είναι αντίσταση για τις ταχύτητες του μοτέρ, εφόσων το μοτέρ έχει ένα τύλιγμα και όχι δύο για τις ταχύτητες του
είναι αντίσταση για τις ταχύτητες του μοτέρ, εφόσων το μοτέρ έχει ένα τύλιγμα και όχι δύο για τις ταχύτητες του
Ευχαριστώ !Κάτι σαν ροοστάτης ή ποτ λοιπόν.
Αλλά εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω που θα μετρήσω τα 200 Ohm. . Εβγαλα και τις επαφές του διακόπτη από μπροστά και μέτρησα αλλά δεν υπάρχει επαφή σε κανένα από τα 3 καλώδια.
Το μοτέρ που το κατέβασα προχθές για λίπανση και έλεγχο δεν πρόσεξα το τύλιγμα και δεν συγκράτησα τα χαρακτηριστικά του δυστυχώς . Ηταν πεντακάθαρο και γυρνάει ελεύθερα χωρίς πρόβλημα . Το ίδιο και η φτερωτή.
Στην μέτρηση έκανα λάθος επειδή μέτρησα με τον απορροφητήρα κρεμασμένο στον τοίχο. 220 Volt βγάζει και στα 3 καλώδια. 0 ohm και στα τρία καλώδια και δεν είδα κανένα να κάνει επαφή με την γείωση για τυχών βραχυκύκλωμα
IMG_20201130_010721.jpgIMG_20201130_010117.jpg
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MAIK721 : 30-11-20 στις 21:23
βγάλτον εκτός κυκλώματος και μέτρα στα δύο ακρα και στη μέση με τα δύο ακρα εναλάξ.
Ευχαριστώ.Δεν είχα ασχοληθεί μιας και περίμενα τον πυκνωτή. Η αλλαγή δεν είχε κανένα αποτέλεσμα μιας και ο παλιός μου βγαίνει φυσιολογικός στις μετρήσεις.
Εκοψα τα καλώδια της αντίστασης και μέτρησα 200 ohm μόνο από την μέση και στο ένα άκρο. Την γύρισα ανάποδα και δούλεψε για λίγο το μοτέρ ώσπου η αντίσταση κάηκε εντελώς . Μπορώ να χρησιμοποιήσω κάποιες άλλες αντιστάσεις αν δεν βρω ανταλλακτικό?
Η αντίσταση μάλλον κάηκε αρχικώς γιατί βρήκα κομμένη γραμμή στην πλακέτα η οποία και γεφυρώθηκε με καλώδιο
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MAIK721 : 07-12-20 στις 14:20
Βάλε ένα dimer να ρυθμίζεις κατά βουληση.
Ευχαριστώ.Σύνδεσα πρόχειρα αυτήν την κεραμική αντίσταση από κολλητήρι 60w 220V 400 ohm στην μεγάλη ταχύτητα του μοτέρ και σταθεροποιήθηκε η θερμοκρασία στους 100 120 βαθμούς μόλις το τοποθέτησα κοντά στην φτερωτή. Δούλεψε έτσι για 3 4 λεπτά/ Δεν γνωρίζω χαρακτηριστικά του μοτέρ γιατί έχει σβηστεί το ταμπελάκι αλλά λογικά είναι γύρω στα 100w.
Το ντίμερ πως θα το συνδέσω χωρίς να χαλάσω όλη την συνδεσμολογία και κατά συνέπεια τις 2 ταχύτητες του μοτέρ ή την ένδειξη λειτουργίας (φωτάκι) του απορροφητήρα?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MAIK721 : 07-12-20 στις 17:28