Αν χαλασε η οθονη σου ειναι Υποχρεωση τους να σου την αλαξουν
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.
Μονο αν εκανες εσυ καποια ΜΑΜΑΚΙΑ δεν εχουν υποχρεωση
να σου επισκευασουν το κινητο .
Φιλικα Γιωργος.
Η ενεργεια πρεπει να ειναι δωρεαν για ολους.
Φιλε Γιωργο λογικα οσα λες αλλα δεν ισχυουν για την εν λογω εταιρια... το τι εχουν ακουσει τα αυτια μου δεν λεγεται... μεχρι και κινητο μιας βδομαδας χαλασε μονο του και οταν το στειλανε για επικευη ειπαν στον ιδιοκτητη πως ειχε πεσει μπυρα στη πλακετα[δεν του ειπαν την μαρκα δυστυχως γιατι αν ηταν ΑΜΣΤΕΛ μπορει να μην παθαινε βλαβη] ΕΛΕΟΣ δηλαδη!!!
Και το ιδιο τροπαρι "παιζει" καθε φορα... δεν μιλαμε για μεμονωμενες περιπτωσεις.
το πρόβλημα που είχα εγω με το v600i (sony ericsson). δεν μου έστελνε μηνυματα και δεν έπερνε τηλεφωνα.. λέω ε το χα και στο στρατό ολο και κάποια λαλακία θα έγινε.. το στέλνω ΧΩΡΙΣ να το έχω σκαλίσει στο μαγαζί κινητής τηλεφωνίας που το αγόρασα (δεν θα επεκταθώ σε ονομασίες κλπ για ευνόητους λόγους) μου λεει μια κοπελίτσα θα το στείλουμε στα κεντρικά και θα σας ενημερώσουμε.. ωραίααα περιμενω κανα μήνα και με ειδοποιούν οτι ειναι έτοιμο.. (εγω να έχω μεινει χωρίς κινητό μισό μηνα τεσπα) και μου λένε οτι αλλάξανε το system connector, εκαναν και αναβάθμιση.. βλέπω όμως οτι το λαστιχακι στο usb slot δεν υπήρχε.. τους το λέω και λένε οτι έτσι το παραλάβανε το κινητό.. ε τα παίρνω και αφού έγινε μια σχετική μάχη μου λένε συγνώμη και δεν το θυμώμασταν κλπ κλπ το αποτέλεσμα.. το κινητο κανει βολτα πάλι για 14 μερες για ενα λαστιχάκι... για όνομα του Θεού δλδ. πάω και το παίρνω (δεν μου πήραν λεφτά για το λαστιχάκι) και για 10 μέρες ήταν ΟΚ.. αλλά μετά πάλι τα ίδια.. δεν έστελνε μηνύματα και τερμάτιζε τις κλήσεις μέχρι σήμερα.. δηλαδή έδωσα 45 ευρώ για να λειτουργήσει κανονικα το κινητό μόνο κανα 10ημερο... ωραία πράγματα..
στήν ουσία το ξεσκόνισαν και αυτό ήταν
Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει![]()
Αυτο με το λαστιχακι το εχαν κανει και σε ενα φιλο μου... κατι πρεπει να παιζει... μπορει να εχουν κανα κλεπτομανη στο service![]()