Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.613

    Προεπιλογή

    Τα τριφασικά μοτέρ με ηψίσυχνες συχνότητες 300Hz θέλουν κάτι "ψιλά εξαρτηματάκια" για να τα οδηγήσεις
    https://www.youtube.com/watch?v=khnL8vGhEDI
    Στο περίπτερο πάντως της γειτονιάς αμφιβάλλω να έχουν

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    hackertom (13-07-24)

  3. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Θωμάς
    Εγγραφή
    Feb 2017
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα τριφασικά μοτέρ με ηψίσυχνες συχνότητες 300Hz θέλουν κάτι "ψιλά εξαρτηματάκια" για να τα οδηγήσεις
    https://www.youtube.com/watch?v=khnL8vGhEDI
    Στο περίπτερο πάντως της γειτονιάς αμφιβάλλω να έχουν
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις φίλε και τον χρόνο σου εννοείται, αλλά από ότι βλέπω δεν θα βγάλω εύκολα άκρη, και να φανταστείς τεχνικό εδώ επαρχία που έφερα μου είπα μια απο τις δυο πλακέτες θέλει αλλαγή αλλά φεν ξέρω ποια και θα χρειαστεί να τις πάρουμε και τις δύο χαχαχα χωρίς να το ανοίξει καν

  4. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.613

    Προεπιλογή

    Δοκίμασε να το βάλεις κατευθείαν σε στίψιμο , εκεί τι γίνεται? (γιατί με βάζει σε υποψίες το "ακανόνιστη ποσότητα νερού ")
    Να χάλασε πλακέτα και να βλέπεις ακανόνιστες ποσότητες νερού , κάτι δεν στέκει .
    Διέγραψε το σφάλμα πρώτα (βάση οδηγιών στο εγχειρίδιο )

  5. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Θωμάς
    Εγγραφή
    Feb 2017
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δοκίμασε να το βάλεις κατευθείαν σε στίψιμο , εκεί τι γίνεται? (γιατί με βάζει σε υποψίες το "ακανόνιστη ποσότητα νερού ")
    Να χάλασε πλακέτα και να βλέπεις ακανόνιστες ποσότητες νερού , κάτι δεν στέκει .
    Διέγραψε το σφάλμα πρώτα (βάση οδηγιών στο εγχειρίδιο )
    Δεν ξερω πως να διαγράψω το σφάλμα, ενα reset έκανα μπήκα safe mode και τσέκαρα τα modes ένα ένα και όταν είναι στα test περιστροφής βγάζει το Ε59

    Στο στρίψιμο κάνει ένα θόρυβο στην αρχλεπτό περίπου και μετά τίποτα σε 15 λεπτό σκύψιμο αν θυμάμαι καλά. Δεν περιστρέφεται

    Επίσης πρίν που είχα το μοτέρ πάνω δεν έβγαζε αμέσως το Ε59 μπορούσα να μπω στο safe mode και στα test και οταν έφτανα στα test περιστροφής έβγαζε Ε59, τώρα που έβγαλα το meter πετάει αμέσως το E59 και δεν με αφήνει να μπω καν στο safe mode

  6. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    2.185

    Προεπιλογή

    Φίλε Θωμά,
    τα τριφασικά moteur NIDEC είναι ένα καλό αμερικάνικο προϊόν με πολύ καλές κατασκευαστικές προδιαγραφές,
    αλλά δεν γνωρίζω αν αυτό που φοράει το πλυντήριό σου είναι κάποια κινέζικη αντιγραφή.
    Στα διάφορα sites για τη βλάβη E59 αναφέρουν βλάβη στον ταχογράφο (σταματά για 3 δευτερόλεπτα), κι ως λύση
    δίνουν την αντικατατάστασή του ή τον έλεγχο / αντικατάσταση των καλωδίων του, που οδεύουν προς το moteur.
    Φυσικά δεν μπορείς να βασιστείς σ΄ αυτό και μόνον.
    Έλεγξε τα καρβουνάκια του moteur (εφόσον διαπιστώσεις ότι υφίστανται) σε τι κατάσταση είναι.
    Η πλακέτα που οδηγεί αυτό τ΄ inverter moteur επειδή στέλνει παλμούς εκκίνησης / παύσης, όπως σου γράφουν κι
    οι φίλοι παραπάνω, μπορεί να παρουσιάζει πρόβλημα σε κάποιο(α) εξάρτημα/εξαρτήματα τ΄ οποία χρήζουν ελέγχου
    με πολύμετρο / καπασιτόμετρο κι εφόσον διαθέτεις τις κατάλληλες γνώσεις μπορείς να δοκιμάσεις και μόνος.
    Εννοείται ότι η πλακέτα θα ΄ναι εκτός του πλυντηρίου, θ΄ ελεγχθεί κι οπτικά για τυχούσες ψυχρές κολλήσεις, πιθανή
    δημιουργία αλάτων μεταξύ των χαλκοδιαδρόμων που χρήζουν καθαρισμού μ΄ ισοπροπυλική αλκοόλη ή καθαρό ασετόν,
    αλλά κι αποκολλήσεων κάποιων εξαρτ/των για τη σωστή μέτρησή τους.
    Καλό βέβαια είναι να μην υπάρχει πρόβλημα οξειδώσεων στα pins των IC΄s κυρίως, όπως κι η καλή συγκόλληση τους
    στους χαλκοδιαδρόμους, αλλά κυρίως ν΄ ευχηθούμε να μην έχει(ουν) καταστραφεί(ούν) κάποιο(α) απ΄ αυτό(ά) γιατί
    ούτε βρίσκονται εύκολα (έως καθόλου) στ΄ εμπόριο, ιδίως όταν είναι προγραμματισμένα, όπου εκεί όλοι σηκώνουν όλοι
    τα χέρια ψηλά.
    Ας ευχηθούμε λοιπόν η βλάβη να ΄ναι στις δύο πρώτες περιπτώσεις γιατί με την πλακέτα αν δεν είναι κάποιο κινήσιμο
    εξαρτ/μα (πυκνωτής, αντίσταση, TRN, FET, TRIAC, δίοδος, zener) πολύ δύσκολα θα βγάλεις άκρη.
    Ανέφερε αν θέλεις και το πλήρες μοντέλο του πλυντηρίου σου, όπως και τον τύπο της πλακέτας οδηγού του moteur
    (είναι ανάγλυφα λατινικά γράμματα κι αριθμοί στο πάνω ή κάτω μέρος της).
    Μετά τους ελέγχους που θα κάνεις, τοποθέτησε πάλι συνδέοντάς το, το moteur στο πλυντήριο, για να μπορέσεις να
    μπεις στο menu και πηγαίνοντας στ΄ ιστορικό, θ΄ υπάρχει τρόπος να κάνεις διαγραφή σφαλμάτων.
    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

