η Λογικη ειναι ως παρακατω
--Αυτα που εχεις να καθαρισεις ειναι βρωμα σκονη παλια υπολοιπα απο λιπαντικα που μπορει να εχει απο το εργοστασια συνηθως ξεραμενα και το βασικοτερο την οξειδωση του αργυρου ειναι το γνωστο μαυρισμα που ικανουν οι επαφες που ειναι επαργυρες .....
-- Κανενα σπρευ ΜΟΝΟ του δεν μπορει να κανει την δουλεια
η διαδικασια ειναι
---ενα σπερευ καθαριζει βρωμες
---αλλα σπρευ καθαριζει παλια λιπαντικα
---τριτο σπρευ καθαριζει την οξειδωση του αργυρου
---τεταρτο σπρευ καθαριζει τα υπολοιπα σπρευ
---και πεμπτο σπρευ κανει ενα τελευται φσιτ να αφησει λιπανση σοτ ποτενσιομετρο
απο την συνταγη κανενα απο αυτα τα σπρευ δεν ειναι το κλασσικο WD 40
Τα πραγματα γινονται πιο απλα απο την στιγμη που διαθετεις probe υπερηχων αλλα ειναι πανακριβο να αγοραστει