  7. #6

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Θωμάς
    Εγγραφή
    Feb 2017
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε Θωμά,
    τα τριφασικά moteur NIDEC είναι ένα καλό αμερικάνικο προϊόν με πολύ καλές κατασκευαστικές προδιαγραφές,
    αλλά δεν γνωρίζω αν αυτό που φοράει το πλυντήριό σου είναι κάποια κινέζικη αντιγραφή.
    Στα διάφορα sites για τη βλάβη E59 αναφέρουν βλάβη στον ταχογράφο (σταματά για 3 δευτερόλεπτα), κι ως λύση
    δίνουν την αντικατατάστασή του ή τον έλεγχο / αντικατάσταση των καλωδίων του, που οδεύουν προς το moteur.
    Φυσικά δεν μπορείς να βασιστείς σ΄ αυτό και μόνον.
    Έλεγξε τα καρβουνάκια του moteur (εφόσον διαπιστώσεις ότι υφίστανται) σε τι κατάσταση είναι.
    Η πλακέτα που οδηγεί αυτό τ΄ inverter moteur επειδή στέλνει παλμούς εκκίνησης / παύσης, όπως σου γράφουν κι
    οι φίλοι παραπάνω, μπορεί να παρουσιάζει πρόβλημα σε κάποιο(α) εξάρτημα/εξαρτήματα τ΄ οποία χρήζουν ελέγχου
    με πολύμετρο / καπασιτόμετρο κι εφόσον διαθέτεις τις κατάλληλες γνώσεις μπορείς να δοκιμάσεις και μόνος.
    Εννοείται ότι η πλακέτα θα ΄ναι εκτός του πλυντηρίου, θ΄ ελεγχθεί κι οπτικά για τυχούσες ψυχρές κολλήσεις, πιθανή
    δημιουργία αλάτων μεταξύ των χαλκοδιαδρόμων που χρήζουν καθαρισμού μ΄ ισοπροπυλική αλκοόλη ή καθαρό ασετόν,
    αλλά κι αποκολλήσεων κάποιων εξαρτ/των για τη σωστή μέτρησή τους.
    Καλό βέβαια είναι να μην υπάρχει πρόβλημα οξειδώσεων στα pins των IC΄s κυρίως, όπως κι η καλή συγκόλληση τους
    στους χαλκοδιαδρόμους, αλλά κυρίως ν΄ ευχηθούμε να μην έχει(ουν) καταστραφεί(ούν) κάποιο(α) απ΄ αυτό(ά) γιατί
    ούτε βρίσκονται εύκολα (έως καθόλου) στ΄ εμπόριο, ιδίως όταν είναι προγραμματισμένα, όπου εκεί όλοι σηκώνουν όλοι
    τα χέρια ψηλά.
    Ας ευχηθούμε λοιπόν η βλάβη να ΄ναι στις δύο πρώτες περιπτώσεις γιατί με την πλακέτα αν δεν είναι κάποιο κινήσιμο
    εξαρτ/μα (πυκνωτής, αντίσταση, TRN, FET, TRIAC, δίοδος, zener) πολύ δύσκολα θα βγάλεις άκρη.
    Ανέφερε αν θέλεις και το πλήρες μοντέλο του πλυντηρίου σου, όπως και τον τύπο της πλακέτας οδηγού του moteur
    (είναι ανάγλυφα λατινικά γράμματα κι αριθμοί στο πάνω ή κάτω μέρος της).
    Μετά τους ελέγχους που θα κάνεις, τοποθέτησε πάλι συνδέοντάς το, το moteur στο πλυντήριο, για να μπορέσεις να
    μπεις στο menu και πηγαίνοντας στ΄ ιστορικό, θ΄ υπάρχει τρόπος να κάνεις διαγραφή σφαλμάτων.
    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης
    Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε θα ενημερώσω ότι μπορέσω να βρω σε νέο post μόνο που το μοτέρ είναι inventer και δεν έχει καρβουνάκια από όσο ξέρω..

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-12-20, 23:42
  2. [LG] LG Πλυντήριο δεν τραβάει τα νερά
    από nikosi στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-04-19, 15:46
  3. [Άλλη] Πληντύριο Ariston δε γυρνάει το μοτέρ
    από dal_kos στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-03-14, 09:36
  4. Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-10-13, 13:14
  5. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-06-12, 22:43

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας